زن و شوهر در محلی انتخاب شده به عنوان مرز هواپیمایی سفیران را وادار به تجدید پاکستان در سفر به لاس وگاس

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 PM EDT 28 ژوئن 2020زمانی که او مشغول به آن نامزد کریس Hinto

توسط ABTINNEWS در 8 تیر 1399

زمانی که او مشغول به آن نامزد کریس Hinton بلیندا Reedy می خواستم به ازدواج در لاس وگاس پوشیدن سفارشی لباس عروسی از رویاهای خود.

اما پورت سنت لوسی زن و شوهر نمی فرار کردن با معشوق, پس از طرح تغییر.

زمانی که فرصت به وجود آمد برای این زن و شوهر به پیروزی تعطیلات و تجدید عهد خود را در لاس وگاس آنها آن را در زمان.

Reedy و Hinton در میان پنج متقاضیان انتخاب به عنوان سفیران در مرز خطوط هوایی "بیایید پرواز" کمپین رسانه های اجتماعی و ویدئویی خود را به عرضه در ژوئن 15.

"این یک کمی سرگرم کننده سفر و آن را به معنای زیادی به من شخصا" گفت: Reedy, 53. "این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده و من واقعا خوشحال برای به اشتراک گذاشتن آن با افراد دیگر است."

این "اجازه پرواز" سری داخلی ابتکار با Frontier Airlines اجازه می دهد کارکنان به ارائه استماع ویدئوها و برداشت به نمایش گذاشتن مورد علاقه خود را به مقصد گفت: سخنگوی ژاک Kramer.

با الهام از Hinton عشق سفر Reedy کار کرده است به عنوان یک همراه پرواز با شرکت حدود یک سال است.

کرامر گفت: این زن و شوهر بود که انتخاب شده بر اساس "برجسته شور و جاذبه برای سفر" نشان داده شده در ویدئو های خود را.

"برای من (به عنوان یک سفیر) به معنی شما نشان دهنده چیزی بیش از خود را در هر کجا که شما بروید و هر آنچه شما انجام می دهند" گفت: Hinton, 26.

زن و شوهر فکر نمی کنم آنها یک شات در برد اما این اتفاق افتاد خیلی سریع Reedy گفت. پس از انتخاب این دو در یک پرواز به نوادا در کمتر از یک هفته.

زن و شوهر, بازدید از دریاچه مید دریاچه Mohave به پایان رسید و این سفر در لاس وگاس که در آن Reedy شد در نهایت قادر به پوشیدن لباس عروسی رویای و تجدید عهد خود را در الویس کلیسای عروسی.

"فراواقعي بود," او گفت:.

Reedy و Hinton نمی دانم اگر خود را ambassadorship منجر به مبارزات دیگر اما دو هیجان زده شد به شریک شدن در یکی خیلی مهم است. اقتصاد متکی به سفر شرکت های, و Reedy گفت: این مهم نشان می دهد آن را هنوز هم امن است.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن