Martin County فشار برای فدرال و کمک های مالی دولت برای مدت طولانی مورد نیاز پروژه های فاضالب های سطحی

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:15 PM EDT Jun 10, 2020حوب ساند — تاریخی باران شستشو قطعات Hobe

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

حوب ساند — تاریخی باران شستشو قطعات Hobe ارتفاعات آمد به عنوان جای شگفتی نیست به مارتین مقامات شهرستان.

برای هفت سال بخش خدمات عمومی نشان داده بود که خطر جاری شدن سیل در اینجا بدون صرف $2.5 میلیون در زهکشی پروژه. مشکل هر چند بود و چند دهه جامعه بدون موجود در فاضالب های سطحی زهکشی نشده بود آب گرفتگی به طور قابل توجهی به اندازه کافی برای واجد شرایط برای بودجه فدرال.

پروژه "گل" خیلی کم به شایستگی سازمان مدیریت اضطراری فدرال پول است. این شهرستان دارای 20 میلیون دلار از پیشنهاد فاضالب پروژه های سرمایه به تعادل و همه از آن قبلا به ثمر رساند بالاتر از نیاز در Hobe ارتفاعات.

با برآورد 30 اینچ باران در 12 روز از جمله دو روز با حداقل 10 اینچ باران Hobe ارتفاعات رسما از روی نقشه برای پول فدرال. حداقل 19 خانواده های قرار داده شده در هتل ها توسط سازمان های غیر انتفاعی منطقه. حداقل 32 خانه را تجربه کرده اند سیل آسیب.

بیشتر: 'استخر ما شد با یک اتاق نشیمن' می گوید Hobe ارتفاعات ساکن به عنوان محله دعوا جاری شدن سیل

شهرستان اعلام دولت محلی اضطراری بیش از آخر هفته است و در حال حاضر آشنائی حمایت از آن محلی مقامات منتخب برای رفتن به خفاش برای آنها در تالاهاسی و واشنگتن است.

"برای افرادی که خانه های در حال زیر آب آن را اولویت شماره یک" دولت Rep. توبی Overdorf R-نخل شهر گفت.

Overdorf تور مناطق سیل زده شهرستان مارتین است که در بازه زمانی از جنسن بیچ به نوک جنوبی حوب ساند با مقامات شهرستان. قبلا در این هفته شهرستان صحبت کرد و به کنگره ایالات متحده برایان دکل R-نخل شهرستان.

هر دو مقامات منتخب هستند تا برای انتخابات مجدد در ماه نوامبر در اعتراض نژادها.

در حالی که دکل کار می گذرد بیشتر در اطراف تامین FEMA پول برای این شهرستان برای ساخت مورد نیاز ایستگاه های پمپاژ Overdorf گفت که او به دنبال راه های دیگر برای کمک به او را تشکیل.

یک منطقه رو به افزايش بوده است ارتباطی بین شهرستان و کارکنان مسئول Jonathan دیکینسون پارک ایالتی.

به عنوان جریان آب جنوب پایین پارک, آن می تواند رواناب به جوامع همسایه شرقی ایالات متحده 1 مانند حوب ساند Mobile Home Park. روز شنبه, فلوریدا, اداره حفاظت از محیط زیست صادر شده سوم آن عمومی آلودگی اطلاع از روز یادبود در حوب ساند منطقه که در امتداد مرز پارک ایالتی.

موبایل پارک که هنوز آن ورودی آب گرفتگی حال خطر از E. Coli آلودگی. DEP نیست پیگیری و گزارش هر گونه مسائل با پارک آب که توسط نگهداری جنوب Martin منطقه ای سودمند است.

جاری شدن سیل در Hobe ارتفاعات است نه به این دلیل که از یک منطقه سیل, اما به دلیل آن ساخته شده بود در یک, طبیعی, طریق, در یک شنی منطقه است که یک بار خانه را به تالاب های شهرستان گفت: کارکنان. آن خواهد بود بسیار بعید است برای 270-خانواده توسعه می شود ساخته شده در بالای تالاب ها بود که امروز معاون County مدیر همین دونالدسون گفت.

بیشتر: برخی از حوب ساند خانواده ها همچنان به زندگی در آب گرفتگی خانه های هفته پس از باران

مسئولان شهرستان و ساکنان تمام هفته را گفت: آنها هرگز دیده سیل به این سطح قبل از.

Martin County Public Works مدیر جیم Gorton گفت: شهرستان برنامه ها و طرح ها برای جاده ها قادر به تحمل 10 سال-جاری شدن سیل حوادث, که حساب برای 7 اینچ از بارش باران. این واقعیت وجود دارد دو روز را در یک دوره کوتاه با 10-به علاوه اینچ ساخته است به خصوص دشوار است.

Gorton گفت: این مهم به اذعان علوم از اداره ملی اقیانوسی و جوی دولت که می گوید: به سادگی با تغییر آب و هوا وجود دارد احتمال افزایش طوفان و کسانی که طوفان به احتمال زیاد بیشتر شدید.

"من معتقدم که چیزی است که نیاز به اختصاص در آینده تابآوری پروژه" Gorton گفت.

با هفت پمپ برای کمک به حذف آب اضافی و کارکنان زمان — که شامل یک کارمند غواصی در 3-فوت آب — رسیدگی به مشکلات countywide, Gorton گفت: هزینه در حدود $150,000.

رئیس کمیسیون هارولد جنکینز مصرف شده است در این آسیب در جامعه حوب ساند به عنوان به خوبی.

او یاد گرفته است از افرادی که اجاره خانه از صاحبخانه که قبلا فاش اموال خود را آب گرفتگی چند بار رغم اینکه سیل تعیین شده در منطقه.

جنکینز پیشنهاد به Overdorf روز چهارشنبه قانون است که می تواند نیاز به صاحبخانه به افشای مستاجرها از قبل از جاری شدن سیل در مسائل و یا ادعای واصل که کف شهر جمهوری خواه اشاره کرد.

در حالی که چندین دیگر از فاضالب پروژه های پیشنهاد شده برای شهرستان از جمله شهر نخل و مزارع که به تازگی تجربه خود را قابل توجهی سیل جنکینز است که به دنبال به جلو فشار Hobe ارتفاعات پروژه.

"این است که اولویت من در این لحظه," او گفت:.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن