محلی فورت پیرس, پرستار توصیف عاطفی roller-coaster' مراقبت از COVID-19 بيمار در نیوجرسی

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:01 PM EDT مارس 14 سال 2020فورت پیرس — مارا-جوآن Derinor توصی

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

فورت پیرس — مارا-جوآن Derinor توصیف احساس به عنوان یک عمل کشیدن در قلب او اشتیاق به کمک به دیگران است که به سرعت تبدیل شد غیر ممکن است به چشم پوشی است.

چیزی جوشانده از اعماق روح از 24 سال فورت پیرس ، این یک تماس او گفت: برای ریشه کن کردن زندگی خود در فلوریدا و کمک به مبارزه با کروناویروس در نیوجرسی مقابل خط.

"از آنجایی که من یک دختر کوچک من همیشه می خواستم برای انجام سفر پرستاری" Derinor گفت TCPalm طی یک مصاحبه تلفنی در هفته گذشته. "من تو را دیدم در رسانه های اجتماعی بسیاری از پرستاران رفتن بیرون و گفتم وای که فقط تا تاریخی.' من می خواستم به بخشی از این جنبش است."

بنابراین هنگامی که از این فرصت به وجود آمد Derinor نمی دریغ به امضای قرارداد با سفر آژانس پرستاری Aya, بهداشت و درمان, او گفت:. او نقل مکان کرد, مارس 12 از فورت پیرس به شعبه نیوجرسی جایی که او کار می کند در COVID-19 واحد در منموته مرکز پزشکی.

قرارداد به کار تا جولای 11, Derinor روزانه یکنواخت در حال حاضر شامل یک ماسک جراحی, ماسک, چهره, سپر, لباس و دستکش, او گفت:. او تمایل به بالین نیازهای بیمارانی که قرارداد این ویروس.

اما تصمیم به ترک راحتی از خانه خود را نمی آمد برای او آسان عزیزان Derinor گفت.

"خانواده من کاملا مخالف این تصمیم است. مادرم گریه کرد. آن را بسیار عاطفی برای خانواده من" Derinor گفت. "من واقعا می تواند چهره به چهره با این جانور بزرگ. اما من می خواهم برای به حداقل کمک به شهرستان بهتر است. من می دانم که من دارم سعی می کنم."

Derinor 19 ساله برادر جاناتان گفت: او پشتیبانی خواهر او تصمیم خود را گرفت و اخبار سخت ترین.

"که فرزند" جاناتان گفت. "او ترسیده بود اما او فقط در مورد آن دعا قرار داده و ذهن خود را برای استراحت.

"ما خیلی شوکه هنگامی که او به ما گفت. آن دسته از احساسات است. اما از طریق هر سختی همیشه چیزی وجود دارد که ارزشمند است. من می دانم که او قوی و من می دانم که او می تواند آن را اداره کند."

بیشتر: Fellsmere 1 مورد تایید شده از COVID-19; ممکن است سیگنال نیاز به تست بیشتر بهداشت افسر می گوید:

'چند روز فقط تکمیل کابوس'

Derinor کار می کند "در این ساعت در سراسر ساعت" برای کمک به پرستار بیماران او بازگشت به سلامت کامل او گفت:. او 12-تغییر ساعت آغاز می شود در 6:30 صبح او به طور معمول می خورد اولین وعده غذایی در روز بین 2 و 3 p. m.

روز خود را متفاوت هستند به عنوان مثال از زمانی که او مشغول به کار متعلق به بخش خصوصی اورلاندو سلامت.

از طلوع آفتاب تا غروب روز بلند و یک "عاطفی roller-coaster": در هر روز داده شده یک بیمار ممکن است تسلیم شدن به این ویروس در مقابل Derinor و تیم او و یا کسی که می تواند منتشر شده از منموته پزشکی به عنوان یک COVID-19 داستان موفقیت.

"چند روز بهتر از دیگران هستند" Derinor گفت. "و برخی از روزها فقط تکمیل کابوس. من متوجه شدم که برخی از بیماران دریافت نمی آن را به خانه و من یکی که طول می کشد مراقبت از آنها را قبل از آنها عبور کند."

شاید بیشتر تاثیرپذیر لحظه تا کنون Derinor گفت: زمانی بود که یکی از زنان مبتلا به درگذشت از COVID-19 عوارض.

زن است و قادر به ملاقات با مادرش قبل از او عبور Derinor گفت.

"دختر بود فقط bawling," Derinor گفت. "او مانند" از شما بسیار سپاسگزارم برای همه چیز شما را انجام دهد. شما در زمان مراقبت از مادر من و شما در حال انجام یک کار بزرگ است. شما یک پرستار بزرگ.' "

Derinor ادامه داد:

"بسیاری از مواقع خانواده وجود ندارد نگه داشتن دست خود را. اوه خدای من فقط آن را از بین می برد و من," او گفت:. "این افراد به معنای واقعی کلمه در راه خود را. آنها نمی کنید برای دیدن خانواده خود را."

نوسان احساسات مخلوط با تنش های روزمره از مبارزه برای نگه داشتن بیماران سالم باید غلبه در اوج اضطراب و کتک سلامت روان Derinor گفت.

برای کمک به مقابله Derinor گفت که او به طور معمول کتاب به پایان می رسد روز خود را با دعا و مراقبه است.

"گاهی اوقات آن را بسیار سخت است. من فقط گریه خودم را به خواب و اضطراب می رود تمام راه را تا. شما فقط ببینید خیلی" Derinor گفت. "من دعا می کنم تعداد زیادی من خواندن کتاب مقدس. من فقط دعا برای صلح به رفتن نگه دارید."

جاناتان گفت خواهر خود را در حال انجام است همه او می تواند به حفظ سلامت روحی و روانی در بررسی با وجود روزانه ناملایمات او شهود است.

"چند روز shes خوب و چند روز او توضیح میدهد که چگونه مردم در حال مرگ هستند چپ و راست" او گفت:. "این خیلی سورئال به او. اما من می دانم که او همیشه می خواست می شود یک سفر ، این مثل این است که یک رویا به حقیقت می پیوندند ،

"رویاهای شما در راه شما هرگز انتظار می رود آنها را به."

بیشتر: ما به خواسته شما پاسخ داده: این مکان شما به احتمال زیاد به بازگشت به فلوریدا دوباره باز می شود

'هر کس دست'

پس از فارغ التحصیلی مدرسه پرستاری در 2018, Derinor شد یک پرستار ثبت شده و همچنان به کار به سمت او هدف نهایی از تبدیل شدن به یک روانی, سلامت روان, پرستار, پزشک, او گفت:.

Derinor اجرا می شود رئیس اقامت یک هنر درمانی Instagram حساب و تصویری وبلاگ نویسی خود را در خط مقدم COVID-19 پرستاری تجربه در یوتیوب تحت نام کاربری "بل لا شاعر است."

واقعا یک رنسانس زن Derinor همچنین نویسنده سه کتاب های کودکان است که او به عنوان خوانده شده با صدای بلند برای دانش آموزان در فایرلاون ابتدایی مدرسه آهنربا در فورت پیرس.

اما این آخرین تلاش کمک به هزاران نفر از دیگر کارگران پزشکی در مبارزه با جهانی همه گیر Derinor گفته است به او آموخت درس او هرگز تصور است.

"این حتی شده دو سال پس از آغاز کار من و من ساختمان آنقدر دانش و تجربه" Derinor گفت. "یکی از چیزهایی که من واقعا دوست دارم در مورد این کار این است که هر کس دست است. همه جهش کامل دمیده شده و کمک می کند."

Derinor کار شامل در نظر گرفتن علائم حياتی بيماران ارائه دارو, تمیز کردن بیماران و حصول اطمینان از آنها راحت است.

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: Indian River County, سواحل, بازگشایی, برای اولین بار بعد از فعالیت های ضروری' تنها

با وجود تردید Derinor خانواده است و به او افتخار کار در نیوجرسی, او گفت:.

هر زمان که Derinor می یابد اوقات فراغت به خانه تماس بگیرید و او همه جمع آوری به همان اتاق برای همیشه با ارزش مکالمات, او گفت:.

جاناتان گفت: خانواده شما دعا می کنم بیش از این گوشی زمانی که Derinor تماس. مادر خود را دریافت کنید بر روی زانو های خود را به دعا برای دخترش ایمنی و بهداشت.

"مادر من است که هنوز هم یک کمی لرزان و پر از اشک هر وقت من تماس بگیرید صفحه اصلی" Derinor گفت. "من در حال حاضر در اینجا, بنابراین تنها چیزی که برای انجام شده است را به جلو رفتن."

جاناتان اضافه شده او می تواند نمی شود خودمان افتخار از خواهر بزرگتر خود را و او را تحسین تعهد به کمک به دیگران.

"من می خواهم او را به می دانم که او کسی است که این نسل در حال رفتن به نگاه کردن به او را برای رفتن به تغییر میلیون ها نفر از مردم زندگی," او گفت:. "و زمانی که او تغییرات فقط یک زندگی مردم می توانید الهام بخش در آن است."

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن