Martin County, ماسک رای با توجه سهشنبه, اما معلوم نیست چه County کمیسیون تصمیم خواهد گرفت

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:24 PM EDT Jul 1, 2020مارتین کانتی — شانزده ساکنان محلی کشته شده

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

مارتین کانتی — شانزده ساکنان محلی کشته شده اند از coronavirus در ماه گذشته; نزدیک به 100 بستری شده اند بیش از دو برابر قبل از سه ماه کل; و 1,452 ساکنان قرارداد ویروس ها با استفاده متناوب از 17 درصد مثبت نرخ ارز که در سمت چپ این شهرستان در منطقه و دولت وضعیتی وخیم در پاسخ.

در برابر این پس زمینه, شهرستان, کمیسیون در حال انتظار برای رای دادن در روز پنج شنبه در یک چهره-پوشش مورد نیاز است به شدت و به طور معمول تایید شده توسط محلی و ملی جوامع پزشکی به عنوان یک جامد پادزهر برای محدود کردن افزایش تعداد بوده ولی تفرقه در میان عموم مردم.

بیشتر: موج ساحل تعطیلی انتظار برای چهارم جولای در گنج ساحل

کمیسیون باید اجتناب شود اوج دست خود را در چگونه آنها را به رای دادن در یک ماسک نیاز راه اندازی یک احتمال و بلند آوازی, جلسه, آغاز و در ساعت 9 صبح در بلیک کتابخانه.

عمومی مورد نیاز است به پوشیدن ماسک در شهرستان اموال, اما صندلی محدود است. عمومی در نظر گرفته شده از طریق ایمیل تلفن و زوم.

در حال حاضر بیش از 100 نفر ارسال دیدگاه به خواندن با صدای بلند. کمیسیون دریافت کرده اند ابراز ایمیل در روزهای اخیر لابی آنها را بیشتر در برابر یک ماسک مورد نیاز است.

برخی می گویند این یک تخلف در آزادی های مدنی. برخی از استناد به طور گسترده ای افشا و خنثی فیلم ویروسی است که ادعا اکسیژن نرخ خطرناکی پایین در حالی که با پوشیدن یک ماسک صورت.

دیگران مانند Wayne کلیک کنید, رییس جمهور سابق حوب ساند اتاق بازرگانی و تضعیف اعتبار از پزشکان و پرستاران از کلینیک کلیولند مارتین سلامت که صحبت کردن به نفع یک ماسک نیاز به عنوان همکاران خود را تبدیل به بیمار از گسترش ویروس در جامعه است.

"ما نمی خواهیم به شنیدن یک بیمارستان فعال خواستار همه ما ماسک می پوشند!" Klick در نامه ای به کمیسر اد Ciampi این هفته است.

Ciampi کمک کرده و منجر Martin county موجود ماسک مورد نیاز تصویب شد ژوئن 19. پس از coronavirus موارد همچنان به روند رو به بالا.

در حال حاضر در شهرستان مارتین افراد مشغول به کار در مواد غذایی-صنعت خدمات و کسب و کارهای دیگر که در آن آنها ارتباط برقرار کردن با مردم ملزم به پوشیدن ماسک.

ژوئن 19 فرمان اجرایی متحده در این شهرستان شاهد افزایش موارد مثبت coronavirus پس از مرحله 1 شروع مارس 18 هنگامی که کسب و کار می تواند شروع به بازگشایی شده است. کلینیک کلیولند و پزشکان "ابراز نگرانی" در مورد افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان با توجه به سفارش.

"مارتین شهرستان نیاز به مراحل اضافی برای به حداقل رساندن گسترش COVID-19 در پاسخ به سنبله اخیر در مثبت COVID-19 موارد و بیمارستان admittances," سفارش می خواند. "مارتین کانتی معتقد است که نیاز به افراد خدمت عمومی به پوشیدن پارچه پوشش صورت را به طور قابل توجهی کمک به کاهش گسترش COVID-19 و کاهش موارد مثبت در شهرستان مارتین."

موارد همچنان به روند رو به بالا. پس از ژوئن 19, coronavirus مثبت رای در شهرستان مارتین است که 23 درصد بالاتر از فرماندار توصیه می شود 10% مثبت رای به بازگشایی شده است.

بیشتر: Coronavirus همچنان یک تهدید در دراز مدت مراقبت از امکانات به عنوان موارد افزایش پس از فاز 2

بیشتر: فلوریدا نوزادان در حال گرفتن coronavirus در نرخ بالا در ماه ژوئن با بستری شدن در بیمارستان تا

روز جمعه Ciampi تردید به تایید یک ماسک نیاز کردن توصیه شده توسط کمیسیون سارا شنیده می شود. در حالی که او می دانست که تمام هفته بحث بود مطرح Ciampi گفت: این کمیسیون نیاز به زمان بیشتری برای آماده سفارش است که می تواند مقاومت در برابر چالش های قانونی.

کمیسر استیسی Hetherington خودداری کردند در یک ماسک نیاز نگران آن است که کلانتر, می تواند به اجرای قانون است.

کمیسر داگ اسمیت است هشدار داد در برابر هر دولت الزامات عمومی به خصوص آنهایی است که می تواند چالش برانگیز برای به اجرا درآوردن و می تواند مخل به کسب و کار محلی.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن