رهبران محلی برای آغاز مذاکرات در مورد نحوه بازگشایی Shasta County اقتصاد

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 3:31 PM EDT Apr 21, 2020Shasta County رهبران آماده برای شروع بحث در مورد

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

Shasta County رهبران آماده برای شروع بحث در مورد نحوه بازگشایی اقتصاد محلی.

مریم Rickert صندلی از Shasta County هیئت ناظران گفت: مذاکرات را آغاز کرده اند با شهرستان اجرایی متی پنتس و شهرستان مشاوره روبین کروز جونیور در مورد تشکیل "یک کمیته راهبری."

"یکی از چیزهایی است که واقعا مهم است این است که ما می خواهید برای دریافت سازمان یافته به طوری که زمانی که فرماندار نسخه ما از این محدودیت ها که ما کاملا آماده و آماده برای حرکت به جلو بلافاصله" Rickert گفت.

این کمیته شامل مقامات بهداشت عمومی شهر و شهرستان رهبران و نمایندگان کسب و کار Rickert گفت.

روز دوشنبه ردینگ شورای شهر خواسته خواهد شد که به تشکیل یک کمیته فرعی و انتصاب دو عضو شورا برای کار با شهرستان مدیران و سایر ذینفعان به منظور توسعه یک طرح برای بازگشایی اقتصاد محلی.

Rickert توضیح داد که آنها را "بسیار بسیار" بستگی دارد کارشناسان بهداشت و درمان مانند بهداشت و درمان شهرستان افسر دکتر کارن Ramstrom و بهداشت و خدمات انسانی مدیر Donnell Ewert برای راهنمایی.

"این است که کار خود را. این منطقه از مسئولیت کانتی" Rickert گفت: Ramstrom.

صحبت از بازگشایی اقتصاد محلی می آید به عنوان ملت چنگ زدن با چگونه به صرفه جویی در شغل و کسب و کار بدون قرار دادن افراد بیشتر در خطر ابتلا به کوروناویروس.

در روز سه شنبه هیئت ناظران جلسه سرپرست Les Baugh که منطقه شامل اندرسون و کاتن گفت که او معتقد است ساکنان به خصوص کسب و کارهای کوچک هستند و مشتاق به راه اندازی مجدد اقتصاد است.

Baugh گفت او صحبت کردیم به کسب و کارهای کوچک است که به او گفته اند که اگر این محدودیت همچنان برای دو ماه آینده آنها را نمی خواهد زنده بماند.

"آنها نمی باید توانایی بازیابی از آن" Baugh گفت.

حرکت رو به جلو آن مهم خواهد بود به نظر مناسب احتیاطی "است که می تواند اجازه می دهد کسب و کارهای کوچک برای باز" Baugh گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دستورالعمل های مرحله به مرحله-در برنامه ریزی برای بازگشایی شامل توانایی برای ارائه گسترده تر تست.

اما American Association for Clinical Chemistry ارسال شده در وب سایت جمعه که هنوز هم وجود دارد موانع در راه از تست بیشتر. جهانی است که اختصاص داده شده به علوم بالینی و کاربرد آن در مراقبت های بهداشتی.

"وجود دارد کمبود تجهیزات لازم از جمله جمع آوری نمونه و تست قطعات. ما همچنین نیاز به مناسب سواب بینی برای جمع آوری نمونه ها در نظر گرفته شده برای مولکولی انجام شد. ... در این مرحله بزرگترین مانع برای آزمایش ظرفیت اما دسترسی به منابع حیاتی," گروه تجارت گفت.

در روز دوشنبه Shasta County بهداشت و خدمات انسانی توجیهی Ramstrom گفت: شهرستان تمرکز تست افراد بیمار و فن آوری برای آزمایش افراد بدون علامت است که هنوز هم در حال کار می کرد.

"این یک معمای. همه ما می خواهیم به اقتصاد نورد دوباره" شستا جامعه مرکز بهداشت مدیر عامل دین Germano گفت و اشاره کرد که COVID-19 اعداد در Shasta County نگاه خوب در حال حاضر. "باید وجود داشته باشد شیوع آن تشدید می شود به سرعت. من آرزو می کنم ما تا به حال تست مناسب فراتر از (مردم با علائم). اما ما فقط همین نیست که قابلیت."

پرداختن به معترضان که به ساکرامنتو روز دوشنبه به لابی دولت برای سهولت اقامت در خانه محدودیت های رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: رهبران دولت نمی تواند "تصمیم گیری که بر اساس سیاست و نا امیدی" آسوشیتد پرس گزارش داد.

در ضمن مانند کل کشور Shasta County اقتصاد در یک نسبی وقفه در پی جهانی همه گیر.

ادامه مطلب:

  • "من فقط نمی تواند انجام این کار است.' رفتند از پدر و مادر چشم پوشیدن از مدرسه در خانه
  • شاستا جامعه مرکز بهداشت می تواند تبدیل به تلفن همراه دوم آزمون سایت
  • را در شمال بيمارستانهای دولتی آماده می شود ممکن است افزایش coronavirus موارد ؟

بحران بهداشت و درمان به طور مستقیم تحت تاثیر قرار 15,800 کارگران در بیشتر ردینگ یا نزدیک به یک چهارم از نیروی کار محلی یک گزارش منتشر شده در دوشنبه توسط Volusion گفت. بسیاری از این افراد در محل کار خرده فروشی و مهمان نوازی بخش است.

جیک Mangas, رئيس جمهور از ردینگ اتاق بازرگانی گفت: در حال رشد است اضطراب در جامعه کسب و کار محلی.

او بازگو مکالمه تلفنی او با کسی که به او گفت "چرا ما در تلاش برای درمان سردرد با قطع سر ما?"

Mangas موافق است که منتخب و رهبران کسب و کار نیاز به توجه و مشاوره از کارشناسان بهداشت و درمان.

"من فکر می کنم ما باید به عقب برگردد. ما لین نیست به یک متخصص در مراقبت های بهداشتی و بیماری های همه گیر" او گفت:. "من فکر می کنم این فقط یک واقعیت این طبیعت انسان را نا امید می شود در این زمان هنگامی که امرار معاش خود را بر روی خط تا مردم بسیار عاطفی هستند در حال حاضر و دلیل خوب است."

هر دو Mangas و Rickert گفت: از آن خواهد شد یک "تعادل" در حال حرکت رو به جلو است.

Mangas گفت: او از این ایده با استفاده از یک one-size-fits-all رویکرد به بازگشایی اقتصاد در کالیفرنیا است.

"فرماندار باید در این یک مورد به مورد و بر اساس دلیل تراکم جمعیت نقش مهمی در پتانسیل گسترش ویروس" Mangas گفت. "باید قوانین برای Shasta County بود برای سان فرانسیسکو و لس آنجلس یا ساکرامنتو? من احتمالا می گویند نیست. ... اما ما باید به تکیه بر محلی ما کارشناسان بهداشت عمومی و مردمی بود که راهنمای ما در این جهت است."

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب