بسیاری از مناطق در فلوریدا می تواند سنگین باران و توفانی بادها به عنوان طوفان گرمسیری هوا برای توسعه دریایی

Cheryl McCloud Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:35 AM EDT مارس 14 سال 2020در حالی که یک گرمسیری یا نیمه گرمسی

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

در حالی که یک گرمسیری یا نیمه گرمسیری طوفان تهدید به فرم زودی خاموش فلوریدا نیست و انتظار می رود که تاثیر مستقیم بر دولت چه برخی از ساکنان ممکن است مشاهده می کنید, خشن, ساحل, شرایط سنگین باران و توفانی باد.

ملی طوفان مرکز داده سیستم 40 درصد شانس برای توسعه بیش از دو روز آینده و 70 درصد شانس برای توسعه بیش از پنج روز آینده.

این سیستم است که انتظار می رود برای تقویت نزدیکی و یا فقط در شمال باهاما.

بیشتر: طوفان گرمسیری به احتمال زیاد از دست فلوریدا در این آخر هفته. اما ساحل شرایط ممکن است خطرناک باشد.

بیشتر: اول گرمسیری یا نیمه گرمسیری طوفان انتظار می رود به توسعه خاموش فلوریدا در این آخر هفته

یک نیمه گرمسیری افسردگی یا طوفان است به احتمال زیاد به عنوان سیستم حرکت شرق بیش از غرب اقیانوس اطلس طوفان مرکز پیش بینی شده است.

اگر سیستم می شود و نام آن خواهد بود گرمسیری (یا نیمه گرمسیری) طوفان آرتور. آن خواهد بود که برای اولین بار به نام طوفان 2020 فصل طوفان که نمی رسما آغاز تا ژوئن 1

خطرناک امواج و تهدید کننده زندگی تبدیل جریان خواهد بود و ممکن است در طول سواحل فلوریدا منجر به طوفان خدمات ملی آب و هوا در ملبورن هشدار داد.

محلی باران های سنگین و بادهای توفانی پیش بینی می شود برای بخش هایی از جنوب شرقی فلوریدا.

"به عنوان طوفان شروع می شود به فرم آن را به طور بالقوه بارش باران های سنگین به بخش هایی از جنوب شرقی باهاما و فلوریدا در طول پنج شنبه تا جمعه" گفت: AccuWeather طوفان کارشناس دن Kottlowski.

این طوفان به احتمال زیاد برای آمدن به بقیه شرقی ایالات متحده اما اثرات هنوز هم می تواند احساس در سواحل در قالب توفانی بادها, خشن گشت و گذار و قوی جریان های پاره AccuWeather گفت. این خطرات در حال انتظار برای آشکار شدن حتی قبل از طوفان است نام برد.

"هوا فشردن بین جوجه طوفان و فشار بالا به شمال باعث خواهد شد دریاها شروع به ساخت بعد از این هفته در سواحل جنوب شرقی و در اطراف باهاما" گفت: AccuWeather ارشد هواشناس راب میلر.

"حتی بالاتر از گشت و گذار ممکن است به دنبال این آخر هفته در امتداد ساحل از فلوریدا به بانک های بیرونی کارولینای شمالی است."

پیش بینی و هشدار در اطراف فلوریدا

جنوب فلوریدا

شرقی بادها تا 28 مایل در ساعت با بالاتر gusts هستند پیش بینی شده در سراسر خلیج فارس و آبهای اقیانوس اطلس. یک باد مشورتی صادر شده است به صورت فوری ساحل اقیانوس اطلس برای gusts باد برابر با یا بیش از 35 مایل در ساعت.

کوچک صنایع دستی مشورتی است که در اثر آب های ساحلی از جمله دریاچه اوکیچوبی ، چند باد نیروی gusts باد ممکن است در سراسر اقیانوس اطلس در آبهای امروز و جمعه.

امواج از 4 به 7 خواهد بود که ممکن است در سراسر اقیانوس اطلس در آبهای با امریکا در خلیج فارس در جریان است.

ابر و احتمال رگبار و رعد و برق آغاز خواهد شد به افزایش در سراسر منطقه امروز. بادهای توفانی مختصر سنگین, بارش باران و رعد و برق امکان پذیر خواهد بود.

وجود یک خطر تبدیل جریان برای اقیانوس اطلس در سواحل است.

باران و رعد و برق شانس خود ادامه خواهد داد و در سراسر منطقه چهار شنبه از طریق شنبه اولیه. توفانی بادهای محلی سنگین, بارش باران رعد و برق و waterspouts امکان پذیر خواهد بود با این رگبار و طوفان با بزرگترین شانس در سراسر ساحل شرقی مترو مناطق و آبهای اقیانوس اطلس.

کلید های فلوریدا

Gusts باد تا 39 مایل در ساعت و محلی heavy rain انتظار می رود که به صورت کلید در طی چند روز آینده با توجه به خدمات ملی آب و هوا, کلید غرب است.

یک هنر و صنعت مشاوره به احتمال زیاد خواهد شد مورد نیاز برای بخش های کلید آبهای ساحلی روز جمعه. در غیر این صورت جدا رعد و برق ممکن است همراه کلید های فلوریدا و اطراف آبهای ساحلی پنج شنبه از طریق شنبه.

در جنوب شرقی فلوریدا

انتظار توفانی شرقی بادها امروز. سرعت افزایش به 15 تا 20 مایل در ساعت این بعد از ظهر با gusts تا 30 مایل در ساعت است.

دریاچه وزش مشورتی صادر شده برای تمام شرق و مرکزی فلوریدا شهرستانهای استان است. Boaters در منطقه دریاچه ها باید احتیاط بیشتری از بادهای قوی و خشن امواج می تواند واژگون صنایع دستی کوچک است.

بادها را خطرناک شکستن امواج در گشت و گذار در منطقه است. ساحل خطرات بیانیه ای است که در اثر از طریق 8 بعد از ظهر موضعی ساحل فرسايش امکان پذیر است.

وجود خواهد داشت خشن گشت و گذار و متوسط خطر تبدیل جریان در منطقه سواحل امروز. تهدید خطرناک برای تبدیل جریان خواهد بود در حال حاضر در تمام طول روز خواهد بود اما بالاترین از ظهر و دوباره از 6 بعد از ظهر از طریق این شب با توجه به اثرات جزر و مدی.

شرق وزش باد از 15 تا 25 گره ها و دریاها 5 تا 7 فوت ساختمان به 8 پا دریایی یک شبه را ایجاد خطرناک قایقرانی شرایط امروز برای مراکز آبهای جنوب Volusia-Brevard County خط و در تمام مناطق دور از ساحل. کوچک صنایع دستی مشورتی است که در اثر این مناطق است.

ادامه داد: شادی بخش خشکی بادها و ساختمان تورم تولید خواهد شد فقیر به خطرناک قایقرانی شرایط جمعه در حالی که همچنین ایجاد شنا خطرناک شرایط در منطقه سواحل با توجه به گشت و گذار با موضعی ساحل فرسایش ممکن است.

محلی heavy rain و جاسازی شده طوفان امکان پذیر خواهد بود جمعه به روز شنبه در امتداد ساحل گنجینه. موضعی جزئی سیل ممکن است تبدیل به ممکن است. زیادی شکن تاثیر تمام سواحل آن را تولید یک خطر تبدیل جریان از طریق آخر هفته همراه با برخی از ساحل فرسایش به خصوص در زمان جزر و مد بالا.

جنوب غربی فلوریدا

تعامل گسترده و کم فشار به سمت جنوب و قوی بالا فشار کارولینای سواحل تولید خواهد شد توفانی شرق بادها در سراسر جنوب فلوریدا دوباره امروز با توجه به خدمات ملی آب و هوا خلیج تمپا.

بادها از 15 به 25 مایل در ساعت در حال انتظار با برخی از gusts بیش از 30 مایل در ساعت در زمان.

شمال شرقی فلوریدا

بالا rip زمان خطر از طریق اواخر امشب صادر شده است در شمال شرقی سواحل فلوریدا.

انتظار وزش باد از شمال از 15 به 21 mph با gusts به عنوان بالا به عنوان 31 مایل در ساعت. توفانی شرقی وزش باد انتظار می رود برای تولید خطرناک گشت و گذار.

وجود دارد یک فرصت برای دوش جمعه با وزش باد در 7 تا 17 مایل در ساعت.

تکدی

بالا rip زمان خطر است در اثر از طریق پنج شنبه شب برای Santa Rosa, ساحلی, Okaloosa ساحلی و Escambia شهرستان ساحلی.

امروز خواهد بود شادی بخش با یک وزش باد از جنوب از 15 به 20 مایل در ساعت با gusts به عنوان بالا به عنوان 25 مایل در ساعت.

روز جمعه و وزش باد خواهد بود از جنوب شرقی در حدود 10 مایل در ساعت با gusts به عنوان بالا به عنوان 20 مایل در ساعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب