مارکو جزیره به ارزیابی هزینه اضافه کردن حزب دوم به نظارت بر ساخت و ساز از ایستگاه های آتش نشانی 50

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 1:36 PM EDT Jun 17, 2020مارکو جزیره شورای شهر رئیس اریک Brechnitz دستور

توسط ABTINNEWS در 28 خرداد 1399

مارکو جزیره شورای شهر رئیس اریک Brechnitz دستور شهرستان, مدیر روز دوشنبه به منظور بررسی هزینه های استخدام کسی برای نظارت بر ساخت و ساز از ایستگاه های آتش نشانی 50.

کریس بایرن شهرستان اضطراری مدیریت هماهنگ کننده گفت: در جلسه شورای شهر در ژوئن 1, او را مسئول نظارت بر چند دلار پروژه با کمک بخش امور مالی در شرایطی که شهر استخدام شخص دیگری.

Brechnitz خواسته بایرن در ژوئن 1 چه بود, تجربه خود را در نظارت بر یک پروژه با این عظمت.

بایرن گفت که او یک "متخصص ساخت و ساز" اما که او بوده است مدیر پروژه برای تمام پروژه های تعمیر پس از طوفان ایرما محصل در سال 2017.

او پیوست مارکو جزیره آتش نجات بخش در سال 1983 و بازنشسته به عنوان معاون رئیس در سال 2016.

برای عضو شورای شهر گرگ Folley آن است که در مورد پاسخگویی.

"من احساس می کنم وجود دارد این است که ارزش واقعی در داشتن یک صاحب نماینده است که پاسخگو به این شورا به مطمئن شوید که ما درایو هزینه به عنوان کم که ممکن است در این سرمایه گذاری بزرگ" Folley گفت.

او پرسید: شهرستان, مدیر مایک McNees که آیا ممکن است به کسی که نظارت بر این پروژه و یک مدیر ساخت و ساز در معرض خطر در همان زمان.

McNees گفت: این امر می تواند غیر معمول است اما آن می تواند انجام شود.

دن تابستان, اصلی, معمار با BSSW معماران عنوان اهمیت داشتن کسی که نظارت بر این پروژه علاوه بر ساخت و ساز مدیر در خطر است.

"صاحبان' هرزه ندارد واقعا هر مسئولیت دیگر از گزارش به شما" سامرز گفت. "اگر همه چیز به جنوب است یکی در قلاب به طور معمول."

او گفت: آن است که معمار و مدیر ساخت و ساز در معرض خطر که "نهایی طرف مسئول برای یک پروژه است."

شورای شهر رای دادند 4-3 در ژوئن 1 اجازه کارکنان به دنبال یک مدیر در معرض خطر برای توسعه و ساخت و ساز از شهر اصلی ایستگاه آتش.

شهر نمایندگان Howard نی Charlette روم, معاون رئیس Jared Grifoni و Folley رأی مثبت دادند. نمایندگان لری Honig ویکتور ریوس و Brechnitz علیه آن رای دادند.

هدف از داشتن یک مدیر در معرض خطر برای توسعه ایستگاه های آتش نشانی 50 به تحویل پروژه در زمان و بودجه با چند تغییر سفارشات با توجه به بایرن است.

در طول مرحله قبل از ساخت و ساز مدیر در معرض خطر با این نسخهها کار معماران را تعیین و تضمین حداکثر مقدار پول این شهرستان خواهد شد پرداخت هزینه برای این پروژه بایرن گفت.

مدیر قبل از ساخت و ساز خدمات هزینه تخمین زده می شود $88,000 با توجه به بایرن است.

انواع دیگری از مدیریت ساخت و ساز قرارداد تضمین نمی کند حداکثر قیمت ساخت آن را بیشتر به احتمال زیاد به بیش از بودجه و باعث این شهرستان به صرف پول بیش از آنچه در اصل برنامه ریزی شده با توجه به بایرن و McNees.

Folley ثبت یک حرکت جمعه به تجدید نظر در آرا و در نتیجه بیشتر بحث در مورد مزایا و معایب داشتن یک مدیر ساخت و ساز در معرض خطر است.

شورای شهر قوانین از روش دولت هر عضو شورا با داشتن رای با اکثریت ممکن است حرکت به تجدید نظر رای در همان و یا موفقیت نشست.

Brechnitz گفت: $1.7 میلیون سازمان مدیریت اضطراری فدرال کمک مالی به این پروژه باعث این شهر به حرکت به سرعت با قبل از ساخت و ساز و طراحی فاز تأیید نشده است.

مرحله قبل از ساخت باید در پایان ماه نوامبر برای شهرستان قادر به دریافت FEMA گرانت با توجه به بایرن است.

"ما می رویم به ایجاد یک برنامه برای که" Brechnitz افزود که روشن ساخته شده به او را در زمان.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: مارکو به دنبال مدیر در خطر ابتلا به $10.4 میلیون ایستگاه آتش اما در جستجو ممکن است به نام خاموش

بایرن گفت که این بودجه نه رفتن در هر نقطه تا شهر تصمیم به ادامه و یا نتواند به ارائه تمام فدرال مورد نیاز است.

"اگر ما تحویل آنها هنوز هم می تواند به نوبه خود ما را" Brechnitz گفت.

به عنوان Byrne اقدام به بحث Brechnitz قطع شود.

"می تواند از آنها به نوبه خود ما را به پایین یا نه؟" Brechnitz گفت.

"من سعی کردم بسیار سخت برای به دست آوردن یک تضمین برای شما, و آن را ممکن است" بایرن گفت. "از تجربه به دنبال در پروژه ها شده است که مرحله به مرحله در هنگام تحویل آنها تامین می شود."

Brechnitz سپس با خواندن بخشی از یک FEMA برگه که کشورهای پروسه تدارکات برای استفاده از مدیر در خطر روش "می تواند پیچیده توسط دولت متفاوت است و باید مطابق با فدرال تامین کمک های مالی تحت قوانین است."

Brechnitz خواسته بایرن که آیا مدیر در روش بی خطر قرار داده خواهد شد بودجه فدرال در خطر است.

"تا زمانی که ما به دنبال تدارکات مورد نیاز فدرال برای این شما قادر به استفاده از یک مدیر ساخت و ساز در معرض خطر برای بودجه فدرال" بایرن گفت.

Brechnitz پرسید که چرا بایرن اشاره نمی کند FEMA برگه در طول جلسه شورای در تاریخ 1 ژوئن.

"چرا ما باید به حفاری این؟" Brechnitz گفت.

Brechnitz ادامه داد: پس از یک نظر از McNees.

"اعتماد بسیار شکننده چیز در رابطه بین شورا و کارکنان," Brechnitz گفت که اعتماد سخت است برای بازسازی.

McNees گفت: این شهر تجربه انتخاب یک مدیر در خطر ابتلا به جانبازان پارک جامعه او را با اعتقاد به آن بهترین راه برای مدیریت یک پروژه مانند ایستگاه های آتش نشانی 50.

بیش از نیم ساعت گذشته بود از شروع بحث که Folley ساخته شده حرکت به تجدید نظر که مورد تایید 5-2. نی و رومی علیه آن رای دادند.

پس از رای دادستان شهرستان آلن گابریل گفت: دستور کار این جلسه تنها شامل یک مورد در مورد اینکه آیا رای خواهد بود بازنگری در جلسه آینده. .

Honig گفت که او تحت تاثیر این است که این موضوع می تواند حل و فصل شود دوشنبه در جلسه. "من به چالش کشیدن خود را حاکم گفت:" گابریل.

گابریل اصرار دستور کار تنها اجازه می دهد تا رای گیری در مورد اینکه آیا برای تجدید نظر در ژوئن 1 رای در جلسه آینده.

"سپس شما باید متوقف شود ما و اجازه نمی دهد این در کشیدن برای 45 دقیقه و سپس به ما بگویید که "شما بچه ها نباید بحث در مورد آن'" Honig گفت.

جبرئیل گفت: یک عضو شورای شهر می تواند زمینه یک حرکت برای اضافه کردن صاحب نماینده مدیر در معرض خطر ساخت و ساز سبک مدیریت به جای تجدید نظر در این رای از تاریخ 1 ژوئن.

Brechnitz ساخته شده حرکت به تجدید Folley را تجدید نظر رای, و آن را تصویب 5-2. ریوس و رومی علیه آن رای دادند.

Folley پس زمینه یک حرکت آموزش کارکنان به دنبال کسی که در علاوه بر این به ساخت و ساز مدیر در معرض خطر برای نظارت بر این پروژه بود اما بلافاصله seconded آن را به عنوان به سرعت به دنبال یک نقطه سفارش.

پس از رسمی درخواست نمایندگان برای نهایی می گویند در ماده Brechnitz سپس دستور McNees به ارزیابی هزینه اضافه کردن یک حزب دوم به نظارت بر پروژه.

"ما در حال بازگشت به وضع قبل از روز دوشنبه جلسه هیئت مدیره," Brechnitz نوشت: در یک ایمیل سهشنبه به مارکو عقاب.

در فوریه. 3, شورای شهر مجاز شهرستان manager به ادامه معماری طراحی جدید ایستگاه آتش 50.

این ساختمان دو طبقه است که برآورد هزینه بیش از $10.4 میلیون و تا آنجا که $11.7 میلیون, با توجه به هزینه نظر ساخته شده توسط BSSW معماران.

در حدود 25000 فوت مربع ایستگاه های آتش نشانی نیز به عنوان یک مرکز اورژانس در طول بلایای طبیعی است.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن