نامه به سردبیر: 8 مه سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT آوریل 8 سال 2020یک راه جدید برای بازدید با خیال راحتهمسایه ها

توسط ABTINNEWS در 19 اردیبهشت 1399

نظر

یک راه جدید برای بازدید با خیال راحت

همسایه ها حق در سراسر از من یک دختر و پسر در قانون که اغلب پرواز به محله در اینجا است که یک نوار فرود کوچک.

یک روز صبح اخیر آنها خزید و در را به آرامی کشیده و به خانه پدر و مادر خود را' حیاط. من انداخت و بعد از مشاهده همه آنها تا به حال صندلی چمن و برخی از فضای بین هر و داشتند حرف زدند در حالی که برای خوب — سپس پرواز به دور! چنین است شیوه جدیدی از بازدید در حال حاضر adays با این ویروس.

دانا T. گرت ورو بیچ

غیر منتظره و فراموش نشدنی عمل محبت در زمان مشکل

در آوریل 29, من و همسرم رفت و به Publix در Ryanwood مرکز به صورت هفتگی ما مواد غذایی. در پرداخت یک مرد جوان به من گفت که او پرداخت برای ما مواد غذایی با کارت اعتباری خود را. او یک عضو از یاران مسیح کلیسا در ورو بیچ. من غرق شد.

این شیرین, سخاوتمندانه, غیر منتظره عمل محبت که من باید هرگز فراموش نکنید. من می خواهم برای تشکر از او و کلیسای خود را برای رسیدن به سالمندان در این بار تلاش.

النور نیلسن, ساحل Vero

پیتر بندیکت میراث است که همه ما بودند که با الهام از او

هنگامی که مرجع الهام بخش ترین زبان عمومی من شنیده ام من همیشه به همان دو نفر: رونالد ریگان و پیتر بندیکت.

در زمان من در سنت ادواردز مدرسه من شنیده ام آقای بندیکت صحبت چند صد بار. در هر زمان شما می توانید از گوش یک قطره پین به عنوان فرمان او توجه هر معلم و عضو هیات علمی در آن حضور داشتند. من همیشه راه می رفت دور کامل تر فرد به دلیل درس او منتقل.

او برانگيخته شور و شوق خود را برای موضوع و الهام گرفته از یک ارتش از آینده اعضای مولد جامعه است. با او کاملا به پایان رسیده هم اهنگی waggling از انگشت اشاره و بصری صدای عطف شما تقریبا می تواند کلماتی که از دهان او.

هر کسی که شنیده پیتر بندیکت صحبت می کنند بهتر است یک بلندگو به دلیل آن است. هر کسی که به رهبری او را به یک رهبر بهتر است به دلیل آن است. هر کسی که مشاهده او به عنوان یک انسان است بهتر از انسان به دلیل آن است.

او تواضع و عشق به کار خود بودند عفونی. او می تواند دیده می شود در یک دبیرستان رشته کنسرت با همان لبخند رضایت او عینک های برنده پایان جمعه شب فوتبال بازی. او هیجان زده بود برای دیدن هر کسی که عبور مسیر خود را. نه تنها او بود آقای سنت ادواردز او نیز بخش مهمی از پارچه ساخته شده است که تا Indian River County است.

آقای بندیکت شد دونده مشتاق. در سال های پس از فارغ التحصیلی من من اغلب به او دویدن و نزد او همیشه به ارمغان آورد یک لبخند به صورت من.

عبور از جامعه را از دست دادن. کفش خود را نمی تواند پر شود. وجود خواهد داشت هرگز یکی دیگر از پیتر بندیکت. اما میراث او زندگی می کند در هر کسی که تا به حال امتیاز از شنیدن حرف های او.

مت Mohler ورو بیچ

اجازه بدهید با تشکر برای کارگران خط مقدم

همه ما شرکت در فعالیت های تشکر پزشکی اولین پاسخ دهندگان مانند پزشکان و پرستاران و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با اهدای آواز و کف زدن و حتی هواپیمای جنگنده پرواز اور. همه این اقدامات احساس خوب و محترم هستند من مطمئن هستم اما یک چیز است که ما می توانید انجام دهید که واقعا تفاوت این است که به بخشش بدهی های دانشجویی خود را.

تخمین زده میشود که بدهی به طور متوسط برای یک فارغ التحصیل دانشجوی پزشکی است در اطراف $200,000. این بدهی ها ممکن است به دنبال خانواده خود را اگر آنها می میرند و یک تخلیه جدی در مورد انواع شیوه های پزشکان و پرستاران را وارد کنید. من مطمئن هستم که آن را یک عدد بزرگ اما ما به آنها مدیون حداقل این است.

وجود دارد تعدادی از دادخواست آنلاین در این مورد و همچنین برخی از قوانین که ممکن است معرفی شده در کنگره است. در مراقبت عمل ما در بودجه تعدادی از معافیت های مالیاتی برای شرکت های بزرگ و ثروتمند است که بلند کردن برخی از محدودیت های اعمال شده در سال 2017 کاهش مالیات هستند و ربطی به این که آیا این شرکت ها و یا افراد مبتلا به بیماری همه گیر.

بنابراین اجازه دهید چیزی را برای مردم در خط مقدم — کسانی که زندگی خود را به خطر انداخته و نه کسانی که زندگی خود را با خیال راحت در خانه دوم.

بعد ما نیاز به کشف کردن که چگونه به بازپرداخت دیگر ضروری کارگران — برخی از این ممکن است از کمک به دولت های ایالتی و محلی به طوری که آنها مجبور به دراز کردن پلیس و آتش نشانان اما ما باید مواد غذایی و توزیع کارگران — همه کسانی که در نظر گرفته شده ضروری که ایستاده بود و به شغل خود.

مریم-برنده اوبراین استوارت

شاید آمریکا باید تشویق به تنها ماندن

خانه دموکراتیک رهبری اعلام کردند که با بازگشت به واشنگتن در مارس 4 به سر جلسه به دلیل خطر در ارتباط با کوروناویروس. این خوب است و شاید آنها می تواند بیشتر تشویق به بازگشت نیست و در همه بدون پرداخت چرا که از خود نشان داد قبل از عملکرد و یا عدم آن.

خوشبختانه نیروهای واقعا در معرض خطر از coronavirus نیست پنهان در خانه. ما واقعا سپاسگزار و احترام از کسانی که مانند پزشکان و پرستاران و پرسنل آمبولانس و پلیس و.... و مشاغل و افراد مرتبط با آنها.

پیت Carmody, جنسن بیچ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب