Martin County کمیسر داگ اسمیت چهره Jo Neeson در مسابقه شرکت تعریف شده توسط ماسک صورت

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 17, 2020مارتین کانتی — زمانی که جو

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

مارتین کانتی — زمانی که جو Neeson وارد مسابقه برای شهرستان کمیسیون منطقه 1 در آخرین روز از مرحله مقدماتی او اعلام کرد یک پلت فرم دفاع از آب تمیز و رشد هوشمند.

او پلت فرم مسابقه به عنوان یک کل تغییر کرده است به طور چشمگیری در یک ماه به عنوان موارد و بستری شدن در بیمارستان مربوط به کروناویروس باید مشخصی. این موضوع از یک چهره-پوشش قیمومیت تحت سلطه است بحث و چپ فعلی کمیسیون را به رای آنها گفت: آیا ترک آنها را با بسیاری از دشمنان.

داگ اسمیت در جنسن بیچ کمیساریای از 20 سال به پایان رسید تا رای گیری به نفع یک ماسک دستور کوه در می رم خود را در موضع ماه — برای جلوگیری از محلی-دولت به نفس بیش از حد تصمیم گیری افراد را و هر چیزی را که بیشتر می تواند به طور بالقوه آسیب رساندن به اقتصاد محلی. در نهایت او گفت: آمد آن را به حفاظت از سلامت و ایمنی این شهرستان آسیب پذیر مانند 83 ساله ،

"آسیب پذیر در جامعه ما — ما آن را مدیون به نگاه و حفاظت از آنها" اسمیت گفت: در این روز پس از رای دادن.

اسمیت موضع مشترک است توسط حریف خود Nesson های نسل سوم جنسن بیچ مقیم و سابق ثبت شده دموکرات.

"من فقط نمی متقاعد تاثير ماسک" Neeson گفت.

او را مورد سوال مردم چگونه با استفاده از ماسک است. او گفت: برخی از ماسک ها بیش از حد نازک است. برخی از مردم استفاده از آنها نادرست است. گاهی اوقات آنها بی اثر در کاهش گسترش COVID-19 گفت: Neeson بود که یک پرستار برای 20 سال..

Neeson خود-توصیف محیط زیست, فعال, موقعیت خودش را به عنوان نامزد برای آب پاک. او عضو موسس گاو قند و یکی از اولین "رودخانه رزمندگان." او گفت: اولویت هستند با آبراه.

اسمیت تبلیغ خود را مرتبط با آب دستاوردهای . وی با اشاره به کمک به تأمین بودجه و حمایت از C-44 کانال جامع باتلاقی طرح مرمت و کار بر روی صخره های مرجانی است. منابع او روابط او با تشکیل هر دو در تالاهاسی و واشنگتن به عنوان دلایل او شده است قادر به گرفتن قانون تصویب و به دولت فدرال دلار در اینجا.

"من به سختی کار کرد تا از طریق این سال برای ساخت آن روابط" اسمیت گفت. "آن سالها طول می کشد به شکل اعتماد است."

هر دو نامزد نقطه به یاد ماندنی جاری شدن سیل در Hobe ارتفاعات در ماه ژوئن که به تخریب خانه ها و آواره خانواده. یک 1.3 میلیون ایستگاه پمپاژ برای حوب ساند محله در نظر گرفته شده است به مدت هفت سال و در حال حاضر این شهرستان است که به دنبال خرید خانه به عنوان بخشی از طرح کاهش.

Neeson گفت: این یک شکست از رهبری توسط اسمیت و کمیسیون که قرار فاضالب پروژه های زیربنایی در حالی که اجازه می دهد رشد در محله. Hobe ارتفاعات است در یک محله با کمی به هیچ ساخت و ساز جدید در اطراف آن است.

اسمیت گفت: Hobe ارتفاعات موضوع و پاسخ به coronavirus ها ترین مسائل است. وی با اشاره به 30-40 محلات دیگر است که تا به حال فاضالب برنامه های تکمیل شده در سال های اخیر است.

"ما باید مسائل جاری شدن سیل در بخش دیگر از شهرستان ما به آنها رسیدگی خواهد شد" اسمیت گفت. "این اولین صندلی اولویت است."

اگر بخش می توانید محدود کردن رشد به طور عمده در غرب شهرستان مارتین Neeson گفت: باید آن را بهتر است برای مقابله با سروصدا مسائل. او گفت که او به نفع تقسیم بزرگ موجود بسیاری برای-فلوریدا خانه زمانی که آنها را در بازار برای کمک به تشویق ساخت و ساز از خانه های کوچکتر است که می تواند برای نیروی کار است.

"من هیچ مشکلی با هر کس که قادر به زندگی در بهشت, اما اجازه دهید آن را هوشمند" Neeson گفت.

اسمیت با افتخار از جامعه کلنگی آژانس است که ممکن است یک مزیت برای کوچک مرکز شهر و محله های آنها تشکیل می دهند. او گفت که او با اعتماد به نفس این شهرستان خواهد اطمینان از هر گونه توسعه نیز وجود خواهد آدرس سروصدا و نگرانی های زیست محیطی.

جاشوا سلیمان است که یک سیاست خبرنگار پوشش گنج ساحل. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن