مارتین کانتی میان فلوریدا 10 خطرناک ترین قایقرانی مکان

لیندزی Leake Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 24, 2020هنگامی که یک زن جوان و یک

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

هنگامی که یک زن جوان و یک دختر بچه نه حتی 2 سال, کشته در تصادف جنوب سیوال نقطه در ماه اکتبر جورج Gozdz گفت: او می تواند با دقت اشاره کردن محل حتی قبل از مقامات را منتشر شد.

یک ماهی گیر حرفه ای زندگی می کند که در استوارت Gozdz است صید آبهای فلوریدا پس از او یک پسر بود و می داند که رگهای Intracoastal آبراه به عنوان نزدیک به عنوان خود را.

کانال نشانگر 238, یک unlit چوبی ستون jutting از سنت لوسی رودخانه در نزدیکی Sandsprit پارک بود مقصر او فکر می کردم.

"من می دانستم که دقیقا همان جایی که آن اتفاق افتاد" Gozdz به یاد می آورد. "این منطقه بسیار دشوار و بسیار سخت برای دیدن در شب."

خطرناک ترین مکان های قایقرانی

مارتین شهرستان که با سقوط یکی از حوادث 30 سال گذشته رتبه ششم خطرناک ترین قایقرانی محل در 67-شهرستان دولت با توجه به فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون بررسی 2019 حوادث.

► این باعث می شود که اکثر قایقرانی حوادث ... (تذکر: این الکل نیست)

Broward شهرستان نیز تا به حال 30 حوادث اما FWC رتبه بندی آن هفتم چون مارتین بودند شدیدتر با سه مرگ و میر در مقایسه با یک سرهنگ ست واگنر توضیح داد. سنت لوسی رتبه 19 با 12 حوادث و رودخانه هند رتبه 26 با هشت حوادث.

زمین شناسی پدیده نیست آنچه را گنج در سواحل جنوبی شهرستان خیلی خطر ناک گفت: Gozdz که صاحب تخت صف منشور در جنسن بیچ و میزبان "Unfathomed" ماهیگیری در ورزشکار کانال.

"هنگامی که شما آشنا با این منطقه آن را مانند وجود این همیشه در حال تغییر shoals," او گفت:. "کانال ها به خوبی تعریف شده — به روز ناوبری."

اما هنگامی که خورشید مجموعه Gozdz گفت: خطرات بیدار.

[نمی بینم نقشه زیر ؟ اینجا را کلیک کنید. FWC اشاره کرد با توجه به ورود اطلاعات اشتباهات برخی از مختصات GPS ممکن است متفاوت از این نوشته توصیف.]

مارتین: 'خائنانه ورودی'

Hell Gate. گاو دریایی جیب. Willoughby نهر. روزولت پل. Sandsprit پارک. این تنها یک نمونه از خطرناک قایقرانی در سراسر نقاط شهرستان مارتین.

با بیشتر ثبت نام رگ از آن گنج ساحل همتایان مارتین دیده است و بیشتر حوادث و صدمات و مرگ و میر در پنج سال گذشته از سنت لوسی و رودخانه هند — ترکیب شده است. یک TCPalm تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد:

  • حوادث: 48 در سنت لوسی 49 در رودخانه هند و 109 در مارتین
  • صدمات: 19 در سنت لوسی, 22 در رودخانه هند, 40 در مارتین
  • مرگ و میر: 1 در سنت لوسی, 5 در رودخانه هند, 10 در مارتین
  • حادثه رای: 1 در 1,418 در رودخانه هند, 1 در 1,110 در سنت لوسی, 1 در 624 در مارتین
  • ثبت نام عروق: 11,345 در رودخانه 13,323 در سنت لوسی 18,710 در مارتین

برخورد با دیگر قایق شد رایج ترین نوع حادثه در مارتین و سنت لوسی از 2015-19 در حالی که هدف قرار دادن یک شی ثابت شد شایع ترین در رودخانه هند.

"شما ببینید چاشنی ترین کاپیتان غرق قایق خود را در ورودی ... این مادر طبیعت" Gozdz گفت. "ما یک خائنانه ورودی را در خود دارد که می تواند دشوار است برای تصویب در برخی از جزر و مد و موج خاصی ارتفاعات است."

پایه متصل به جاری شدن سیل قابل توجه در زیر آب اشیاء و آسیب دیده از خواب بیدار در میان شایع ترین نوع قایقرانی حوادث این FWC است مستند در داخل و اطراف سنت لوسی ورودی.

► نقشه: FWC را در نقشه های تعاملی از تمام آبراه نشانگر

استوارت-آبهای منطقه بسیار متراکم Gozdz گفت که unlit ناوبری ایدز یا بعد چراغ, تنها تشدید مسائل ایمنی.

"من فقط فکر می کنم ما می تواند انجام کمی کار بهتر از مارک کانال [با] شب چراغ" Gozdz گفت. "این منطقه شناخته شده است به عنوان یک مقصد برای ماهیگیری پس چرا پرتاب دلار در آن؟"

او پیشنهاد کرد جمع آوری کمک مالی برای بهبود روشنایی با فروش بلیط boaters که چشم پوشی از سرعت بیکار قوانین در نزدیکی پل.

"شما می تواند زندگی را فقط نوشتن بلیط زیر پل برای مردم نیست پس از این مقررات" Gozdz گفت. "شما می توانید پرداخت برای یک میلیون چراغ LED در یک آخر هفته."

سنت لوسی: 'مکان های تاریک'

آن بوده است که نزدیک به یک دهه پس از 26 سال Cory Brangan شد, کشته در یک تصادف در فورت پیرس. او به یک کانال نشانگر شمال از شمال جاده پل به یاد می آورد دیو ماکسول صاحب دیو طعمه زنده در فورت پیرس و دوست Brangan است.

مانند Gozdz, Maxwell کرده است طی گنج در سواحل آبهای دهه و گفت: بعد چراغ هستند مرگبار نگرانی است.

"بسیاری از کانال نشانگر در برخی از مکان های تاریک مانند در بین کمی جیم پل و [فورت پیرس] ورودی," او گفت:. "آنها روشن نیست هیچ نشانه ای وجود دارد که وجود دارد رفتن به یک قطب به عنوان شما در حال مرور از طریق وجود دارد."

► ایمنی: 47 درصد از boaters در ساحل گنجینه تصادفات تا به حال هیچ قایقرانی آموزش و پرورش

مدت کوتاهی پس از Brangan مرگ محلی boaters ناموفق درخواست برای بیشتر روشن ایدز به جهت ماکسول گفت.

"به نظر من خطرناک ترین چیز این است unlit کانال نشانگر," او گفت:. "آنها خزش بر شما ... من اونا زده من دیده ام 'em شکسته در نیمه و مردم صدمه می بینند."

گارد ساحلی حفظ فدرال کمک به ناوبری در حالی که FWC مسئول دولتی-شاخص های اقتصادی دیگر داخلی نشانگر هستند که توسط مقامات محلی در برخی از موارد است. اما به سادگی روشن تر نشانگر ممکن است منجر به کمتر سقوط.

"ما فقط به عنوان بسیاری از آثار با nav-ایدز در طول روز به عنوان ما در شب" گفت: Wagner این FWC ستوان. به عنوان مناطق ساحلی را توسعه داده اند, "روشنایی ویژگی های بسیاری از nav-ایدز فقط مخلوط را به پس زمینه هنگامی که شما به دنبال مرزی است."

روشنایی در شب چراغ می تواند بیشتر ناوبری مسائل از آن را حل مورد توافق معاون Cmdr. مارکوس Kiriakow از گارد کمکی ناوگان 59 در استوارت.

"چراغ طراحی شده به خط شما و شما را از یک نور به بعد" Kiriakow گفت. "همه چیز به انتظارنشسته بودند درست مثل یک جاده خواهد بود در زمین; شما باید یک نشانگر قرمز سبز نشانگر. ایده این است به ماندن بین این دو است."

صدا درک نمودار دریایی — نه بیشتر چراغ — هدایت خواهد کرد boaters در مسیر درست Kiriakow تاکید کرد.

بی سواد و بی تجربه boaters عادت سرگردان دریایی تفکر آنها می توانید تکیه بر روی گوشی های هوشمند به حرکت با خیال راحت به ساحل گفت: ناوگان 59 Cmdr. سحر مولر.

"گاهی اوقات تنها زمان آنها توجه است که پس از آنها در حال حاضر خارج وجود دارد و آنها نمی دانند چه چیزی را به انجام," او گفت:.

قبلی TCPalm تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد اپراتور بی توجهی به دور و دور بالا باعث گنج ساحل قایقرانی حوادث از 2014-18.

2019 شد هیچ تفاوتی ندارد. پریشان قایقرانی باعث 40 درصد از حوادث. استفاده از الکل اپراتور بی تجربگی و خطرناک آب منجر به حوادث مختلف.

"این موضوع واقعا پایین می آید به مردم نمی خواهید به کم کردن سرعت در شب در قایق خود را و توجه به جایی که آنها در حال رفتن" واگنر گفت. "آنها می خواهند فقط از نقطه A به نقطه B در سریعترین وسیله ممکن است. که لزوما به معنای آن امن است."

توسط چند شاخص امن ترین مکان برای قایق در ساحل گنجینه است St. Lucie.

در میان کشتی اپراتورهای درگیر در 2015-19 حوادث شهرستان بيشترين درصد boaters که به اتمام دولت-مصوب دوره ایمنی. آن را نیز تا به حال بدترین حوادث و صدمات و مرگ و میر با آخرین فرد کشته در اوایل سال 2015.

بالاترین غلظت از حوادث در داخل و اطراف فورت پیرس ورودی. برخورد سیل به دریا می افتد و آتش سوزی و یا انفجار در میان شایع ترین نوع حادثه دیده در این منطقه در سال های اخیر است.

دولت ایالت گیل Harrell, R-استوارت, است, اعتماد به نفس, افزایش boater آموزش ایمنی خواهد شد یک راه طولانی در پیشگیری از حوادث در منطقه او نشان دهنده که شامل سنت لوسی مارتین و شمال غرب پالم بیچ شهرستان.

"همه درگیر در آب است. که اصلی ما گنج گنج ساحل و قایق رانی است که بخش قابل توجهی از آن را," او گفت:. "من می خواهم مردم را تشویق به مراقب باشید زمانی که آنها در حال قایقرانی و برای همیشه از آن آگاه هستند و چه می گذرد."

رودخانه هند: 'ظروف سرباز یا مسافر کامل'

سباستین ورودی به اندازه کافی دشوار است به حرکت برای چاشنی کاپیتان مانند Glyn Austin رفتن ساحلی منشور. برای تازه کار boaters او گفت: آن را "یک ظرف غذا کامل است."

هر چند حوادث ثبت شده در امتداد رودخانه هند تالاب در ورو بیچ آنها خوشه در نزدیکی ورودی سباستین پارک ایالتی. سه Indian River County اخیر کشنده حوادث رخ داده در Sebastian منطقه است.

"این بسیار خطرناک ورودی" Austin گفت. "هنگامی که شما یک خروجی جزر و مد و باد شرق اگر وجود دارد بسیاری از متورم شدن می گویند بیش از 2 تا 3 فوت — و سپس ورودی لگد کردن با امواج و امواج شکستن تمام راه را در سراسر."

FWC سوابق نشان می دهد هزاران نوع از حوادث رخ داده در اطراف ورودی از جمله:

  • متصل با توجه به سربار و استفاده از الکل
  • جاری شدن سیل با توجه به آب و هوا
  • به دریا می افتد با توجه به نامناسب مهار.

توسط FWC را 2019 رتبه بندی رودخانه هند است که امن ترین مکان برای قایق محلی با کمترین تعداد ثبت نام عروق و کمترین احتمال درگیر شدن در یک حادثه است.

هنوز هم بیش از نیمی از رودخانه حوادث ناشی از اپراتور بي توجهي و بی تجربگی و یا الکل استفاده کنید. مناطق صخره ای مانند ورودی سباستین در حال حاضر مطرح قابل توجهی خطرات بدون پیشگیری مسائلی مانند قایقرانی تحت تاثیر اضافه کردن سوخت به آتش Austin هشدار داد.

خوشنودی میان boaters که فکر می کنم آنها می دانند که یک آبراه خوبی نیز یک دستور غذا برای فاجعه واگنر اضافه شده است.

"شما باید مسئولیت را به ماندن هوشیار," او گفت:. "اگر شما کاملا نادان از مسائل ایمنی در آب و در نهایت این قراره شما گرفتن."

لیندزی Leake, TCPalm را توضیح خبرنگار دارای کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری و قصه گویی دیجیتال از دانشگاه آمریکایی و کارشناسی خود را از دانشگاه پرینستون. لطفا برای حمایت از کار خود را با تبدیل شدن به یک TCPalm مشترک. او در توییتر دنبال کنید (@NewsyLindsey), Facebook (@LindseyMLeake) و Instagram (@newsylindsey) او را در 772-529-5378 و ارسال اخبار راهنمایی به lindsey.leake@tcpalm.com.

آخرین مطالب