نور باران می کند آتش نشانان تاخت و تاز در تالار سرو ملی حفظ آتش

مایکل براون ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:34 AM EDT مارس 12 سال 2020حداقل آتش رفتار با توجه به مقدار کمی از بار

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

حداقل آتش رفتار با توجه به مقدار کمی از باران به کمک آتش نشانان راه اندازی حفاظت تقریبا 26,000 هکتار آتش سوزی در بزرگ سرو ملی حفظ در ذغال سنگ و Dade شهرستان.

مقامات گفت: باران و آتش رفتار و اجازه دهید عملیات همچنان به بهبود خطوط موجود و آتش می شکند پاکسازی اطراف سازه برای حفاظت و شروع بالقوه برنامه ای برای رایت کردن حلقه جاده راهرو.

لوری هامفری, اطلاعات عمومی و افسر در تالار سرو گفت: موفق burnouts منجر به 10 درصد مهار آتش و مجموع سطح زیرکشت با دقیق تر نقشه برداری در 25,834.

بیشتر: آتش نشانان دریافت 10 درصد گرفتن در حدود 30,000 هکتار بزرگ سرو آتش در ذغال سنگ شهرستان

بیشتر: بزرگ سرو ملی حفظ به طور موقت بسته به وسیله نقلیه خارج از جاده استفاده تفریحی

بیشتر: بزرگترین آتش سوزی از ادامه فصل رشد در کیپرس ملی حفظ

با توجه به وز و شرایط کامل سرکوب باقی مانده هدف اصلی از آتش او گفت: با درخت جزیره هممککس در منطقه آتش باقی می ماند سوختن و سیگار و حفظ بالقوه به گسترش آتش اگر آن را تبدیل به باد می وزد و خشک کن.

این Miccosukee و سمینول قبایل ارائه شده اند پشتیبانی زمینی و تهیه غذا برای خدمه آتش. واحد از ذغال سنگ شهرستان, ایالات متحده, Forestry Service, U. s. Fish & Wildlife Service, اداره مدیریت زمین اداره امور هند و فلوریدا گشت بزرگراه نیز کمک بزرگ سرو و باتلاقی آتش و حمل و نقل هوایی با میامی-Dade آتش نجات کمک در ساختار حفاظت.

با توجه به فعالیت آتش نشان و ایمنی عمومی حلقه جاده باز است به محلی ترافیک تنها تا اطلاع ثانوی.

بازدید کنندگان و مسافران احتمالا می تواند بو و دیدن دود همراه ایالات متحده 41 نزدیکی Miccosukee جامعه منطقه و منطقه میامی بیشتر بسته به بادها و آنچه در آتش در حال سوختن است.

منبع آتش بود انسان ایجاد می شود و یک مظنون شده است ذکر شده است همفری گفت.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب