لندن خلیج خانه می رود به مالکیت رپتور خلیج high-rise پروژه

تادئوس ماست ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:21 PM EDT Jul 23, 2020رپتور خلیج باشگاه گلف همراه با حقوق به ساخت چها

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

رپتور خلیج باشگاه گلف همراه با حقوق به ساخت چهار 20-داستان برج های مسکونی و سابق هفته Fish Camp به زودی می تواند تحت مالکیت یک توسعه جدید.

لندن خلیج خانه است انتظار می رود را به مالکیت رپتور خلیج با توجه به بونیتا اسپرینگز ، مالک فعلی این است که میامی-بر اساس Lennar شرکت به دست آورد که WCI جوامع در سال 2017.

وقتی پرسیده شد که در مورد خرید لندن خلیج پاسخ از طریق ایمیل که در آن سیاست "نه به ارائه نظر در انتظار معاملات است."

اگر فروش نهایی است, لندن, خلیج, خانه خواهد خود را یک نوار گسترده ای از زمین در طول استروئ بای. آن را در حال حاضر صاحب سابق هفته ماهی اردوگاه ملک است که بین رپتور خلیج و Hyatt Regency نارگیل نقطه توچال و اسپا.

لندن خلیج برای سال کار کرده برای نهایی کردن برنامه های طراحی برای هفته ماهی اردوگاه در حال حاضر به نام Bayview در استروئ خلیج که آن را در حال حاضر به شورای شهر در ماه های آینده.

خرید از 55 هکتار رپتور خلیج خواهد سه گانه لندن خلیج زمین به حدود 75 مستمر هکتار اگر چه خواص خواهد بود جداگانه برای توسعه دلایل Bayview در حال نهایی طراحی و رپتور خلیج را طراحی خواهد بود در آغاز فاز.

رپتور خلیج صاحب Lennar شد در یک yearslong طرح دعوی در دادگاه با بونیتا اسپرینگز در مورد حق خود برای ساخت چهار, 20-داستان برج بر روی زمین.

مورد لولایی در توافقنامه ساخته شده که رپتور خلیج داوطلبانه ضمیمه به بونیتا اسپرینگز در سال 2014. WCI جوامع استدلال شهر وعده داده شده به اجازه می دهد که برج در توافق و سپس به عقب کشیده در معامله پس از واکنش شدید عمومی.

بونیتا اسپرینگز استدلال کرد که بخشی از توافق دیگر اعمال می شود.

دادگاه داور طرفه با WCI جوامع و مجبور بونیتا اسپرینگز به تصویب منطقه بندی تغییر اجازه می دهد ساخت و ساز از چهار 20-داستان برج پس از تصمیم گیری در نوامبر سال 2019.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: YMCA آگهی های برنامه تابستان برای کودکان و نوجوانان در Happehatchee مرکز در استروئ

این برج می تواند 480 واحد مسکونی تقسیم بین ساختمان ها. تمام چهار می تواند ساخته شده است بیش از پارکینگ یا گاراژ.

زمین فروش تغییر نمی کند یک توسعه دهنده حقوق به ساخت برج های تحت داور تصمیم.

برنامه ای برای Bayview در استروئ بای تماس برای ادامه مراقبت بازنشستگی جامعه است که عبارتند از 300 محل سکونت-سبک واحد و امکانات رفاهی اعم از رستوران ها و pickleball دادگاه. توسعه نیز می تواند به طور کامل مسکونی.

سایت بلندترین ساختمان خواهد ایستاد 20 داستان بلند است. پنج ساختمان های دیگر برنامه ریزی شده در این سایت از جمله 75-تخت خانه سالمندان است.

این ملک همچنین شامل یک رمپ قایق با 15 در محل تریلر قایق پارکینگ و یک کشتی فروشگاه برای طعمه و نوشیدنی. برخی از ساکنان سخن گفته اند در برابر توسعه تا حد زیادی حول رمپ قایق اندازه و دسترسی به آب.

Bayview در استروئ خلیج نیاز به تصویب شورای شهر قبل از آن را می توان ساخته شده است.

تادئوس ماست جنوبی Lee County خبرنگار برای ناپل اخبار روزانه و بنر. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن او را در توییتر به عنوان @thaddeusmast.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن