لوئیس مرکز ارائه سه دهه از سیاست رهبری در L. A.

در طول 5 مارس جمع آوری و در آن خانه در پردیس لوئیس مرکز سیاست منطقه ای مطالعات بزرگداشت 30 سال از بورس حمایت ع

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

در طول 5 مارس جمع آوری و در آن خانه در پردیس لوئیس مرکز سیاست منطقه ای مطالعات بزرگداشت 30 سال از بورس حمایت عمومی و رهبری در دانشگاه و در جامعه.

تمام پنج سابق لوئیس مرکز مدیران — که از دانشمندان برجسته — پیوست زمان مدیر برنامه ریزی شهری استاد ساناز Blumenberg در DeCafe Perloff سالن به بحث در مورد نقاط عطف و مسائل منطقه در طول هر فرد تصدی. به عنوان هر مدیر صحبت کرد و آن را آشکار بود که این مرکز را در طول عمر است که ریشه در بین رشته تحصیلی و پرورش نسل بعدی دانشمندان است.

در سال 1989 رالف و Goldy لوئیس اهدا 5 میلیون دلار به وقف یک برنامه تحقیقاتی در UCLA است که بررسی سیاست های منطقه ای مسائل. سال بعد لوئیس مرکز افتتاح شد درهای خود را در Perloff سالن محل چه بود و سپس به عنوان دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری با موسس و مدیر آلن اسکات برجسته تحقیقات استاد جغرافیا و سیاست های عمومی. اسکات موفق شد توسط راجر Waldinger برجسته استاد جامعه شناسی; به دنبال پل Ong تحقیقات استاد در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی; J. R. DeShazo استاد سیاست عمومی برنامه ریزی شهری و مهندسی عمران و محیط زیست; و برایان تیلور استاد برنامه ریزی شهری و سیاست های عمومی.

"پدر و مادر من هر دو رفت و به UCLA و آنها معتقد بودند در قدرت عمومی آموزش و پرورش و نیاز به حمایت عمومی سیستم" گفت: Randall لوئیس که پدر و مادر homebuilders و علاقه مند به مسائل مربوط به رشد و حمل و نقل و مسکن و کیفیت هوا. "آنها احساس به عنوان آنها ساختمان ساختمان جوامع است که آنها نمی خواهند به ایجاد مشکلات. آنها می خواستند برای پیدا کردن راه حل است."

آناستازیا Loukaitou-Sideris که پیوست UCLA جامعه همان سال که لوئیس مرکز تاسیس شد و دریافت یکی از اولین کمک های مالی لگد کردن رویداد.

"لوئیس مرکز بهترین نمونه این نقش است که ما در حال درخواست ما مراکز تحقیقاتی به بازی: فشار تحقیقات به جلو حمایت از ماموریت آموزشی مدرسه و دانش آموزان خود و خدمت به عنوان یک انجمن عمومی است که انتشار مهم پژوهش مبتنی بر اطلاعات و داده ها به یک بزرگتر عمومی" گفت: Loukaitou-Sideris استاد برنامه ریزی شهری و شهردار دانشیار به صورت علمی برنامه ریزی است.

شما می توانید به خواندن بقیه مقاله در UCLA Luskin سایت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن