Martin County, مدارس, معلمان, اتحادیه هنوز مذاکره, تاریخ شروع 2020-21 سال

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:51 PM EDT Jul 28, 2020استوارت — منطقه مدرسه و معلمان اتحادیه

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

استوارت — منطقه مدرسه و معلمان اتحادیه ظاهرا موفق به رسیدن به یک توافق روز شنبه در مورد تاریخ شروع برای 2020-21 سال تحصیلی.

اعلام شده بود و انتظار می رود در روز سه شنبه جلسه هیئت مدیره مدرسه اما نه تا به حال ساخته شده توسط روزنامه نگاری.

هیئت مدیره مدرسه جولای 21 آزمایشی مورد تایید سرپرست لوری Gaylord توصیه برای به تاخیر انداختن شروع مدرسه به اوت. 25 پس از دو هفته اصلی شروع تاریخ Aug. 11.

جدید, تاریخ شروع, اما, بود مشروط بر این منطقه و شهرستان مارتین انجمن آموزش و پرورش رسیدن به توافق ظهر شنبه. اگر هیچ توافق شده اصلی شروع تاریخ Aug. 11 خواهد ایستاد.

اما شنبه شب مذاکرات بین دو طرف همچنان ادامه, مدرسه, مدیره, وکیل تونی جورج گفت: اعضای هیئت مدیره.

Gaylord پیشنهاد شده بود به معلمان در وقت های اضافی به درستی برنامه ریزی و آماده شدن برای سال تحصیلی جدید او گفت TCPalm هفته گذشته است.

بیشتر: مارتین مدارس شهرستان آزمایشی توافق بر Aug. 25 تاریخ شروع, اما می تواند بازگشت به اوت. 11

شهرستان مارتین است که تنها Treasure Coast منطقه مدرسه که هنوز مجموعه باز تاریخ برای 2020-21. رودخانه هند و سنت لوسی استان ها در هفته گذشته اعلام کرد از دو هفته تاخیر به اوت. 24.

فلوریدا انجمن آموزش و پرورش دولت بزرگترین اتحادیه معلمان در جولای 20 شکایت از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای کارگردانی مدارس به ارائه پنج روز از فرد در یادگیری در یک هفته.

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن