مرد پس از دستگیری جاسوسی طب مکمل و جایگزین در بر داشت در خانه گرفتن تصاویر از نوجوانان در آخر هفته روز یادبود گردهمایی

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:22 PM EDT Jun 1, 2020هند سواحل رودخانه — کارآگاهان دستگیر 37 سا

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

هند سواحل رودخانه — کارآگاهان دستگیر 37 ساله متهم با استفاده از یک گوشی-شارژر-سبک جاسوسی-دوربین برای گرفتن عکس از نوجوانان در یک خانه در طول یک آخر هفته روز یادبود جمع آوری است.

هند سواحل رودخانه پلیس متهم لنون Starkweather از 6000 بلوک ریج دریاچه دایره فقط در غرب Wabasso با دو فقره ویدئو, اطفاء شهوت با نگاه خود را در طول 27 ماه مه بازداشت.

هند سواحل رودخانه پلیس استشهاد شامل جزئیات عملیات مخفی کارآگاهان مورد استفاده برای شناسایی Starkweather به عنوان منبع خبر گیری, که آنها اعلام حاوی تصاویر برهنه از دو نوجوانان بین 16 و 17 سال.

بر اساس این گزارش یک گردهمایی در خانه در یک جامعه منحصر به فرد کردن جاده دولت A1A آورده مردم از خارج از کشور برای دیدار با خانواده و دوستان است.

در مه 22, نوجوانان متوجه دستگاه متصل به دیوار در منطقه حمام.

پس از تعیین آنها نمی دانند که شارژر متعلق به آنها به بررسی آن متوجه یک لنز دوربین و یک عقاب, لوگو که آنها استفاده می شود برای شناسایی دستگاه آنلاین.

این مورد به بازار عرضه شده به عنوان یک جاسوس-دوربین دیوار شارژر مجهز به حسگر حرکتی قابلیت و یک اسلات برای حافظه داخلی کارت.

کارآگاهان برداشته شود که کارت به پیدا کردن آن "تصاویر متعدد" از نوجوانان در مه 26 و بازگشت به صفحه اصلی, مارس 27 برای گرفتن مخفی-دوربین مالک از بین بردن این دستگاه است.

کارآگاهان بنا به گزارش راه اندازی تجهیزات نظارت در خانه و در زمان stakeout موقعیت در نزدیکی محل اقامت.

افسر رادنی چمن نوشت: "ما تجهیزات نظارت اسیر یک فرد به هدف را وارد کنید اتاق به طور مستقیم اقدام به حمام و حذف ... دوربین های جاسوسی از خروجی دیوار."

Starkweather که دارای سابقه الکترونیک کار استخدام شده بود توسط صاحب خانه برای انجام این کار از نوعی بود و در ابتدا به نام خانواده به عنوان به احتمال زیاد مشکوک در پشت دستگاه این گزارش اعلام کرد.

کارآگاهان در بر داشت Starkweather در خانه اتاق کامپیوتر منطقه است. آنها گفت که او تا به حال دوربین در داخل یک کامپیوتر ،

او منتشر شد از رودخانه هند زندان شهرستان در $50,000 وثیقه.

این حادثه باعث Indian River County Sheriff را به موضوع هشدار به دیگران که ممکن است تا به حال Starkweather انجام کار در خانه های خود.

دولت کسب و کار, سوابق نشان می دهد حداقل از سال 2011 Starkweather وابسته شد با کسب و کار الکترونیک است که نصب سیستم های امنیتی صفحه اصلی, تئاتر, نورپردازی و شبکه های کامپیوتری, اما صاحب کسب و کار گفت: او کار نکرده وجود دارد از ماه ژانویه است.

Starkweather برنامه ریزی شده است به نظر می رسد در دادگاه برای تفهیم اتهام جولای 2.

هند سواحل رودخانه رسمی پلیس نمی تواند از نظر دوشنبه ،

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.

بیشتر: با تشکر از محلی معترضان برای ساخت نقطه نظر خود را -- و صلح آمیز باقی مانده | نظر ما

بیشتر: کشتی های غرق شدن حمل سباستین آبراه با تشکر Indian River County, FWC

بیشتر: کلاهبرداران با استفاده از coronavirus همه گیر برای هدف قرار دادن سالمندان, کلانتر, هشدار



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن