مارکو جزیره تصویب رای زبان برای فرمان ممنوعیت ماری جوانا تفریحی

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 9:34 AM EDT 25 مه سال 2020مارکو جزیره شورای شهر تصویب به اتفاق آرا رای ز

توسط ABTINNEWS در 5 خرداد 1399

مارکو جزیره شورای شهر تصویب به اتفاق آرا رای زبان برای فرمان ممنوع است که کشت و تولید و انبارداری, توزیع و فروش ماری جوانا تفریحی.

رای گیری صورت گرفت, مارس 18 پس از تلاش های محلی سیاسی کمیته اقدام به دریافت امضا به اندازه کافی برای قرار دادن فرمان در انتخابات.

دولت و قانون فدرال در حال حاضر منع تفریحی ماری جوانا.

ممنوعیت ماری جوانا تفریحی PAC به دست آورد "تقریبا دو برابر" میزان امضاهای مورد نیاز برای حرکت فرمان رو به جلو با توجه به آن رئیس ادگار "اد" Issler.

"من بسیار افتخار از این کمیته و همه کسانی که کمک به جمع آوری امضا از آنجا که بخش عمده ای از آن امضا جمع آوری تجربه انجام شد و در طول این (coronavirus) pandemic," او گفت: در جلسه شورای مارس 4.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: مارکو جزیره 'ممنوعیت تفریحی ماری جوانا' فرمان سر به پای صندوق های رای در ماه اوت

کمیته خارج از ممنوعیت ماری جوانا پزشکی و کنف مشتق از محصولات حاوی 0.3% یا کمتر از THC..

در مه 4, شورای شهر رای دادند به اتفاق آرا به برنامه همه پرسی برای countywide اولیه انتخابات در اوت. 18.

معاون صندلی Jared Grifoni گفت: این فرمان می تواند عواقب ناخواسته به دلیل آن را "ضعیف پیش نویس."

"هرگز آن را به درستی تعریف می کند چه ماری جوانا پزشکی است که تحت فلوریدا, مجسمه," او گفت:. "این می تواند [...] جلوگیری پزشکی (شاهدانه) بیماران از گرفتن دسترسی به دارو خود را به صورت محلی."

این فرمان همچنین ممنوعیت ماری جوانا تحویل دستگاه های مورد استفاده توسط ماری جوانا پزشکی بیماران با توجه به Grifoni.

در طول زمان خود را در تریبون Issler گفت: ماری جوانا پزشکی تعریف شده است به درستی بر روی فرمان و ماری جوانا تحویل دستگاه ها اجازه داده می شود در صورت استفاده برای اهداف دارویی.

"در خط 30 از فرمان آن می گوید ماری جوانا پزشکی به عنوان تعریف شده در ایالت Florida Statutes,'," او گفت:.

"تا آنجا که از متعلقات آن است که برای استفاده از ماری جوانا پزشکی, [...] اگر کسی بود که با استفاده از آن بسیار متعلقات برای ماری جوانا پزشکی آن اعمال را به این سرزمین و توسعه کد علاوه بر."

پاسخ به یک سوال از مشاور Charlette روم شهرستان, وکیل آلن گابریل گفت: قانون اجازه می دهد تا شورای شهر به "معکوس رای" پس از پایان همه پرسی.

"پس از آن الزام آور نیست," رومی گفت.

Scheril موری پاول وکیل و قانونی فعال گفت: مارکو عقاب در مارس 4 آن است که "نارس" به ممنوعیت تفریحی ماری جوانا در سطح شهری اگر از آن شده است قانونی توسط دولت و یا دولت های فدرال.

"اگر آن را در متمم قانون اساسی که قانونی ماری جوانا تفریحی و آن را نمی دهد شهرداری توانایی به ممنوعیت آن خود فرمان خواهد بود و از درجه اعتبار ساقط" او گفت:.

موری پاول به نام هر گونه تلاش برای محدود کردن تفریحی ماری جوانا قبل از قانونی کردن آن یک "غیر رسیده موضوع است." "این بدان معنی است که آنها در حال تلاش برای محدود کردن چیزی (که) حتی نمی وجود دارد هنوز رتبهدهی نشده است."

مارکو جزیره است که نه تنها شهر در ایالات متحده را به تلاش برای ممنوعیت تفریحی ماری جوانا.

خبرنگار فضل Hauck با ایالات متحده آمریکا امروز گزارش Dec. 1 که پس از Michiganders رای به تصویب قانونی تفریحی ماری جوانا در نوامبر 2018, "حدود 80 درصد از شهرداری ها در دولت تصمیم گرفتند از این امکان تفریحی فروش در جوامع است."

در نیوجرسی چندین شهر ممنوع تفریحی ماری جوانا قبل از قانونی رهبران اعلام کرد در ماه نوامبر سال گذشته که تفریحی ماری جوانا بود از رفتن به پای صندوق های رای NorthJersey.com گزارش Aug. 15, 2018.

بعدی شورای شهرستان جلسه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 1.

تماس با Omar رودریگز در ارتیز omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او را دنبال کنید در Twitter و Instagram به عنوان @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن