زندگی می کنند: مارتین کانتی کمیسیون به احتمال زیاد رای ها به صورت دستور ... دوباره

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:37 PM EDT Jul 7, 2020مارتین کانتی — پنج روز پس از کاهش به نیاز

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

مارتین کانتی — پنج روز پس از کاهش به نیاز مردم به پوشیدن پوشش صورت در هر نقطه در هر زمان County کمیسیون انتظار می رود که رای گیری امروز در یک تجدید نظر کمتر شدید قانون است.

زندگی در توییتر: TCPalm جاشوا جزایر پوشش Martin County جلسه کمیسیون

کمیسیون در حال به در نظر گرفتن یک چهره عمومی-پوشش قانون که باعث نقض مجازات مدنی خوب است. پیش نویس یک فرمان باعث می شود اولین تخلف جریمه 50 دلار و سپس 100 دلار و برای سوم و آینده جرائم $250.

کمیسیون در نظر گرفته شده بود شدیدتر قانون که منجر به نقض ماسک دستور حمل جنایی بزه اجرا توسط جریمه یا زندان زمان.

بیشتر: Martin County کمیسیون در مورد ماسک صورت مورد بحث

کمیسیون بودند pigeonholed خود county emergency سفارش اساسنامه. خود قانون محلی ساخته شده و جرایم وابسته به دولت اضطراری جنایی بزه — یک محصول جانبی از یک قانون نوشته شده با غارت در طول طوفان در ذهن شهرستان وکیل سارا جنگل گفت.

قبل از کمیسیون می تواند با تصویب یک فرمان که تنها باعث سنگین مرتکب مدنی, جرم, مجازات و هزینه آن را به اصلاح آن اورژانس آیین نامه. در بازه زمانی این کمیسیون در حال حرکت رو به جلو با این امر نیاز به چهار نفر از پنج کمیسیون به رای دادن به نفع تغییر دهید.

بیشتر: حکم خوب هستند اما ممکن است یک راه بهتر برای تشویق ماسک صورت | نظر ما

در روز پنج شنبه کمیسیون برای ملاقات و 11 ساعت و در نهایت رای دادند را یک ماسک دستور 2-3; کمیسیون سارا شنیده و اد Ciampi رای به نفع نیاز.

کمیسیون شنیده ساعت از نظر عمومی.

بیشتر: بحث بر سر پوشیدن ماسک صورت برای محدود کردن گسترش COVID-19 گرم در فلوریدا

مقامات بهداشت عمومی و حرفه ای بودند و جهانی در فشار خود را برای یک ماسک, ماموریت برای کمک به محدود کردن افزایش casss و بستری شدن در بیمارستان به دلیل coronavirus.

بسیاری از مردم که صحبت می کرد در فرد مبارز در تحقیر خود را برای پوشش صورت این ادعا آن است که نقض آزادی های مدنی خود را. برخی از گفت: با استناد به افشا و خنثی فیلم ها ویروسی در رسانه های اجتماعی است که ماسک را به طور قابل توجهی آسیب توانایی خود را به نفس. کمیسیون باید همیشه معافیت برای افراد با تنفس مسائل.

مارتین شهرستان دارای یکی از بالاترین مثبت نرخ COVID-19 در فلوریدا. اکثریت این شهرستان موارد و بستری شدن در بیمارستان هستند به مردم رنگ; بسیاری از افرادی که صحبت می کرد در برابر دستور ماسک سفید هستند.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب