مارکو جزیره انتخاب نهایی برای شورای شهر زیر صندلی جوان استعفای

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 8:36 AM EDT مارس 20, 2020مارکو جزیره شورای شهر انتخاب سه فینالیست دوشنبه

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

مارکو جزیره شورای شهر انتخاب سه فینالیست دوشنبه برای پر کردن جای خالی پس از استعفای عضو شورای سابق سام جوان است.

از پنج متقاضیان گرگوری Folley, Phares Heindl و یوسف رولا انتخاب شدند. متقاضیان که انتخاب نشده ریچارد Blonna و رونالد گلدشتاین.

Folley یک مارکو جزیره اقامت برای چهار سال نوشت: مارکو عقاب که تجربه 40-به علاوه به عنوان یک وکیل و کسب و کار اجرایی برای Caterpillar Inc. باعث می شود او نامزد ایده آل است. او به عنوان رئیس منابع انسانی مسئول و مدیر ارشد نوآوری افسر.

"من فکر می کنم تجربه من در چنین زمینه های گوناگون است که بسیار غیر معمول و ارائه یک چشم انداز منحصر به فرد در کمک به این شهرستان با موفقیت به مقابله با مسائل پیش روی آن در سال های آینده به," او نوشت.

Folley نوشت: او می خواهد برای تبدیل شدن به یک عضو شورای شهر برای کمک به این شهر او را دوست دارد.

"در صورت انتخاب به خدمت من انجام خواهد داد با این شناخت است که دولت وجود دارد برای خدمت به شهروندان نشان دهنده آن و حفاظت از حقوق و آزادی های, اولین و مهمترین," او نوشت.

Folley نوشت که به یکی از اولویت های خود را برای اطمینان از "رشد هوشمند" در حالی که حفاظت از سواحل و آبراه ها و فضاهای عمومی.

"من می خواهم به اطمینان دهم که ما ارائه حداکثر ارزش برای شهروندان ما [...] که همه پول صرف درایوهای سود واقعی برای ما شهر و ساکنان آن و در یک شیوه ای است که کاهش بار مالیاتی," او نوشت.

Heindl های گذشته عضو و رئیس شهرستان آبراه کمیته مشورتی گفت: او بهترین نامزد به دلیل سابقه و فعالیت مدنی برای کیفیت آب.

"سام انگیزه بود برای ریاست شورای شهر به دلیل نگرانی خود را برای کاهش کیفیت آب و مرتبط با شیلات در داخل و اطراف جزیره مارکو," او نوشت. "به افتخار رای دهندگان شورای شهر باید در انتخاب یک فرد که دارای یک پس زمینه قوی علاقه نشان داد و حمایت برای آبهای جزیره مارکو."

Heindl دارای لیسانس علوم در مهندسی شیمی و دکترای حقوق, تمرین قانون در فلوریدا برای بیش از سی و پنج سال است.

او نوشت که زمانی که او آغاز شده و با آبراه کمیته "این شهرستان فعال مخالف درگیری ما با مسائل کیفیت آب."

"با شن و عزم و اراده با کمک افرادی مانند جیم Timmerman, سام جوان و دیگر اعضای کمیته ما قادر به از طریق فشار و تبدیل این کمیته به مهم صدای آب و محیط زیست," او نوشت.

کیفیت آب و محیط زیست خواهد بود برخی از Heindl را اولویت دارد.

"مارکو جزیره به عنوان آن است که امروز ایجاد شد از یک بار بکر حرا جزیره و آن را بسیار فعال و مداخله برای بهبود اثرات گسترده توسعه," او نوشت. "کیفیت آب شده است به طور پیوسته کاهش به عنوان توسعه اقدام بدون در نظر گرفتن علت توجه به اثرات [...] در کانال ها و مناطق اطراف آن است."

کیفیت زندگی در جزیره مارکو است "کاملا وابسته به" کیفیت آب آن با توجه به Heindl.

برخی از دیگر اولویت های "ترویج و حفظ زادگاه کوچک جامعه محیط" و مسئولیت مالی.

یوسف رولا یک مارکو جزیره اقامت برای 15 سال است که یک عضو از این شهر و برنامه ریزی پس از سال 2016.

تجربه حرفه ای خود را شامل دو دهه کار با ارتباطات ماهواره ای برای شرکت ریتون و 15 سال به عنوان سیستم های کامپیوتری طراح و برنامه نویس و ویژگی های مدیر واحد برای RCA با توجه به درخواست خود را.

رولا بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

نمایندگان باید فردی قرار ملاقات برای مصاحبه با هر یک فینالیست در طول هفته از مارس 25 و شورای تعیین خواهد شد و یکی از فینالیست در ژوئن 1 جلسه.

بخش 3.05(3) از شهرستان منشور فراهم می کند یک فرایند برای پر کردن جای خالی با توجه به این شهرستان است.

اگر مانده از منقضی نشده مدت بیش از 28 ماه باقی مانده اعضای شورا باید تعیین یک فرد برای پر کردن جای خالی با رای اکثریت ظرف 60 روز.

جوان ترم را تمام شده Nov. 8, 2022 اما این منشور تنها اجازه می دهد تا انتخاب فینالیست به موقعیت نگه دارید تا انتخابات عمومی در نوامبر. 3 با توجه به شهر کارمند لورا Litzan.

در آوریل 23, جوان استعفا داد و بلافاصله موثر.

"مطابق با شهرستان منشور حکومت [...] نیاز به اقامت دائم در جزیره مارکو من اینجا مناقصه استعفای من," او نوشت.

جوان نوشت: دلایل خود را برای تخلیه صندلی "شخصی در طبیعت است."

"این یک افتخار برای خدمت به جامعه از مارکو جزیره من اعتماد آرا و اعمال شده است سازگار با تمام کسانی که رای دادند من در اتاق کار," او نوشت. "من خواهد بود از راه دور."

تماس با Omar رودریگز در ارتیز omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او را دنبال کنید در Twitter و Instagram به عنوان @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب