مارتین شهرستان coronavirus اوج انتظار می رود در اوایل مارس

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:20 PM EDT Apr 17, 2020مارتین کانتی — اوج coronavirus اینجا می آ

توسط ABTINNEWS در 31 فروردین 1399

مارتین کانتی — اوج coronavirus اینجا می آیند در "چند هفته آینده" کلینیک کلیولند مارتین سلامت رئیس جمهور راب خداوند گفت: شهرستان کمیسیون جمعه.

آن باقی خواهد ماند و مهم برای حفظ دقیق اجتماعی-فاصله تا بیمارستان پذیرش طور پیوسته کاهش می یابد برای جلوگیری از خسته کننده محلی سیستم مراقبت های بهداشتی.

"اگر ما می بینیم که افزایش بیماران از آن خواهد شد یک چالش" خداوند گفت.

کلینیک کلیولند مارتین سلامت با مارتین کانتی بيمارستان استوارت و پورت سلرنو می تواند افزایش آن زمان ظرفیت تخت 341 توسط 450, در صورت نیاز, پروردگار گفت.

مقامات محلی قبلا در مورد کار با هتل ها برای تخت اضافی برای رمان coronavirus بیماران و یا فضا برای کارکنان مراقبت های بهداشتی به قرنطینه با خیال راحت.

مارتین شهرستان از صبح روز جمعه تا 142 تایید COVID-19 موارد چهار کشته و 35 بستری شدن در بیمارستان; دولت نیست و انتشار داده ها بر روی بیمار بهبود است.

روز جمعه بعد از ظهر 69 درصد از مارتین شهرستان 341 تخت بیمارستان در دسترس بود با توجه به فلوریدا آژانس مدیریت بهداشت و درمان و 28 از 40 فشرده-واحد مراقبت تخت باز هستند.

پیش بینی دیدن قله های آینده به عنوان اوایل به عنوان ممکن است 1 شهرستان اضطراری مدیریت مدیر میشل جونز گفت: با توجه به سطح فعلی اجتماعی فاصله رفتن در جامعه است. تعداد موارد انتظار می رود ساخته شده بود و نه در دسترس است.

"بعد از دو هفته که ما باید از این فرصت برای شکستن منحنی با ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است" جونز گفت: کمیسیون.

خداوند و جونز توصیه می شود مردم پوشیدن پارچه ماسک زمانی که آنها در خارج پس از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل. برخی از فلوریدای جنوبی جوامع در حال حاضر موظف به پوشیدن ماسک ،

وقتی این شهرستان آماده بازگشایی خداوند گفت: کمیسیون شهرستان باید نیاز به ماسک صورت توان ، سپس او گفت: این شهرستان باید به گذشته آن قله و دیدن یک دوره پایدار یا ثابت یا در حال کاهش بستری شدن در بیمارستان.

"سپس ما می دانیم که ما باید از این تحت کنترل و حداقل ما امیدوارم نمی پایمال کردن سیستم" خداوند گفت.

بیشتر: گنج ساحل وقفه در cornoavirus تست اما کلینیک کلیولند فراهم می کند امداد رسانی

زمان اجتماعی-فاصله دستورالعمل همراه با کار بخش بهداشت محلی برای ردیابی کسانی که ممکن است در تماس با بیماری "نشان می دهد تلاش های ما در حال صرفه جویی در زندگی در حال حاضر" خداوند گفت.

اما این واقعیت است که تعدادی از موارد در شهرستان مارتین کمتر نسبت به سایر مناطق وجود دارد کندتر رشد موارد جدید باید علت برای ساکنان به coronavirus به آرامی.

"مردم فکر کرده اند از آنجا که این داده ها ما اغراق آمیز — رسانه ها هر کس — دارای اغراق آمیز چه این است که" خداوند گفت. "این است و نه آمريکا. این یک بیماری است که فقط می خواهد برود. آن را احتمالا موثر ترین بیماری در انتقال خود از یک نفر به دیگری است که ما دیده ایم در طول عمر ما. و ما باید آن را بسیار جدی است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب