Martin County رسیده 1,000 COVID-19 موارد است. در اینجا آنچه که بدان معنی است.

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:18 PM EDT Jun 12, 2020مارتین کانتی — خواهر مریم دولی وارد India

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

مارتین کانتی — خواهر مریم دولی وارد Indiantown 17 سال پیش با یک نگرانی که تنها رشد بیشتری در طول سال: مسکن مقرون به صرفه. او به خانواده پس از خانواده که زندگی سه گانه بالا برده در خانه های کوچک. اغلب در مخاطره وضعیت مهاجرت پس از فرار از خانه با فرصت کمی یا ایمنی.

هفده سال بعد پیگیری فرصت و ایمنی شده است را coronavirus. این بیماری همه گیر است و در ادامه به افشای خطوط گسل موجود در جامعه و Indiantown همراه با بیشتر Martin County شده است هیچ غریبه ای به دیدن آن بیشتر آسیب پذیر است.

اواخر این هفته شهرستان مارتین به 1000 موارد COVID-19, ناخواسته یک نقطه عطف. Indiantown خانه حدود نیمی از شهرستان موارد و اکثریت جدید بستری شدن در بیمارستان هستند به افرادی که شناسایی به عنوان اسپانیایی.

اما این ویروس نیست موجود به روستایی در منطقه غرب این شهرستان است. سفید و سیاه و سفید مردم همچنان به بالا و مثبت و رفتن به بیمارستان است. و جوامع مانند گلدن گیت و پورت سلرنو ادامه برای نشان دادن افزایش موارد تایید شده از ویروس بالا بردن سوال که چگونه نگران جامعه باید آن را به عنوان حرکت به فاز 2 و برنامه های تابستانی.

بیشتر: یک شیوع کروناویروس در یک روستا از کارگران ضروری می تواند تهدیدی برای منطقه سلامت

بیشتر: که در آن است coronavirus در فلوریدا? با استفاده از این نقشه برای ردیابی شیوع COVID-19

بیش از فقط تست بیشتر

Martin County مقامات اغلب chalked افزایش موارد به افزایش در تست.

پس از روز یادبود مارتین کانتی است آزمایش های اضافی 3 درصد از جمعیت آن یکی از بزرگترین جهش در سراسر کشور با توجه به TCPalm بررسی فلوریدا وزارت بهداشت داده است. تفاوت ؟ اکثر جوامع افزایش تست را دیده اند یا هیچ تغییر و یا کاهش در نرخ آن از ویروس.

مارتین کانتی 10% مثبت نرخ از روز یادبود دومین در دولت برای ذغال سنگ شهرستان, در میان شهرستان ها با حداقل 100 ، 000 ساکنان با توجه به بررسی های وزارت بهداشت داده است.

در 10% مثبت نرخ Martin County نشسته در آستانه در که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis توصیه می شود استان ها باید برای ادامه به باز کردن کسب و کار و تفریح و سرگرمی.

Martin County وزارت بهداشت سخنگوی Renay از خواب بیدار شدن در بیانیه ای گفت که رای به "نوسان با توجه به نتایج آزمایشگاهی ورود به سیستم و تعداد آزمایشات انجام شده در جامعه است."

این شهرستان با بالا پنج اکثر موارد از coronavirus را دیده اند به طور قابل توجهی پایین تر مثبت نرخ از روز یادبود: Miami-Dade, 6.4%; Broward, 4.3%; پالم بیچ 7.7%; نارنجی 3.9%; و Hillsborough 4.9%. سه فلوریدای جنوبی استان ها دیده می شود کاهش رای مثبت پس از تعطیلات.

مارتین شهرستان دیده می شود مرگ و میر نزدیک به دو تا 17 ساکنان هشت که به مردم در دراز مدت امکانات مراقبت های پس از روز یادبود. مجموع بستری شدن در بیمارستان بیش از سه ماه گذشته — شاخص هر دو فرماندار و مقامات محلی می گویند مهم است که به توجه به افزایش 58 ٪ در کمتر از سه هفته.

اکثر شهرستان کمیسیون نشان داده اند کمی تمایل به بستن یا محدود کردن هر چیزی در اغلب منزوی شیوع بیماری به یک Indiantown مشکل است. ساکنان این روستا خانه را به بسیاری از کارگران ضروری می آیند به شهرستان downtowns و جوامع دردار به کار در محوطه سازی ساخت و ساز و خدمات شغل.

یک شب جمعه به نیاز به ماسک صورت با کمیسر اد Ciampi شکست خورده است.

این شهرستان است که اغلب ترجیح داده به اجازه افراد در تصمیم گیری های خود را در حالی که تماشای آنها بسیار از آن downtowns شلوغی با ساکنان پوشیده نیست پوشش صورت — با وجود درخواست از Martin County وزارت بهداشت و کلینیک کلیولند مارتین هیت.

"پیام باقی می ماند تا حد زیادی همان آن را به عنوان در سراسر pandemic: مراحل برای محافظت از خودتان و دیگران با پوشیدن ماسک و سعی کنید برای جلوگیری از جمعیت های بزرگ, مشاهده, اجتماعی, فاصله, اجتناب از لمس کردن صورت خود و با استفاده از خوب و کامل بهداشت دست, شیوه های" دکتر فرناندو Petry, افسر ارشد پزشکی از کلینیک کلیولند مارتین بهداشت در بیانیه ای گفت: به TCPalm.

اگر چه بستری شدن در بیمارستان را افزایش داده اند Petry گفت: کلینیک کلیولند مارتین بهداشت, ظرفیت تحمل COVID-19 بيمار باقی مانده کافی است. او گفت: آنها توانایی خود را دو برابر ICU به ظرفیت تخت های موجود از 35 استوارت.

در هفته های اخیر گفت: این بیمارستان دارای تجربه بیشتر بیماران بین 30 و 60 سال از قبلا برخی از آنها نیاز به هواکش.

قبل از روز یادبود کمیسر سارا خواست همکاران خود را برای قرار دادن در بیشتر اقدامات برای محافظت از مردم است.

چرا اینجا ؟

دلیل که چرا این ویروس ظاهرا پخش كردن, اینجا, و با افزایش میزان بستری شدن در بیمارستان در مقایسه با بقیه گنج ساحل و یا حتی جنوب فلوریدا باقی مانده است دشوار است برای تشخیص. اطلاعات از اپيدميولوژيستها برای شهرستان در بخش بهداشت و درمان ارائه شده است بر اساس درخواست.

پرسید: چگونه مردم باید تفسیر افزایش بستری شدن در بیمارستان پس از روز یادبود مارتین کانتی وزارت بهداشت سخنگوی Renay از خواب بیدار شدن در بیانیه ای گفت: "فردی تجزیه و تحلیل از بستری شدن در بیمارستان نیاز خواهد بود برای آن تعیین نشده."

Martin County وزارت بهداشت است 29 تماس با ردیاب و 18 مورد محققان به عنوان روز پنج از خواب بیدار شدن گفت. او گفت: آنها را به عنوان بسیاری به عنوان مورد نیاز و گسترش می تواند در صورت لزوم.

قبلا, شهرستان, مدیر, Taryn Kryzda گفت: وزارت بهداشت بود و محدود کردن جامعه تست به حدود 300 سایت به دلیل آنها را به اندازه کافی تماس ردیاب برای پوشش پتانسیل موارد مثبت.

به عنوان جمعه 1,056 مردم تایید شده است که این ویروس 112 بستری و 7,043 مردم تحت بررسی است و یا در حال تماشا نشانه هایی از این ویروس به دلیل پتانسیل تماس بگیرید.

کمیسیون رهبری داگ اسمیت را متمرکز در این شهرستان نیاز به دریافت آن مبارزه گردشگری و کوچک کسب و کار و اقتصاد را به بالا و در حال اجرا است. کسب و کار اسمیت گفته است که در آن شهرستان است که به وضوح به صدمه زدن به. توسعه کسب و کار هیئت مدیره شهرستان مارتین نشان داده است بسیاری از مردم در حال حاضر بیکار بودند و کم درآمد بسیاری از آنها در حال حاضر در فقر است.

خواهر دولی تاسف اقتصادی اثرات این ویروس تا به حال در Indiantown. مردم بدون شغل. برای خطوط مواد غذایی و کمک های مالی هستند ، انگلیسی-یادگیری زبان, دوره های آموزشی برای بزرگسالان هستند قابل تامل است.

سران خانواده ها احساس نیاز به رفتن به محل کار لحظه ای که دیگر بیمار او گفت: — به جای quarantining اضافی برای 14 روز — از آنجا که آنها نیاز به تغذیه خانواده های خود و پرداخت صورتحساب خود را.

زمانی که آنها به شغل خود را به خصوص در حال حاضر که کسب و کار بازگشته است باز آن را اغلب می تواند آنها را در تماس با مردم در ساحلی downtowns و در هاچینسون جزیره است. و در حالی که برخی از به کار دیگران ماندن در انزوا.

هفته گذشته 69 ساله Indiantown مرد به بیمارستان رفت ایست قلبی. بعد از آن روز او مرده. پسرش مطلع شد او در برابر ویروس.

"مرحوم بود در خانه quarantining در COVID مثبت خانواده" به پزشکی قانونی گزارش می خواند.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن