از دست به کروناویروس: اسیر در 9/11 عکس — " آه خدای من. که من.'

Jorge Milian پالم بیچ پستمنتشر شده 9:17 PM EDT Jul 4, 2020دلری بیچ — شما احتمالا هرگز ملاقات استفان کوپر اما ش

توسط ABTINNEWS در 15 تیر 1399

دلری بیچ — شما احتمالا هرگز ملاقات استفان کوپر اما شانس هستند که شما او را دیده ام قبل از.

در سپتامبر. 11, 2001, کوپر شد عکس, فرار از دود و آوار به برج جنوبی مرکز تجارت جهانی فروپاشید فقط یک بلوک دور.

عکس گرفته شده توسط یک عکاس آسوشیتد پرس منتشر شد در روزنامه ها و مجلات در سراسر جهان و دیده شده است توسط بسیاری از دیگران در 9/11 موزه یادبود در نیویورک است.

"او حتی نمی دانند که این عکس گرفته شد" گفت: جانت بثورات کوپر شریک 33 سال. "ناگهان او را به دنبال در مجله تایم یک روز و او خود را می بیند و می گوید:" آه خدای من. که من.' او شگفت زده شد. می تواند آن را باور نمی کند."

کوپر یک مهندس برق از نیویورک زندگی می کردند که پاره وقت در دلری بیچ درگذشت 28 مارس در دلری مرکز پزشکی با توجه به کوروناویروس. او 78.

بنابراین بسیاری از بین رفته خیلی سریع: پالم بیچ پست داستان از کسانی که در پالم بیچ شهرستان که درگذشت coronavirus

بیشتر: ذغال سنگ منشی تمیز کارمند پس از آزمایش مثبت برای coronavirus

بثورات گفت: کوپر بود در راه خود را به ارائه اسناد و مدارک در نزدیکی مرکز تجارت جهانی غافل دقیقا همان چیزی است که گرفته شده بود که آن روز صبح هنگامی که او شنیده ام یک افسر پلیس فریاد می زد "شما را اجرا کنند."

این عکس نشان می دهد که کوپر در سن 60 با پاکت مانیل جمع زیر بازوی چپ و چندین مرد دیگر در جان با حداکثر سرعت دویدن به عنوان یک دیوار عظیم باقی مانده از سقوط برج مسابقات تا پشت سر آنها.

کوپر موفق به فرار به نزدیکی یک ایستگاه مترو.

"هر سال در 9/11 او را به دنبال مجله و بگو:" آن را در اینجا دوباره گفت:" جسیکا بثورات کوپر 27-year-old daughter. "او آن را به خانواده کباب, احزاب, هر کجا او می تواند آن را نشان دهد."

سوزان گولد یک دوست دیرین گفت: کوپر افتخار بود عکس, خرید نسخه های متعدد از زمان و توزیع آنها را "مانند یک کارت ویزیت." او گفت: کوپر کاهش یک کپی از عکس های چند لایه آن نگه داشته و آن را در کیف پول خود را.

"استفان بود شخصیت" گولد گفت.

سوزان Plunkett همراه عکاس مطبوعات که جامعی شات نوشته است که او شده است در تماس با دو تن از این افراد در عکس اما کوپر بود که در میان آنها نیست.

"این شرم آور است و من هرگز آگاه از هویت آقای کوپر" Plunkett نوشت: پس از مرگ او در یک ایمیل به پالم بیچ پست.

در حالی که کوپر ساخته شده عاقلانه تصمیم به فرار از مشکل در 9/11 بود که در خود طبیعت جانت بثورات گفت.

"او یک جنگنده" او گفت:.

که روح آشکار شد در سیاست های محلی از ادگمر n. y. مبارزه در محله کویینز در Rockaway شبه جزیره که در آن کوپر متعلق به یک خانه بسیار از زندگی خود را.

ادگمر عمدتا سیاه و اسپانیایی و کوپر یکی از آن چند ساکنان سفید. بثورات گفت: کوپر مبارزه برای حفظ منطقه از "ریخته" با پروژه های ناخواسته مانند محل های دفن زباله در حالی که او به عنوان رئیس جمهور از فرانک خیابان مدنی, انجمن گروه جامعه تاسیس در سال 1926.

"او فکر نمی کنید بیش از حد اغلب" بثورات گفت. "مرتب کردن بر اساس یک دون کیشوت. اما مردم واقعا او را دوست داشتم چرا که او وجود دارد برای آنها صحبت می کنند."

کوپر که کار از چندین سال برای شهر نیویورک حمل و نقل اقتدار متولد شد و در برانکس و بر اساس stateside با ارتش در طول جنگ ویتنام.

او با خارش در یک چهارم جولای کباب در سال 1987 در سن 46. اگر چه زن و شوهر هرگز ازدواج آنها باقی مانده هم تا زمانی که مرگ او در ماه مارس قرار دادن او در میان 138 نفر که جان خود را در پالم بیچ شهرستان در ماه اول از این بیماری همه گیر.

در سال 1993 کوپر و بثورات به تصویب رسید جسیکا از گواتمالا.

بثورات گفت: کوپر حال برخورد با مسائل مربوط به سلامت پس از سقوط در سال گذشته در نهایت نیاز به جراحی مغز در ماه اکتبر. او صرف بیش از دو ماه در بیمارستان بستری و یا در یک مرکز توانبخشی پس از عمل جراحی است.

کوپر شروع به داشتن بیشتر مسائل بهداشتی در اوایل ماه مارس پس از پیوستن به خارش در آپارتمان خود در کینگز پوینت جامعه غرب دلری بیچ ،

"که در آن نقطه coronavirus بود که صحبت از اما مردم در بیمارستان نیست با پوشیدن ماسک" بثورات گفت.

کوپر در اصل مبتلا به بیماری انسدادی مزمن ریوی.

"(امدادگران) او را برداشت در مارس 23," بثورات گفت. "این آخرین باری که من او را دیدم."

او پنج روز بعد.

تماس با پالم بیچ پست خبرنگار Jorge Milian از طریق jmilian@pbpost.com و یا در توییتر @caneswatch.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن