مارکو جزیره آپارتمانهای دلار جریمه 4K برای لاک پشت دریایی روشنایی نقض کد

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 8:30 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 30, 2020مارکو جزیره کد اجرای دادرس Myrnab

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

مارکو جزیره کد اجرای دادرس Myrnabelle روشه صادر 4000 دلار جریمه سه شنبه در مقابل چند آپارتمانهای برای نقض روشنایی محدودیت در دریای لاک پشت های نجومی.

به طور کلی ساختمان های واقع در ساحل یا باید خاموش بیرونی چراغ های قابل مشاهده از ساحل پس از 9 p. m. از 1 تا اکتبر. 31 و یا جایگزین کردن آنها با شدت کم جایگزین برای جلوگیری از سردرگمی از لاک پشت های دریایی با توجه به کد شهرستان.

تمام پنجره ها و درها است که می توان از ساحل باید رنگی و یا پوشش داده شده با پرده یا پرده.

روشه صادر جریمه به اضافه کردن $2,000 به تمام چهار برج دریاهای جنوبی آپارتمانهای واقع در سیویو دادگاه.

کد انطباق افسر اندی Lindenmuth گفت: او را دیدم که چراغ های داخلی از آپارتمان و واحد در برج 1 در طول ساحل گشت شب از ماه ژوئن 23. در جولای 7, او ديده داخلی و بالکن چراغ از چندین واحد آپارتمان در برج 2, 3 و 4.

Katharine گرگان معاون اداری به نمایندگی از برج 2 گفت: نشانه هایی وجود دارد که در سراسر ساختمان هشدار واحد صاحبان و مستاجرها از روشنایی محدودیت.

"اگر آن را به یک مستاجر سپس من تماس مالک صبح روز بعد" او گفت:.

روشه صادر جریمه اضافه کردن تا 1000 $به Tradewinds محل سکونت واقع در 180 سیویو دادگاه پس از Lindenmuth گفت: او را دیدم چراغ آمدن از آپارتمان و واحد یک پارکینگ نور قطب در حالی که گشت ساحل در ژوئن 23. در جولای 7, او را دیدم که چراغ های داخلی از چند واحد آپارتمان.

سامانتا کاسترو ملک مدیر Tradewinds گفت: محل سکونت است در مورد نیمه راه انجام می شود جایگزین شیشه های ساختمان را پنجره ها با یکی که مناسب برای لاک پشت های نجومی است و آن را دارای نشانه هایی در زمینه های مشترک هشدار به شهروندان در مورد روشنایی محدودیت.

"ما از صحبت با هر یک از صاحبان که باعث نقض" کاسترو گفت.

کاسترو گفت: واحد آپارتمان در یافت تخلف را ایجاد نمی زند پس از مدیریت در تماس با صاحبان.

در رابطه با پارکینگ کاسترو گفت: یک درخت خرد شده و به تازگی در معرض نور روشن به ساحل. نور ریزآب به کد-سازگار کاسترو گفت.

روشه صادر جریمه 500 دلار هر برابر هلال ساحل, محل سکونت واقع در 100 N. ذغال سنگ Blvd. و Admiralty خانه محل سکونت در 140 سیویو دادگاه به دلیل چراغ های داخلی از برخی واحد آپارتمان دیده می شد از ساحل در جولای 7.

روشه همچنین دستور داد هر یک از محل سکونت به پرداخت 50 دلار در هزینه ها برای هر یک از اطلاع از نقض.

کد اجرای صادر کرده است تا کنون در این سال حداقل 17 اعلامیه برای نقض لاک پشت دریایی روشنایی قوانین و اسناد نشان می دهد. بیشتر نقض اعلامیه در راه هستند با توجه به سروان. دیو بائر از مارکو جزیره اداره پلیس که نظارت بر اجرای کد را بدست آورد.

کد مجریان صادر 41 اعلامیه برای نقض لاک پشت دریایی روشنایی قوانین در طول سال گذشته تودرتو فصل با توجه به پلیس. این رقم نشان دهنده نزدیک به 37 درصد افزایش از سال 2018 در زمانی که 30 اعلامیه صادر شد.

در سال 2019, اعلامیه تخلف منجر به $3,300 جریمه صادر شده برابر 10 مشاع انجمن.

نور مصنوعی می تواند به جلوگیری زن لاک پشت های دریایی زمانی که آنها می آیند در ساحل به لانه و علت آنها را به بازگشت به اقیانوس بدون تودرتو چیزی است که زیست شناسان تماس غلط خزیدن.

این چراغ همچنین می توانید misdirect hatchlings قرار دادن آنها در معرض خطر در پارکینگ و خیابان های شلوغ و زمانی که آنها سعی کنید به بازگشت به اقیانوس با توجه به فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون وب سایت.

همانطور که از هفته گذشته کلیر شهرستان گزارش 159 غلط می خزد در جزیره مارکو 25 کمتر از سال گذشته است. اصلی تودرتو ماه اجرا از ماه مه تا اکتبر با توجه به FWC.

"اگر شما می توانید با دیدن سایه خود را در ساحل در شب — نور بیش از حد روشن" یک قاعده سرانگشتی مناسب با توجه به وب سایت شهر.

چگونه به کاهش لاک پشت دریایی disorientations:

  • خاموش کردن همه چراغ های غیر ضروری
  • بستن پرده ها و پرده ها
  • سپر منابع نور
  • درخواست پنجره رنگ برای ویندوز
  • استفاده نمی تزئینی چشم انداز روشنایی در کنار ساحل
  • گياهي بافر بین منبع نور و ساحل
  • آیا استفاده از چراغ قوه یا فلش عکاسی در ساحل در شب

منبع: شهر از مارکو جزیره

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب