مارتین شهرستان دارای بالاترین COVID-19 اطفال مثبت رای در فلوریدا

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:38 PM EDT Jul 29, 2020مارتین شهرستان دارای بالاترین COVID-19

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

مارتین شهرستان دارای بالاترین COVID-19 رای مثبت از کودکان زیر 18 سال در فلوریدا, آخرین فلوریدا وزارت بهداشت داده ها نشان داد چهار شنبه.

بیش از یک چهارم کودکان یا 25.3% حال آزمایش مثبت مجلس داده ها را نشان می دهد. که 394 مقیم-کودکان از 1,555 آزمایش پس از شروع این بیماری همه گیر.

اما تفسیر این اعداد و معنی آنها به عنوان مارتین مدارس مجموعه ای برای باز کردن Aug. 11 — متفاوت بین اطفال و مدرسه و شهرستان مقامات بهداشتی.

"همیشه وجود دارد یک داستان پشت اعداد" گفت: Renay از خواب بیدار شدن سخنگوی دولت در بخش بهداشت و درمان در شهرستان مارتین.

افزایش تست در Indiantown در ماه آوریل است که به احتمال زیاد بخشی از دلیل این شهرستان اطفال مثبت رای بسیار بالا از خواب بیدار شدن گفت.

"این قطعا یک عامل عمده در زمانی که شما نگاه در آنچه اتفاق می افتد در جامعه در زمان" Rouse گفت. "کودکان تست آسان نبود به آمده است."

Coronavirus آزمون نمی شد به راحتی در دسترس به صورت بدون علامت در کودکان و نوجوانان تا زمانی که ممکن است, اما Indiantown فلوریدا جامعه مرکز بهداشت شروع به ارائه رایگان آزمون برای تمام سنین بدون در نظر گرفتن علائم پس از ویروس موارد منفجر شد در Indiantown.

این مرکز تا به حال مورد آزمایش قرار 1,101 کودکان از روز شنبه. از کسانی که 396 آزمايشات مثبت بازده 36% مثبت هستند. در حالی که بسیاری از این تست رخ داده در Indiantown و شرق استوارت نه هر کودک تست شده بود یک شهرستان ساکن هستند.

از خواب بیدار شدن همچنین اظهار داشت: در شهرستان "استخر اندازه" از کودکان آزمایش در شهرستان مارتین. میامی-Dade County برای مقایسه آزمایش 30,712 کودکان از زمان شروع این بیماری همه گیر است اما هنوز بازده 19.6% مثبت هستند.

بازگشایی مدارس

متخصص اطفال تامی Schechtman عضو هیئت مدیره و نماینده منطقه ای برای فلوریدا فصل از آکادمی آمریکایی اطفال گفت: بدون در نظر گرفتن تعداد مدارس نیاز به یک پلان برای به حداقل رساندن خطر انتقال و ایمن نگه داشتن کودکان.

"من فکر می کنم ما باید نگران. واقعیت این است که کودکان را بیمار می شوند. خدا رو شکر نه به عنوان اغلب و نه به شدت" Schectman گفت TCPalm چهارشنبه. "تعداد مرگ و میر بسیار کم است اما صفر نیست ... من فکر می کنم که همه دارای انشعابات از باز شدن مدارس."

در شش ساعت جلسه هیئت مدیره مدرسه سهشنبه شب مدرسه مقامات منطقه و اتحادیه معلمان نمی توانند توافق بر سر تاریخ شروع برای 2020-21 سال تحصیلی. هیئت مدیره مدرسه تصمیم به بازگشایی مدارس Aug. 11 با وجود سرپرست لوری Gaylord توصیه برای بازگشایی Aug. 25 بنابراین مدارس باید زمان بیشتری برای آماده سازی.

برخی از اعضای هیئت مدیره از جمله ویکتوریا Defenthaler ابراز نگرانی خود را.

"شما می توانید ببینید که (مارتین کانتی است) بالاترین در ایالت فلوریدا" Defenthaler گفت دیگر اعضای هیئت مدیره سه شنبه شب به نقل از وزارت بهداشت به کودکان داده. "در حال حاضر ما نمی دانیم که آنچه در آن است رفتن به مانند آوردن این دانش آموزان به مدرسه در یک شهرستان که در آن آن را به یک نقطه داغ."

Defenthaler گفت: در حالی که برخی از زیر در خدمت دانش آموزان بهره مند از فرد در یادگیری بازگشایی تلاش ها باید با دقت سازمان یافته است.

او همچنین با اشاره به مرگ های اخیر از Kimorra Lynum یک Putnam County 9 ساله است که اعتقاد بر این بود که دولت جوانترین COVID-19 مرگ است.

"ما باید برای دیدن این اطلاعات در هر جلسه به منظور مطمئن شوید که ما در حال ساخت بهترین تحصیل کرده نظر بر اساس داده های" او گفت:. "و داده ها است نه نظر. داده است آنچه که ما نیاز به رفتن به."

گزارش دهی

مدارس باید تاخیر شروع تاریخ تا مثبت تست نرخ پایین تر در مناطق با کلی درصد مثبت به طور متوسط بیشتر یا مساوی 5 درصد بیش از دو هفته در آکادمی اطفال آمریکا " فلوریدا فصل توصیه می شود در دستورالعمل جدید اعلام کرد روز شنبه.

به دلیل عدم دسترسی به کودکان, تست آکادمی است که با استفاده از یک کلی شهرستان, درصد مثبت, متوسط, شمارش هر دو کودکان و بزرگسالان در آن توصیه رئیس جمهور پل رابینسون گفت TCPalm.

مارتین شهرستان 14 روز درصد مثبت متوسط از جمله بزرگسالان بود 11.05 درصد به آخرین بخش بهداشت و درمان داده که از روز شنبه.

"اگر ما قادر به فقط به همه کودکان و نوجوانان در شهرستان مارتین و انجام آزمون بر روی همه آنها همه ما را شگفت زده در چگونه بالا درصد مثبت بود," رابینسون گفت. "من فکر می کنم آن را احتمالا تحت-گزارش در کودکان" از آنجا که بسیاری از آنها بدون علامت است.

آکادمی همچنین توصیه می کند, در میان چیزهای دیگر است که:

  • دانش آموزان باید به روز واکسن
  • دانش آموزان و معلمان باید حداقل 6 فوت از هم جدا
  • مدارس باید تلو تلو خوردن شروع به بار.

"من واقعا امیدوارم که من اشتباه می کنم اما پیش بینی من این است که اگر (Martin County) می رود مدرسه با یک درصد نرخ مثبت (از شهرستان) در حال حاضر مدارس بسته خواهد شد دوباره در عرض دو یا سه هفته." رابینسون گفت. "من دارم اشتباه بودن اما این چیزی است که من ترس است."

بیشتر: TCPalm خبرنگار سهام coronavirus تجربه تست

نویسنده کارکنان جاشوا جزایر کمک به این گزارش.

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm پوشش خبرنگار بهداشت و درمان و رفاه و عدالت اجتماعی در گنج ساحل. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن