مرد ویروسی در فورت مایرز Costco تصویری دفاع خود را پس از انفجار در طول ماسک صورت استدلال

جیک آلن فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:54 AM EDT Jul 11, 2020مرد دستگیر شده در یک ویدئو ویروسی است که به ا

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1399

مرد دستگیر شده در یک ویدئو ویروسی است که به او نشان داد فریاد در یکی دیگر از مشتری در طول بحث در مورد ماسک صورت در سواحل خلیج فارس مرکز شهر Costco می گوید این ویدئو نشان نمی دهد داستان کامل.

دانیل افرای ثبت شد فریاد "من احساس خطر می کنند!" و "بازگشت به بالا! تهدید دوباره به من! بازگشت (expletive) قرار داده و خود را (expletive) تلفن پایین!" در حالی که پیشرفت به سمت فرد ضبط ویدئو.

افرای و سپس چرخش به اطراف قبل از پایان ضبط این حادثه که در محل ژوئن 27.

سازگاری: ویروسی انفجار در فورت مایرز Costco هزینه های مرد شغل خود را

پس از این فیلم رفت و ویروسی افرای دریافت کرده است صدها نفر از تهدید متون ایمیل ها و پست های صوتی و برخی حتی او را تهدید, را, زندگی, در حالی که دیگران در حال انتشار آدرس خانه خود را آنلاین افرای گفت.

"همه من واقعا درخواست برای یک شانس دوم در برداشت اول برای مردم بدانید که من واقعی و نه 15 ثانیه از زندگی من و من تبدیل به یک دیو" افرای گفت.

قبل از حادثه افرای کار کرده و تد تاد بیمه در فورت مایرز. او از کار خود اخراج شده در روز سه شنبه, با توجه به یک صدای جیر جیر از شرکت که در آن او کار می کرد پس از سال 2016.

افرای گفت: او نمی مانند پوشیدن یک ماسک به خاطر آن ناراحت کننده است.

"من نمی پوشیدن ماسک به سادگی برای این واقعیت است که پس از یک در حالی که من شروع به احساس می کنم مثل من خفه کننده است. من claustrophobic و این مسئله برای من" افرای گفت: در مصاحبه با اخبار مطبوعات روز شنبه. "من ترجیح می دهم پوشیدن ماسک. این چیزی است که باعث بسیاری از ناراحتی."

کارشناسان بیماری های عفونی می گویند پوشیدن ماسک یکی از بهترین اقدامات همراه با اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست ها برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

افرای' تعامل با مردی که ثبت تصویری آغاز شد و در بازگشت از Costco قبل از ویدئو ضبط شده بود در نزدیکی چک کردن منطقه افرای گفت.

در طول تعامل که نیست ثبت افرای گفت: او مواجه شد توسط چند نفر برای پوشیدن ماسک در فروشگاه.

"من هرگز فریاد زد و یک بانوی پیر" افرای گفت. "من به یاد داشته باشید کسی چیزی گفته به من در مورد من سرطان دارم سرطان است. من پاسخ داد: خب پدر من سرطان درگذشت. من نمی فهمم چرا او فریاد من در مورد آن است."

در اولین تعامل در پشت فروشگاه افرای گفت: مردی که بعد از گرفتن فیلم شفاهی حمله او و او گفته بود کشتن مردم با پوشیدن ماسک.

"من احساس بسیار تهدید توسط چند نفر" افرای گفت. "برای من آن را مانند اراذل و اوباش به جمع آوری در اطراف من و من احساس تهدید. من می خواستم به حذف خودم از این وضعیت و من."

او راه می رفت دور از تقابل خود را برای دیدار با حزب در مقابل فروشگاه را که ضبط این ویدئو در آمد نسبت به او را در یک شیوه ای تهاجمی با خود گوشی از افرای گفت.

مرد ضبط تصویری بود و بزرگ بود و در تلاش برای جمع آوری جمعیت برای مقابله با افرای یک بار دیگر برای پوشیدن یک ماسک افرای گفت.

او تا به حال هیچ چاره ای به داد این مرد به خاطر او احساس تهدید توسط او افرای گفت.

"چرا پوست سگ? و یا چرا یک مار سر و صدا آن دم ؟ آنها نمی خواهند به نیش" افرای گفت. "من تمام زندگی است که مدیتیشن و آرامش و صلح است."

ما coronavirus پوشش: SWFL بیمارستان ها در صورت کمبود این COVID-19 دارو

بیشتر: نزدیک به نیمی از فلوریدا ويژه حداقل 90% کامل

پس از حادثه گرفتار در پورنو افرای خواسته شده بود به ترک فروشگاه توسط یک Costco کارمند و او پیروی افرای گفت.

وقتی پرسیده شد که چرا او نمی فروشگاه در یک فروشگاه بدون ماسک سیاست اگر او نمی خواست به دنبال حکومت افرای گفت: او رفت و به Costco به عنوان یک نفع برای یک دوست.

"من تا به حال هیچ نیت بودن بلند مدت وجود دارد" افرای گفت. "من تو را دیدم دیگر خریداران نه با پوشیدن ماسک. من تو را دیدم Costco کارکنان نه با پوشیدن ماسک. من از راه دور. من سعی می کنم مودب اگر من با پوشیدن یک ماسک و من درک مردم حساس هستند."

چه دستگیر شد در این ویدئو یک لحظه از خالص و شور و احساسات بنابراین او نمی تواند می گویند که چرا او پیشرفته به سمت مرد ضبط تصویری اگر او احساس تهدید توسط او افرای گفت.

"من هیچ ایده" افرای گفت. "در آن لحظه من می ترسم. من یک مبارز هستم و نه یک فرد است که معاملات به صورت روزانه. من نمی دانم که چگونه برای مدیریت این."

پس از این حادثه خود شرکت انجام یک تحقیق کامل از آنچه اتفاق افتاده است در Costco قبل از تصمیم به آتش او افرای گفت.

خود را مستقیم از مدیر به نام و به او گفت که برای جلوگیری از ساخت تلفن برای شرکت و سپس منابع انسانی نماینده به نام و به او گفت که او فسخ افرای گفت.

در این ویدئو افرای است پوشیدن لباس قرمز "در حال اجرا در جهان پس از سال 1776" تی شرت تیره, کوتاه, و, فلیپ فلاپ. افرای گفت: T-پیراهن است نه یک بیانیه سیاسی به عنوان برخی از آنلاین این نتیجه رسیده اند اما فقط برای خنده, پیراهن او برای چهارم جولای.

او واقعا مشتاق Costco خریداران برای شروع, اما افرای گفت او ندارد قصد دارد به بازگشت به فروشگاه.

آنچه اتفاق افتاده به افرای پس از این حادثه یک مثال از یک بزرگتر مسئله اجتماعی است که در آن اطلاعات که لزوما صحیح گسترش آنلاین به سرعت افرای گفت.

"این یک مسئله بزرگتر از من" افرای گفت. "این در مورد من نیست. آن را در مورد که در آن ما می رویم, این است, OK, و هنگامی که آن را متوقف کند."

Roy Foxall یک فورت مایرز وکیل به نمایندگی از افرای گفت که او مطمئن نیست اگر او و افرای خواهد شد هر گونه اقدام قانونی. اجرای قانون بود و نه درگیر در این حادثه.

اگر اقدام قانونی بودند گرفته شود در برابر هر کسی می تواند در برابر افرای' کارفرمای سابق Foxall گفت.

"این مهم است به درک آنچه که من انجام نداد" افرای گفت. "من هرگز مطرح شده دست من هرگز خود یک سلاح من هیچ نژادی تهمت و من هیچ تهدید. آنچه من جرم است ؟ چه هستم من به اعدام محکوم شده است ؟ من تا به حال به اندازه کافی از یک فرد دیوانه فریاد در من, بنابراین من تا به حال برای کمک به خودم."

نظر: Coronavirus و با پوشیدن یک ماسک صورت: دو نقطه نظر

بهبود از COVID-19?: اهدای پلاسما برای کمک به بیماران در بیمارستان ها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن