نامه به سردبیر: 29 مه سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT 29 مه سال 2020هیئت نخل یارو عمل درستی برای کاهش زهکشی مشکلاتنی

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

نظر

هیئت نخل یارو عمل درستی برای کاهش زهکشی مشکلات

نیکلاس Gravino ممکن است 15 نامه ساخته شده برخی از نظرات در مورد زهکشی نگرانی در نقش ونگار ریگی دادن خط در کف یارو گلف & باشگاه قایق بادبانی. من کاملا گیج نامه خود را.

من تمام وقت ساکن از نقش ونگار ریگی دادن ، من خوش شانس به عنوان بخشی از توسعه است graced با خانه های زیبا دوست داشتن همسایگان و هیئت مدیره ها ساخته شده هوشمند, مراقبت, مردم سخت کوش که همیشه در انگشتان پای خود است.

مطمئن شوید که آنها در حال ملاقات با چالشهای اما اجازه دهید آن صورت همه جوامع باید مسائل. آنها ارث می برند آنها را از سازندگان و یا مادر طبیعت افسردگی آنها بر ما. این است که چگونه این چالش ها در حال تصحیح است که مهم هستند.

که می شود گفت این ها هیئت مدیره استخدام مهندس مجاز به انجام بازرسی از همه تخلیه طوفان در باشگاه است. مشخص شد که یکی از عمده جریان تخلیه در زیر نخل یارو گلف شد سقوط. نخل یارو را احاطه کرده و یک زمین گلف است که نخل یارو خود را ندارد. حتی اگر آن را نمی شد ما ها را مسئولیت قانونی برای تعمیر این موضوع هوآ چرا که آن را درست انجام دهید. آن نیز صحبت می کند چگونه با وجدان این ها هیئت مدیره واقعا که باعث می شود زندگی در این افسانه در جامعه لذت مطلق.

من صحبت برای بسیاری از ساکنان در نقش ونگار ریگی دادن خط به طور خاص در مورد این موضوع. (بیشتر آنها اقامت در اینجا برای بیش از 10 سال) هر کس که من به صحبت کرد توصیه می شود که اموال خود را هرگز دچار هر گونه خسارت سیل.

کلودیا Crowell, پالم سیتی

برنامه ریزی برای امن و مطمئن فلوریدا انتخابات این سال

ملت پیشرو کارشناسان بهداشت هشدار از حیات عفونت کروناویروس برخورد با آنفولانزا در فصل پاییز امسال. ناظران انتخابات در سراسر ایالات متحده در حال دست و پنجه نرم کردن با چگونه برای اطمینان از امن و رای گیری که نمی اندازد رای دهندگان زندگی می کند. در فلوریدا, ناظران انتخابات از همه 67 شهرستان خواستار تغییرات در اساسنامه خواهد کرد که اطمینان از امن رای گیری در انتخابات آینده است.

عدم رای گیری مکان تعداد قابل توجهی از نظرسنجی از کارگران که در حال ترک در آخرین لحظه و عدم مطابق با اصول بهداشتی عرضه شد تنها برخی از چالش های فلوریدا مواجه شده در مارس ریاست جمهوری اولویت اولیه است. سرپرستان دوباره پیش بینی قابل توجهی در سطح ایالت کمبود نظرسنجی کارگران برای هر دو اوت اولیه و نوامبر انتخابات عمومی. کمک مورد نیاز است در به دست آوردن منابع از ضد عفونی کننده دست, دستمال مرطوب و همچنین دیگر منابع مانند انسان-قدرت به اطمینان حاصل شود که فرد در رای گیری امن است و در CDC و FDOH دستورالعمل.

در حالی که ناظران اشاره کرد که فلوریدا آماده نیست برای همه-mail برگه های رای در این زمان آنها درخواست شده است که تغییرات قانونی بود ساخته شده اجازه می دهد تا بیشتر گزینه های مانند تعیین اضافی اولیه رای گیری سایت در حال گسترش اولیه رای گیری به 22 روز قبل از انتخابات خرما تحکیم رای گیری مکان به طوری که آنها می تواند به اندازه کافی کارکنان و گسترش بازه زمانی برای ارسال و جدول بندی آرا-توسط-Mail برگه های رای. آماده شدن برای این تغییرات را قابل توجهی سرب-زمان و منابع ساخت این درخواست فوری است.

اگر تغییرات ساخته شده در حال حاضر فلوریدا اقدام اولیه در پرداختن به امن و رای گیری در این همه گیر می تواند به عنوان مثال به ملت است.

سوزان Stutz پورت سنت لوسی

چرا رستوران زیر دستورالعمل CDC?

من وحشت زده شد و پس از خواندن در مورد تصاویر نشان می دهد که ملوان بازگشت است و نه پیوستن به دستورالعمل برای COVID-19 و حفاظت از مردم است. من به تازگی خوردند در دو رستوران دیگر و آنها هم تا به حال مشکلات مشابه. حتی چاشنی بودند چسبنده و شبیه آنها تا به حال شسته شده و تا به حال بررسی شده است. که در آن است که وزارت بهداشت برای حمایت از ما در صورت virus

Jan Behrens, جنسن بیچ

مردم با پوشیدن ماسک در حالی که در تلاش برای خوردن شام خواهد در واقع نگاه احمقانه

مه 17, سرمقاله "تصاویر نشان می دهد ما در حال گرفتن ویروس به طور جدی" گفت که شهر استوارت می دهد فلوریدا سیاه چشم. فلوریدا هستند و بی پروا. بر این اساس بود که یک مه 7 داستان در انگلستان ایمیل های روزانه در مورد چگونه floridians تماس با گله به تازگی بازگشایی رستوران نامگذاری ملوان بازگشت و Spritz رستوران در استوارت. کاربران نشسته بودند در خارج از منزل بدون ماسک.آنها به نظر نمی رسد نگران ویروس.

سرمقاله گفت: "این اشاره روشن بود: فلوریدا در حال احمقها. فلوریدا در حال botching این است."

ما نمی باید اجباری ماسک-پوشیدن قانون است. چقدر بد شد تصاویر ؟ سرمقاله این نتیجه رسیدند: "به اندازه کافی بد به فلوریدا شبیه احمق ها در چشم از جهان است."

من فکر می کنم نشان فلوریدا در هر رستوران و خوردن و نوشیدن در حالی که با پوشیدن ماسک واقعا احمق از هر گروه. تصویر آن. شما مدیون فلوریدا یک عذرخواهی

باربارا Bischoff ورو بیچ

مارس و آوریل یک آزمایش با سوسیالیسم دموکراتیک

پگی نونان را در مارس 16 ستون در وال استریت ژورنال رفتن نیست به اندازه کافی دور در توصیف زمان تقسیم بین مشترک آمریکا و روشنفکران که در حال حاضر آموزش ما در مورد چگونه به زندگی می کنند زندگی ما است. ما در ماه مارس و آوریل آزمایش با سوسیالیسم دموکراتیک و پیشنهاد خود را مدینه فاضله باید یک بیدارباش برای همه شهروندان کشور بزرگ ما.

چگونه زندگی می کنیم با COVID-19 است که توسط فرمانداران هر کشور است. ما باید 50 آزمایشگاه آزمایش در مورد نحوه رسیدگی به این تهاجم. برخی از ایالت ها به دنبال اطلاعات برای بازگشایی در مد منظم. دیگران در حال درمان شهروندان خود را به عنوان اگر آنها در زندگی کمونیست چین دستگیری کسانی که جرات به بی اعتنایی به احکام و دستورات از بالا.

ما نیاز به اجازه دهید این بازی. اگر شهردار لس آنجلس ساخته شده است که تصمیم به باز کردن برای یکی دیگر از سه ماه پس از آن می شود. این دیکتاتوری بسیاری در این کشور تمایل. روشنفکران که حکومت ما در حال حاضر در جلو و مرکز.

به قول فیلسوف و اقتصاددان Thomas Sowell از او در کتاب "روشنفکران و جامعه" "چشم انداز خود را از جهان است که نه تنها یک چشم انداز از علت و معلول در جهان به عنوان آن وجود دارد و یک چشم انداز از آنچه در جهان باید به مانند آن است که همچنین چشم انداز خود را به عنوان یک خود مسح پیشتاز پیشرو در تحقق این دنیای بهتر. این چشم انداز از مسح نشان دهنده یک سرمایه گذاری بزرگ از نفس در یک مجموعه خاص از اعتقادات و این سرمایه گذاری یک مانع عمده برای تجدید نظر از این باورها در پرتو شواهد و تجربه است."

علامت Gotz پورت سنت لوسی

مغلوب ساختن پیشی جستن نمایش داده شده رهبری ضعیف در طول همه گیر

بر خلاف رئیس جمهور تهمت ادعای یک بیماری همه گیر شد و به طور گسترده ای انتظار می رود در ایالات متحده است. ایالات متحده در جامعه ایران هشدار داد در آن سالانه گزارش تهدید برای 2019 "که ایالات متحده و جهان باقی خواهد ماند آسیب پذیر در مقیاس بزرگ شیوع بیماری مسری است که می تواند منجر به گسترده نرخ مرگ است." کارشناسان هشدار داده اند برای سال در مورد خطر عمده بالقوه فاجعه بار شیوع جهانی بیماری است. در مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید توجیهی, مارس 19 مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "هیچ کس نمی دانست وجود دارد می تواند یک بیماری همه گیر." که رهبری ضعیف.

پس از COVID-19 به نظر می رسد در چین در ماه دسامبر گذشته و گسترش در سراسر جهان مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مداوم به عنوان خطر به کارشناسان ایالات متحده شد و گفت که آن را به احتمال زیاد همه گیر و کاخ سفید پاسخ این بود که این بود تحت کنترل است. همانطور که از مه 29, آمریکا COVID-19 مرگ و میر بیش از 100,000 (رهبری ضعیف).

در اوایل تهمت آنفلوانزا اشتباه محاسبه نرخ مرگ و میر در مقایسه با COVID-19 نرخ مرگ و میر دادن یک تصور نادرست است که آنفولانزا نرخ مرگ و میر بسیار بالاتر است. در واقع آنفولانزا میزان 0.1 درصد و COVID-19 رای است که به احتمال زیاد از 2% به 3% (رهبری ضعیف).

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل پس از به تازگی متهم اوباما نمی روم یک طرح برای مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد چگونه به مقابله با یک بیماری همه گیر اعلام کرد او اشتباه بود. دولت اوباما را ترک پشت یک طرح (رهبری ضعیف).

بین ماه های مارس و آوریل تهمت تبلیغ دو دارو نه تایید شده توسط FDA یا پیشنهاد علمی برای استفاده مردم با COVID-19, هیدروکسی کلروکین و Remdesivir (رهبری ضعیف).

تحت رهبری آینده ما واقعا ترسناک است.

یوسف خواندن در حوب ساند

فلوریدا coronavirus اعداد به مراتب بهتر از نیویورک

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در حال انجام یک کار بزرگ و اعداد دروغ نمیگویند. ما جمعیت 22 میلیون نفر است. 2.5 میلیون بیشتر از ایالت نیویورک است. در عین حال در این زمان نیویورک تا به حال 14 بار بیشتر COVID-19 مرگ و میر ناشی از فلوریدا (نیویورک 28,165 و فلوریدا, 1973). علاوه بر نیویورک شده 7.6 برابر بیشتر عفونت (نیویورک 347,936 و فلوریدا 45,588.

با وجود این به طور چشمگیری متفاوت عفونت و مرگ و مير Gov. اندرو کومو باقی می ماند عزیزم از رسانه ها و رژیم صهیونیستی است. Desantis است که انتقاد از آنها را برای خود به خوبی استدلال cool-headed رویکرد به این وضعیت است.

با تشکر از شما, رژیم صهیونیستی. Desantis برای رهبری خود را. قابل توجه است که بسیاری از نیویورک قدردانی از کار Desantis انجام شده است در حالی که همچنین شناخت عملکرد کومو. نیویورکی شده اند نشان دادن نظر خود را با آمدن به فلوریدا!

پل Westcott ورو بیچ

Malkin ستون ها به من احساس بیمار

من واقعا باید بپرسید من تنها کسی بود که شروع به احساس بیمار در حالی که خواندن Michelle Malkin ستون هر هفته ؟ با مارس 17 ستون بدنام Dr. Anthony Fauci, او به آمار پایین و سمت چپ من به خصوص حالت تهوع. او بسیار مغرضانه و گمراه کننده است که آن را بهتر است اگر او تا به حال در آنجا ماند و در "بنفش-و-طلا-رنگی رنگ معادن باستان شناسی منطقه" به جای بازگشت به خانه به نوشتن ستون.

در حالی که هیچ کس می تواند کاملا مشخصی در این نقطه چگونه این بیماری همه گیر را بازی دکتر Fauci در تلاش است تا با ارائه عاقلانه و محتاطانه ارشاد به طوری که منطقی و قانع کننده آمریکایی می تواند به تصمیم گیری آگاهانه. چه هر فرد احساس می کند راحت انجام می دهند و چگونه او و یا او را برای حرکت رو به جلو در طول این دوره دشوار در امریکا هستند و در بسیاری از تصمیم گیری های شخصی, اما همه ما باید نه از دست دادن بینایی از این واقعیت است که در تصمیم گیری های شخصی تاثیر کسانی که در اطراف ما. من امیدوارم که مردم در اطراف Malkin و خانواده اش در حال ساخت آنهاست. به نظر من او تصمیم گیری برگ زیادی به دلخواه می شود.

جولی Eisdorfer ورو بیچ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن