نامه به سردبیر: 27 مه سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مه 27 سال 2020ما نیاز به مخزن برای تمیز کردن دریاچه ای آببه عن

توسط ABTINNEWS در 7 خرداد 1399

نظر

ما نیاز به مخزن برای تمیز کردن دریاچه ای آب

به عنوان یک پرستار مشغول به کار در یک دفتر پزشکان, من را دیده اند بیماران مبتلا به دفتر می ترسم که آنها مسموم شده اند و توسط رودخانه راست خارج از درب عقب. زمانی که همان شخص که به شما می گوید که سگ خانواده وی پس از آمدن به تماس با رودخانه که آب آن را می سازد شما را متوقف به فکر می کنم: چه می گذرد ؟

دریاچه اوکیچوبی ترشحات نیست یک موضوع جدید; این در جریان بوده است برای سال. زمانی که رئیس جمهور تهمت امضا توسعه منابع آب عمل در 2018, فلوریدا در این زمان به عنوان یک گام بزرگ در جهت درست است. به نظر می رسید ما تا به حال شنیده شده و ترشحات سمی از دریاچه اوکیچوبی بودند راه خود را به تمیز بودن.

اشتباه است. در اینجا ما در سال 2020 و ما در حال حاضر یادگیری است که سپاه مهندسی ارتش در حال برگزاری است تا شروع ساخت و ساز از مخزن است که توقف اکثر ترشحات از رفتن شرق و غرب است.

ما نیاز به این مخزن بد. به نظر می رسد ما باید مبارزه بزرگ شکر استدلال برای حفظ دریاچه پاک کن و ما احساس ما را ساخته اند هیچ پیشرفت است. این تاخیر در پروژه های دلخراش است. ما نیاز به این درمان برای تمیز کردن مخزن دریاچه ای آب قبل از ارسال آن به رودخانه ها و مصب و در صورتی که در حال رفتن به دریافت گره خورده است تا پشت نوار قرمز اداری, چرا نمی توانید فرایند تمیز کردن آب شروع به در حال حاضر ؟ ما از رودخانه ها و مصب نیاز به آب تمیز در حال حاضر نه آب که پر از جلبک سمی است که کشتن خانواده های ما و حیوانات و آبزیان زندگی است.

Kelli فرمانده پورت سنت لوسی

من باور نمی elitists واقعا می خواهید به صرفه جویی در زندگی

"اگر ما می تواند صرفه جویی فقط یک زندگی ..." توجیه من بارها و بارها شنیده از جناح چپ سر صحبت در رسانه ها و جناح چپ مورد تایید جامعه پزشکی برای مستندات و خاموش شدن ناگهانی. مشکل من این است که من به سادگی آنها را باور نمی کند. من باور نمی کنم آنها علاقه مند در صرفه جویی در زندگی. این میلیاردر puppeteers در بالای زنجیره غذایی همیشه معتقد بودند در جمعیت کاهش از سقط جنین خود را وحشت زده, سلامت, مراقبت از قوانین است که زندگی یا مرگ پزشکی-مراقبت در تصمیم گیری به دور از بیماران و اعضای خانواده و قرار دادن آنها در دست یک پنل از elitists.

آنها آزاد شده اند محکوم felons از زندان به طوری که آنها نمی خواهد قرارداد COVID-19 — و به طور همزمان با دستگیری مناسب و معقول مردم سختکوش که در حال تلاش برای نگه داشتن کسب و کار خود را زنده. آنچه که بیشتر نگران کننده است این است که چگونه آنها سرکوب و سانسور هر گونه اطلاعات مخالف می رود که خود را در برابر تحریم روایات.

"هنگامی که ما می خواهیم نظر شما ما آن را به شما بدهد."

امن است.

دیوید Lunder پورت سنت لوسی

لطفا در نظر نمی, رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره

نه این که من می توانم آن را درک کنند اما به نظر می رسد یک فرقه ذهنیت در میان برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان. برای لحظه ای اجازه دهید ما قرار داده که در کنار و اجازه دهید ما سیاست را از معادله. اجازه بدهید به ما اجازه محافظه کاران که خود را محافظه کار انداز. اجازه دهید ما فقط در این بخش در این کشور است. می توانید هر چیزی را توجیه بخش ناشی از مغلوب ساختن پیشی جستن از سیاست های تغییر مواضع اتهام و تاکتیک? این تقسیم بندی را نمی خواهد ناپدید می شوند با انتخاب مجدد او; حقیقت گفته شود, اجازه دهید ما صداقت, آن را قطعا بدتر. بنابراین بدون هیچ دلیل دیگر از این مهم ترین دلیل, لطفا در نظر نمی, رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره. این کشور نیاز به وحدت و راه حل این است که نه مغلوب ساختن پیشی جستن. او نشان داده است که او به سادگی می تواند به متحد ما است. حتی هواداران خود را باید ببینید این شکستن در کشور ما است.

ایالات متحده تبدیل به دو کشور. ما مبارزه یک جنگ آمریکایی ها در برابر آمریکایی ها برای حفظ این کشور به نگه داشتن آن متحد است. ما لازم نیست یکی دیگر از جنگ داخلی. ما فقط نیاز به درک که ما می توانیم تلاش دوباره وحدت با re-elect مغلوب ساختن پیشی جستن.

دانا Renzema ورو بیچ

لیبرال columnists می گویند تقریبا هر چیزی را برای بی اعتبار ساختن رئیس جمهور

این مرا شگفت زده می کند که تا چه حد لیبرال columnists مانند سینتیا تاکر و Froma Harrop را به بی اعتبار ساختن ما از رئیس جمهور فعلی.

Harrop تا به حال ستون های اخیر که در آن او در مورد اتهامات سوء استفاده جنسی علیه جو بایدن با تکیه به شدت من ممکن است اضافه کردن در برابر اعتقاد تارا Reade. وجود ندارد یک کلمه در ستون مورد برت Kavanaugh و چگونه جنبش زنان آماده به مصلوب کردن این مرد و او را انکار کردند." به نظر می رسد که #BelieveWomen جنبش تا به حال افکار دوم در حال حاضر که یکی از خود متهم شده است.

بعدی مقاله نویس سینتیا تاکر rambled در مورد "پهلوان پنبه " در رئیس" امید است که اگر او می گوید: به اندازه کافی تحقیر چیز در برابر جمهور مردم را فراموش Obamagate و بسیاری از آن مفاهیم. بیان کرد که اوباما بهتر بود رئیس جمهور از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دلیل اوباما صحبت کرد در "کامل و منسجم" جملات belies این واقعیت است که اوباما نیز در زمان بسیار چند سوال از مطبوعات است.

آنها نمی خواهند رئیس جمهور برای بازگشایی اقتصاد اما در حال سرزنش او برای چه بد است. تاکر حتی با استفاده از یک اصطلاح روانپزشکی به متقاعد کردن مردم است که رئیس جمهور است unhinged: "decompensating." من یک روانی مدت برای او نیز هست. توهم. او و دیگران توهم هستند اگر آنها فکر می کنند که یک مرد پنهان در زیرزمین خانه خود را می تواند ما را در این زمان بی سابقه بحران بهتر از کسی است که در خارج وجود دارد مبارزه با این جنگ هر روز. من برای پیدا کردن آن غم و گفتن که برخی از به اصطلاح روزنامه نگاران با استفاده از درد و رنج از آمریکایی ها در تلاش برای نابود کردن یک رئیس جمهور آنها را خوار شمردن فقط برای برنده شدن در انتخابات.

Tricia پرونه استوارت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن