مارکو جزیره نخواهد جشن روز استقلال با آتش بازی با توجه به COVID-19 نگرانی

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 8:55 AM EDT مارس 19 سال 2020برای سال شهرستان از مارکو جزیره جشن روز استق

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

برای سال شهرستان از مارکو جزیره جشن روز استقلال با آتش بازی اما سنت که احتمال تغییر در سال 2020 به عنوان شورای شهر موفق به تصویب یک حرکت دوشنبه برای امضای قرارداد با یک شرکت آتش بازی.

نمایندگان Charlette روم لری Honig و هوارد نی رای دادند در برابر این حرکت با استناد به کروناویروس های مربوط مانند درخواست به سختی باز کردن کسب و کار برای اهدای پول برای مراسم و قابل کنترل جمعیت که ممکن است گسترش ویروس.

"کسب و کار در یک موقعیت برای گرفتن پول در این سال به عنوان آنها در تمام سال قبل" رومی گفت.

"این است که در سال" Honig گفت. "من فکر می کنم این امر می تواند غیر منصفانه به ما فشار است."

عضو شورای ویکتور ریوس گفت که داوطلب برای جمع آوری پول مورد نیاز برای جشن اما او پیشنهاد شد به اندازه کافی برای متقاعد کردن برخی از همسالان خود.

جمعیت زیادی ممکن است از جمع آوری در این شهر ساحل اگر ناپل و یا ذغال سنگ شهرستان تصمیم می گیرد برای جشن تعطیلات با آتش بازی گفت: روم.

"من فکر می کنم که برخی از منابع پیامدهای همراه با پیامدهای بهداشتی و من مطمئن هستم که اگر ما پاسخ امشب به این تصمیم" او گفت:.

ریوس گفت: این شهرستان می تواند به مدیریت جمعیت زیادی.

"آره خطرناک است," او گفت:. "ما در حال رفتن به باید و شاید برخی از جمعیت مسائل اما من مطمئن هستم که ما می توانیم آنها را مدیریت اگر ما این کار درستی است."

یک حرکت از معاون صندلی Jared Grifoni به دستور شهرستان manager برای مذاکره مجدد شرایط قرارداد با اضافه کردن یک بازگشت به بالا بعد برای نمایش آتش بازی نیز شکست خورده است.

"من هیچ تسلی در انجام آن در روز کارگر" رئیس اریک Brechnitz گفت. "این فقط همان نوع از جشن است."

"من فکر می کنم شهروندان ما از جان گذشته برای چیزی برای نگاه به جلو به."

شهر را مدیریت کرده و تا سه شنبه برای امضای قرارداد با توجه به لینا Upham شهر خرید و خطر تهدید. او گفت که این شهر را مجبور به پرداخت حدود 25000 $برای بارج که حمل آتش بازی حتی اگر این رویداد لغو

"من می آیند در کنار در نظر گرفتن خطر است که ما ممکن است از دست دادن برخی از پول و سعی کنید برای انجام این کار" Brechnitz گفت.

آن خیلی دیر است برای پیدا کردن یک فروشنده دیگر با توجه به Brechnitz.

"تنها امکان من آن را ببینید در این برهه است که به مذاکره با ما زمان فروشنده برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه انعطاف پذیری" او نوشت: روز سه شنبه.

تماس با Omar رودریگز در ارتیز omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او را دنبال کنید در Twitter و Instagram به عنوان @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن