از دست به کروناویروس: آیا بچه ها سفر منجر به 4 خانواده و دوستان آلوده — و یک مرگ ؟

جان Pacenti پالم بیچ پستانتشار: 10:32 AM EDT Jul 2, 2020وقتی تاریخ سانتانا پیوست پسران برای گریز آخر هفته به ک

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

وقتی تاریخ سانتانا پیوست پسران برای گریز آخر هفته به کاکائو در ساحل, اورلاندو و تمپا چند هفته پیش او به پایان رسید تا با تعداد زیادی از سرگرم کننده دیگر-عشق floridians تماس با تجمع در کافه ها و باشگاه ها و رستوران ها در مرکز فلوریدا برای لذت بردن از میوه از دولت بازگشایی پس از دو هفته تعطیلی.

او سفر با سه رفقا و همه اما یکی آمد با COVID-19. سانتانا درگذشت در 22 ژوئن در JFK مرکز پزشکی از coronavirus فشار خانواده اش گفت.

برادر خود را که در سفر است و دوره نقاهت را در خانه با COVID و مادرش در بیمارستان بستری است با این ویروس.

سانتانا بود 36 سال از مرگ او می ایستد به عنوان یک تضاد مستقیم به این مفهوم است که تنها octogenarians مرگ ناشی از این بیماری است.

فلوریدا تاپ 150,000 coronavirus موارد; DeSantis می گوید هیچ قصد بازگشت

سانتانا بخشی از یک موج جدید از COVID-19 قربانیان فلوریدا پس از بازگشایی از مستند. دولت در دو هفته گذشته است و تنظیم رکورد پس از رکورد رشد در coronavirus موارد است.

اما خود داستان غم انگیز نیز عهد است چگونه COVID-19 اجرا می تواند از طریق خانواده و چگونگی موظف جدایی هنگامی که یک دوست است در بیمارستان بستری برگ دائمی اسکار.

"شما می توانید از دست دادن یک عضو خانواده برای هر بیماری در هر زمان آنفولانزا و یا فلان چیز اما با این ویروس شما نمی تواند با شما عزیزان در بیمارستان و بیمارستان است تا ضعف آن سخت است برای به دست آوردن اطلاعات گفت: Legny رودریگز سانتانا ،

بیشتر: Coronavirus تعطیلی: در اینجا یک لیست از بروارد مکان و حوادث متاثر COVID-19

تاریخ سانتانا مشغول به کار به عنوان دستیار مدیر در مونرو را از پالم بیچ آقایان باشگاه و رستوران.

او به خوبی شناخته شده در سراسر شهرستان گفت: دوست دوران کودکی خود را لوئیس رودریگز همچنین دستیار مدیر در مونرو است.

"او یک افسانه در منطقه مرکز شهر و در صنعت به طور کلی از این رستوران ها به این باشگاه گفت:" لوئیس رودریگز که به همراه سانتانا در بد بخت سفر.

او تا به حال شناخته شده است دوست خود را از آنجا که آنها کمی حضور در Okeeheelee مدرسه با هم. "او فقط یک خرس عروسکی بزرگ برای همه" لوئیس رودریگز اضافه شده است.

یکی دیگر از دوستان سانتانا را در Facebook, که تا به حال نیز قرارداد این ویروس از چه او معتقد بود سفر هوایی به نام سانتانا "شیرین روح است."

سانتانا عضو جمعیت آسیب پذیر به COVID-19: او با استفاده از یک آپنه خواب دستگاه دچار دیابت و وزن حدود 300 پوند است. اما او تا به حال هرگز در بیمارستان یک شب قبل از انقباض این باطل coronavirus فشار خواهر او گفت:.

بیشتر: کدام سواحل فلوریدا در حال باز کردن در طول COVID-19 همه گیر و چیزهایی که شما می توانید و نمی تواند انجام دهد

سانتانا پدر و مادر مهاجرت کرده بودند از جمهوری دومینیکن با خواهر و برادر خود را هنگامی که او جوان بود. در سال گذشته کرد و در بازگشت به خانه به مراقبت از او 70 ساله مادر و کاملی از "پاپ عمو" که آن را به خواهر خود را از کودکان دوچرخه سواری با آنها و بازی بازی های ویدئویی.

"او فقط به حال یک قلب بزرگ" خواهر او گفت:.

مونرو را صاحب اسکات Lizza صحبت در مورد چگونه سانتانا بود بزرگتر از زندگی است.

"تاریخ و بخشی از مونرو خانواده تقریبا هفت سال بود و او یکی از وفادار ترین و مثبت کارکنان برای همیشه برای ما کار می کنند. تاریخ و افتخار خواهد شد و به خاطر در مونرو را برای همیشه لطفا برای" Lizza گفت.

استقرار رئیس جمهور جنیفر کارترایت گفت: سانتانا بود "یکی از بهترین انسان ها که من تا کنون شناخته شده است. ما برای همیشه لطفا برای حمل او را در قلب ما."

سانتانا مرگ بود اشاره پالم بیچ شهرستان مدیر Verdenia بیکر در ژوئن 23 شهرستان جلسه کمیسیون.

"سرگرمی بزرگسالان مجاز به باز باشد اما آنها باز هستند و ما به برخی از اقدامات" او گفت:. "یکی از آنها دستیار مدیران در یکی از سرگرمی بزرگسالان — او از COVID به تازگی و پس از آن یکی از کارکنان خود را آزمایش مثبت است. به طوری که آنها در حال معاشرت با دیگران است."

پاتریک Rutter معاون county مدیر گفت: Facebook پست از یک کارمند led شهرستان به فرض مونرو باز بود اما یک نقطه اتمام یافت آن بسته شده است. پالم بیچ پست نیز یافت می شود بسته بزرگ دیگر غرب پالم بیچ مکانهای عجیب و غریب, رقصنده: راشل پالم بیچ و نعناع کرگدن.

لوئیس رودریگز گفت: مونرو سعی در باز کردن رستوران خود را برای حدود یک هفته اما به پایان رسید تا به دلیل بسته شدن "آن را فقط به ارزش آن است." او گفت: عجیب و غریب, رقصنده بودند هرگز کار در مونرو پس از همه گیر رسید.

و در حال حاضر نه از مدیران و کارکنان صبر کنید و یا آشپز. "هیچ کس در حال ساخت به پایان می رسد دیدار با راست, در حال حاضر," او گفت:.

بیشتر: کنسولگری بهداشت فلوریدا بزرگترین خانه سالمندان شرکت چهره چهارم-میلیارد-دلار تقلب قضاوت

Cartwright گفت که او تلاش کرده است برای دریافت نگه دارید از بیکر به درخواست او به طور علنی از او درست کرد.

"این بسیار غم انگیز او با استفاده از مرگ او به عنوان یک پلت فرم" کارترایت گفت.

"او نمی دانست که تاریخ و همه خود را در زمینه شرایط پزشکی و یا که او رفت و در بچه ها قبل از سفر به بیمار شدن."

برای لوئیس رودریگز از دست دادن درآمد است و هیچ چیز در مقایسه با از دست دادن Junior.

او گفت: او دوست دوران کودکی آغاز شده و احساس خستگی و داشتن علائم حدود یک هفته پس از بازگشت از سفر خود را.

لوئیس رودریگز گفت: آن ناشناخته است برای مطمئن شوید که آیا او و سانتانا قرارداد coronavirus در این سفر اما این واقعیت باقی می ماند که سه آمد با این بیماری است. بر خلاف در پالم بیچ شهرستان بارها در اورلاندو باز ماه گذشته.

Luis Rodriguez, 35, تا به حال هرگز هر گونه علائم شدید او پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 به جز ثبتشده از دست دادن طعم و مزه برای چند روز.

پس از بازگشت از سفر Legny رودریگز گفت: برادر او فرار یک تب و خود قرنطینه به جز زمانی که او را آزمایش کردند. چند روز بعد برادر و مادر آمد پایین با علائم.

هنوز سانتانا به نظر می رسید به دوباره بجای اول برگشتن بعد از تب, اما پس از آن در ژوئن 20, شنبه, او شروع به نفس نفس زدن برای هوا.

یک بار در JFK مرکز پزشکی او پیامک خانواده و دوستان و گفت: سطح اکسیژن بودند اما در غیر این صورت او احساس پایدار و خواهر او گفت:. توسط شب او texted که پزشکان تا به حال او را در یک CPAP برای کمک به تنفس او و که او نمی تواند صحبت کنید.

"پس از آن ما هرگز هر گونه ارتباط از او به طور مستقیم دوباره" خواهر او گفت:.

او خواستار نگهداری بیمارستان که یکشنبه و پرستاران به او گفت که برادر او بود در دارو ساخته شده است که او را کسل کننده اما که تماس تصویری امکان پذیر خواهد بود روز بعد. حتی خود پزشک خانواده تا به حال مشکل گرفتن اطلاعات از JFK, او گفت:.

بارها و بارها پرستاران گفت: خانواده سانتانا پایدار بود اما بعد از آنها آموخته شده بود نقل مکان کرد به واحد مراقبت های ویژه.

"روز بعد من به نام پنج بار" Legny رودریگز گفت. "در نهایت آنها را برداشت و به پرستار گفت:" اوه بله Junior. او در گذشت پنج دقیقه پیش.' ما حتی نمی دانند که او در وضعیت بحرانی است."

Legny رودریگز گفت که او می داند که پرستاران در حال انجام بهترین خود را در طول این همه گیر اما "ما در خانه منتظر کلمه بر عزیزان ما."

کاترین والتون, سخنگوی JFK مرکز پزشکی گفت که کارکنان قلب بیرون رفتن به سانتانا خانواده برای از دست دادن عزیزان خود را.

"ما درک می کنیم اهمیت برقراری ارتباط با بیماران و خانواده های آنها به خصوص در این زمان بی سابقه و هر تلاش برای اطمینان حاصل شود خانواده ها آگاه هستند از مراقبت از یک دوست خود را دریافت," او گفت:.

در حال حاضر با دیگر اعضای خانواده و مبارزه با COVID — سانتانا را بدهید که مشتری در مرکز پزشکی و با برادر خود Alex در خانه هر یادبود تا به حال به تعویق افتاد.

"شما نمی توانید حتی آنها را به مناسب خداحافظی و غمگین درستی," او گفت:.

دوست دوران کودکی خود را لوئیس رودریگز گفت که او در حالت کفر — به عنوان بسیاری در صنعت مهمان نوازی که می دانستند سانتانا به خوبی.

"من به او صحبت کرد روزمره و او به من گفت که برای حدود یک هفته راست است که او احساس خوب است. او فقط خسته است," او گفت:.

"همه در این بیمارستان گفت: من و تمام خانواده خود و هر کسی که خواسته است که او ثبات او در اکسیژن و سپس از جایی که او رفته است."

jpacenti@pbpost.com

@jpacenti



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن