مارتین کانتی به اجازه دهید ماسک دستور منقضی Aug. 8 پس از آن خواهد شد 'به شدت تشویق' ماسک.

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:21 PM EDT Jul 28, 2020مارتین کانتی — این countywide ماسک دستور

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

مارتین کانتی — این countywide ماسک دستور تنظیم شده است به اعتبار Aug. 8. شهرستان کمیسیون روز شنبه توافق کردند که آن را در بخش بهترین بهره را برای گسترش آن با وجود اذعان به دستور کمک به کنترل محلی COVID-19 شیوع پزشکان و مقامات بهداشت عمومی گفت: این امر.

به جای آن کمیسیون به اتفاق آرا تصمیم به تغییر حکم به اورژانس منظور, موثر, Aug. 9 که "به شدت توصیه می کند" ماسک پوشیدن. دیگر وجود خواهد داشت هر گونه اجرای اگرچه اجرای شده است حداقل تا به امروز است.

"پیام نیاز به, 'همه ما نیاز به انجام کار درست به دلیل است که به راحتی می تواند تبدیل به یک دستور'" رئیس هارولد جنکینز گفت.

بیشتر: St. Lucie شهرستان را نگه می دارد در صورت-ماسک قانون جریمه اما تخلف دیگر است و جنایی

بیشتر: Indiantown شروع به پهن کردن آن منحنی. آن است که یک درس در اثر ماسک?

روز سه شنبه رای اعلام نشده و برنامه ریزی نشده.

شهرستان وکیل سارا جنگل و مدیر Taryn Kryzda گفت: کمیسیون آنها تا به حال هیچ توانایی برای تمدید زمان قیمومیت.

تنها گزینه جنگل گفت: می توان از طریق یک جلسه عمومی عادی روند که می تواند بسیار طولانی تر از 11 روز آنها قبل از دستور منقضی می شود.

سرپرست انتخابات, ویکی دیویس با توجه به جنکینز است "ناراحت کننده" نیاز به اجرای یک ماسک قیمومیت که دارای یک لیست طولانی از معافیت برای رای دهندگان در Aug. 18 اولیه در رابطه با آن به عنوان یک شکل از سرکوب رای دهندگان.

کمیسیون اشاره کرد قریب به اتفاق ماسک پوشیدن در جامعه پس از خود دستور و سیما از موارد و بستری شدن در بیمارستان از COVID-19 به عنوان یک دلیل چرا آن را حس می کند به گسترش اختیارات آنها. آنها گفت: فرهنگ در سراسر ماسک پوشیدن تغییر کرده بود با استناد به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نادر ظاهر با یک ماسک و شرکت های بزرگ مانند وال مارت و Publix, تحمیل سیاست های خود را.

بیشتر: Martin شهرستان ماسک حکم را برای حداقل یک ماه. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

در جولای 8, پس از دو نشست با ساعت از نظر عمومی از صدها نفر از مردم در کمیسیون به اتفاق آرا موافقت کردند tor یک ماسک قیمومیت.

محلی مقامات بهداشت عمومی تا به حال التماس برای هفته ها با کمیسیون به تصویب یک ماسک حکم به عنوان بیمارستان شروع به پر کردن با COVID-19 بيمار.

"این چنین یک موضوع بحث انگیز" کمیسر اد Ciampi روز سه شنبه گفت. "واقعا به طور جدی تقسیم جامعه ما و شکسته ما در راه من هرگز قبل از دیده می شود."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن