Martin County سواحل باز ماندن گرفته می شود بعد از روز آخر هفته

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:23 PM EDT مه 5 سال 2020MARTIN COUNTY — شهرستان کمیسر سارا شنیده

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

MARTIN COUNTY — شهرستان کمیسر سارا شنیده ارائه یک هشدار شدید به همکاران خود را اگر آنها اجازه سواحل به باز باقی می ماند این روز آخر هفته.

"من بسیار نگران است که اجازه می دهد ما به سواحل بود باز این شنبه و یکشنبه خواهد بود که ما از تکرار فرار از بهار در میامی و Broward شهرستان" شنیده می شود گفت: روز سه شنبه در کمیسیون شهرستان نشست.

شنیده تنهاست کمیسر روز جمعه به رای در برابر باز شدن سواحل در ادامه به افزایش نگرانی ها اما این بار او پیوست حداقل در بخشی دیگر او را انتخاب کردند.

کمیسیون داگ اسمیت و اد Ciampi اذعان اجرای در سواحل این آخر هفته یک چالش مطرح می اما متوقف کوتاه از محدود کردن ساعت خود را. این کمیسیون قصد دارد به ارزیابی این که آیا آن را مناسب برای نگه داشتن سواحل آن باز پس از تعطیلات آخر هفته.

بیشتر: سواحل بازگشایی در شهرستان مارتین; اجتماعی فاصله اجرا

"من اصلا مخالف با آنچه کمیسر شنیده گفت:" گفت Ciampi که برای اولین بار پیشنهاد محدود کردن دسترسی به ساحل به روزهای هفته تا کی. "هنگامی که ما دوباره دیدار هفته آینده ما احتمالا باید واقعی قوی روکش چگونه است که رفت."

سنت جانز شهرستان ساخته شده است که سرفصل های ملی بود که آن را در میان اولین برای بازگشایی سواحل آن است که اکنون شاهد آن بالاترین تعداد COVID-19 و آنفولانزا مانند علائم در بازدید از بخش اورژانس با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت.

کمیسیون باید نگران هجوم beachgoers از coronavirus hotspot جنوب فلوریدا و در مورد گسترش ویروس.

در اولین روز از باز کردن سواحل وجود دارد "قابل توجهی" میزان بازدید کنندگان از پالم بیچ و Broward شهرستان, Martin County Sheriff ویلیام اسنایدر در مصاحبه ای گفت: روز سه شنبه. او قصد دارد به 14 نماینده در گشت زنی در سواحل این آخر هفته او گفت:.

کمیسیون فشرده کارکنان یک بار دیگر در راه هایی برای محدود کردن ساحل به ساکنان اما County وکیل سارا جنگل تصریح کرد: در شهرستان نمی تواند تبعیض قائل شود که می توانید با رفتن به این سواحل به دلیل Martin County دریافت پول فدرال برای حفظ آنها.

کمیسیون انجام تجمع در اطراف خود نگرانی بیش از sandbars که خود را تحت کنترل است.

Sandbars در منطقه تحت مقررات فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست و فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون دیدم صدها اگر نه هزاران نفر از مردم این آخر هفته Martin County, مقامات گفت.

"من نمی دانم که وجود دارد یک راه برای مدیریت که" اسمیت گفت: کسانی که به دنبال تا با اسنایدر به آدرس نگرانی خود را.

Sandbars شد در واقع بسیار شلوغ این آخر هفته اسنایدر در مصاحبه ای گفت: روز سه شنبه. وجود دارد سوال که آیا آنها به طور رسمی بازگشایی شد اما تحت فاز یک بازگشایی دولت توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis آنها در حال حاضر باز هستند, تام Reinert, FWC مدیر منطقه ای گفت: در یک ایمیل به شهرستان.

مارتین شهرستان کلانتر دفتر می تواند اجرا اجتماعی فاصله گرفتن از مردم جمع آوری شده در sandbars, Reinert گفت. برای اشنايدر توانایی های خود را به پلیس sandbars یک "منطقه خاکستری در بهترین است."

بیش از 10 نفر مجاز بر روی یک قایق, اما چالش شایع تر می شود در sandbars که در آن جمع مردم در نزدیکی. این sandbar در نزدیکی مشتری است به خصوص دشوار است برای نظارت بر اسنایدر گفت. در میان نمایندگان استوارت پلیس و مشتری جزیره اجرای قانون وجود دارد به شش قایق در آب به صورت گشت.

"این بسیار دشوار است برای نگه داشتن مردم فاصله مانند اورژانس منظور می گوید:" اسنایدر گفت. "این یک چالش است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن