مردی که در ردینگ دوچرخه سقوط 'آیا اعمال خوب برای همه'

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:47 AM EDT Jun 20, 2020مردی که به تازگی درگذشت و پس از توفنده دو

توسط ABTINNEWS در 31 خرداد 1399

مردی که به تازگی درگذشت و پس از توفنده دوچرخه خود را در شمال ردینگ بود یک مسیحی معتقد است که "آیا اعمال خوب برای همه" و هنگامی که مشغول به کار در بدنام زندان ایالتی سن کوئنتین برادرش گفت.

Sean Patrick o'hara, 67, از ردینگ درگذشت پس از ضربه محدود و توفنده دوچرخه خود را در کالج نمایش رانندگی در نزدیکی کلیسای بتل روز اول ژوئن 13.

پلیس گفت: o'hara نبود پوشیدن کلاه.

برادر بزرگتر خود برایان اوهارا گفت: Sean رشد در شهرستان مارین اما تا به حال شده است از آمدن به ردینگ منطقه با آن بسیاری از مسیحی موسسات برای حدود یک دهه است.

قبل از آن جوان o'hara نگهبان بود در سن کوئنتین زمانی که بدنام قاتل زنجیره چارلز منسون زندانی شد وجود دارد, برایان o'hara گفت.

بیشتر: اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد لاک پشت خلیج بازگشایی

"او دو شیفت و دو شیفت در سن کوئنتین است مثل این است که در جهنم" o'hara گفت.

اما حتی اگر شان به پایان رسید تا گرفتن اصلاحات نقش در یکی از ایالت بدنام ترین زندانهای, برایان o'hara گفت: برادر کوچکترش بود kindhearted و حتی ساده لوحانه در زمان.

جوان o'hara نیز یک پرستار اختصاصی به مادر خود را برای سال, برایان o'hara گفت.

"او فقط یک فرد خوب," او گفت:.

بیشتر: ردینگ اعلام بازگشایی استخر و کتابخانه ها و زمین های بازی

Sean o'hara است جان سالم به در برد توسط یک فرد بزرگسال و پسر و دختر و دو نوه دارد.

"احساس من این بود که چرا که او یک مسیحی خوب ... او رفت و مستقیما به بهشت" گفت: سالمند اوهارا از سن رافائل. "او کارهای خوب برای همه است."

مقامات می خواهیم هر کسی با اطلاعات در مورد o'hara سقوط به تماس با اداره پلیس در 225-4200.

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن