مارکو جزیره شورای شهر موافقت خود را با صندوق خوانندگان پلاک برای آیووا و Goodland پل

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:45 PM EDT Jun 9, 2020سه پلاک خوانندگان ممکن است از آمدن به جزیره مارکو

توسط ABTINNEWS در 21 خرداد 1399

سه پلاک خوانندگان ممکن است از آمدن به جزیره مارکو پل در مالی آینده پس از یک اکثریت شورای شهر حمایت خود را خرید در بودجه کارگاه دوشنبه.

رئیس پلیس تریسی frazzano می واجد شرایط خرید از خوانندگان ثابت به عنوان یک "باید" و نشان داد که تمایل به جای دو دوربین در S. S. جولی پل را به تصرف خود عازم شمال و عازم جنوب ترافیک در حالی که باقی مانده دوربین می تواند مورد استفاده قرار گیرد در Goodland پل.

اداره پلیس تخمین زده می خرید می توانست فوری هزینه $59,250 همراه با $27,207 در هزینه های تعمیر و نگهداری در طول پنج سال آینده.

این شهرستان در زمان استفاده از پلاک خوانندگان محدود به یک واحد سیار در یک وسیله نقلیه است که در محل پس از 2015.

بیشتر: کیپ کرال پلیس برای ردیابی پلاک همراه SE 47 تراس

خوانندگان می توانند پرچم چیزهایی مانند به حالت تعلیق و یا لغو رانندگان وسایل نقلیه خواست یا مظنون وسایل نقلیه به کهربا و نقره هشدار و افرادی که مرتکب جنایات جنسی علیه کودکان است.

Frazzano می گفت: این سیستم در حال حاضر نیز پرچم یک فرد در فهرست تروریستی.

از بیش از 10 ، 000 بازدید های ساخته شده توسط تلفن همراه خواننده اکثریت قریب به اتفاق بودند برای گواهینامه رانندگی و یا پلاک, او گفت:.

Frazzano می افزود که اگر اداره پلیس درخواست اجرا شد, این امر می تواند بخشی از یک سیستم به اشتراک گذاشته شده توسط 50 سازمان های اجرای قانون دیگر در فلوریدا از جمله در جنوب غربی فلوریدا.

رئیس اریک Brechitz و نمایندگان Howard نی Charlette روم و گرگ Folley حمایت از پیشنهاد.

"اگر این بشقاب-خواندن سیستم است که توانایی را به یکی بدون مجوز, بیمه راننده جزیره من برای آن" Brechnitz گفت: در حالی که نقاشی خود را تجربه بودن در یک تصادف با رانندگان بدون مجوز.

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان کلانتر نمایندگان دستگیری دو مظنون در سرقت خودرو پس از تعقیب و گریز

این مسائل که frazzano می پیش بینی شده در خود را قبل از ارائه به شورا در مورد پتانسیل سوء استفاده و تهاجم به حریم خصوصی.

"شما که در فضای عمومی و شما لازم نیست که انتظار حریم خصوصی" او گفت: در حالی که همچنین ذکر است که این شهر در حال حاضر با استفاده از یک.

نایب رئیس Jared Grifoni ارائه نظر مخالف همراه با نمایندگان لری Honig و ویکتور ریوس.

همراه با بیان اینکه این پیشنهاد را "پتانسیل فوق العاده ای برای سوء استفاده" Grifoni اشاره کرد که طرح های مشابه آمده بود قبل از اینکه این شورا در گذشته و رای دادند را بیش از همان نگرانی است. او همچنین افزود که این شهر باقی مانده است در میان امن ترین شهرستانها در فلوریدا بدون داشتن سیستم در محل.

"نیاز یا بالقوه نیاز به نظر نمی رسد وجود داشته باشد در اینجا و در همه نظر از هر نوع افزایش در فعالیت های جنایی" Grifoni گفت.

بیشتر: ناپل پلیس می خواهید پلاک خوانی دوربین در ورودی و خروجی شهر

در شرایط مشابه انواع سوء استفاده ها از دولت عدالت کیفری استانداردهای آموزشی و کمیسیون نشان می دهد که بیش از 250 افسران شده اند منظم برای سوء استفاده از موقعیت خود و نادرست دسترسی به پایگاه داده ها از جمله به عنوان راننده و خودرو اطلاعات پایگاه داده(دیوید) و ملی جرم و جنایت مرکز اطلاعات(NCIC) در 13 سال گذشته.

برخی از این شکایات شامل افسران که نادرست دیده پایگاه داده های بیش از 100 بار.

استفاده از پلاک خوانندگان نیز به چالش کشیده در سیستم دادگاه.

رائول Mas کنسا ظ کت و شلوار در برابر شهر شیروانی مرجان, فلوریدا وزارت امور خارجه و فلوریدا بخش از اجرای قانون در اکتبر سال 2018 بیش از این شهرستان در اجرای خوانندگان و نقض حقوق شهروندان از حریم خصوصی.

"آخرین چیزی که ما نیاز داریم به عنوان یک شهر و آخرین چیزی که به اداره پلیس نیاز است یکی دیگر از طرح دعوی در دادگاه بیش از چیزی است که ما می تواند جلوگیری از" Grifoni گفت.

Frazzano می در پاسخ به Grifoni توسط تکرار کرد که سیاست ها و روش در محل با توجه به دسترسی و استفاده از داده ها.

"یک دلیل می گویند سوء استفاده احتمالی نوع قرار می دهد یک فکر در شما است که شما نمی فکر می کنم ما باید یک سیستم در محل برای نظارت بر آن و بخش نخواهد بود تا به استانداردهای به سوء استفاده از آن" frazzano می گفت. "که کمی دلسرد کننده از آنجا که ما بسیار قوی اداره پلیس اینجا با ارزش ها و اخلاق و ما به دنبال تبدیل شدن به یک حرفه ای در اداره پلیس از طریق اعتبار روند."

Honig استفاده می frazzano می کلمات در برابر او اشاره کرد که دلیل بسیار او استخدام شده بود به دلیل بی احتیاطی از دولت قبلی و بی اعتمادی بخش.

"تاریخ اخیر از اداره پلیس را پشتیبانی نمی کند که بیانیه" Honig گفت. "شما آورده بودند برای حل و فصل این بسیار مهم است. در طول زمان شما کسب اعتماد کرد ؟ کاملا اما من ترجیح دیدن تلاش های اختصاص داده شده وجود دارد."

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن