نامه به سردبیر: مارس 20, 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مارس 20, 2020کامیون در سیوال را نقطه ؟ آسمان نیست در حال سقوطم

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

نظر

کامیون در سیوال را نقطه ؟ آسمان نیست در حال سقوط

من می دانم که ما همه قفل شده دور با توجه به کروناویروس برای مدت زمان طولانی در حال حاضر, اما بالا بردن وزن محدود است گریه به دور از یک موضوع مهم است که تحت تاثیر شخصیت از شهر. آسمان در حال سقوط است. فرمان پیشنهاد تغییر خواهد بود نیشگون گرفتن و کشیدن ساده, بالا بردن وزن حد بر روی کامیون ها از 5000 پوند به از 9000 پوند است. این اقدام در پاسخ به جوان کار خانواده هایی که هم در سیوال نقطه بسیاری از آنها در کامیون تبدیل شده اند که امن تر و در نتیجه سنگین تر بیش از چند دهه از این فرمان نوشته شده است.

این موضوع باز شده است برای بحث و گفتگو برای بیش از دو ماه است. تعدادی از ساکنان صحبت در فرد بر روی این موضوع آن معرفی شده در مارس 10, قبل از coronavirus محدودیت اثر صورت گرفت. از آن پس بسیاری از تماس این کمیسیون در حمایت از این نیشگون گرفتن و کشیدن ساده. هفته گذشته نامه ای در این موضوع بود که نه تنها ناخوشایند نسبت به مقامات منتخب و کارکنان که در حال کار بر دم خود را خاموش و در حال حاضر آن را حتی بر اساس واقعیت. ما بیشتر وقت آزاد در حال حاضر از همیشه. اگر شما می خواستم به صدای شما شنیده می شود شما تا به حال دو ماه به انجام آن است و این است که هنوز هم تنها خواندن است. شما می توانید انتخاب کنید تا به تلفن و ارسال ایمیل و یا حتی قلم دست نویس نامه بین در حال حاضر و در جلسه بعدی.

زندگی پیدا کردن یک راه برای حرکت رو به جلو بدون نیاز به رفتن به سالن شهر به تکان دادن انگشت خود را در کمیسیون. ما همه تلاش جدید روال در طول Coronavirus اگر نزد 7000 پوند لوکس وانت اذیت شما که بد به در نظر با استفاده از تلفن و یا ایمیل آن را به یک اجتماعی فاصله پسند راه به درخواست شهر دولت برای تحمیل باورهای خود را در کشورهای همسایه خود را.

مایک Antheil, سیوال نقطه

ما نیاز به رهبری ما می توانیم اعتماد و ایمان به رهبری آمریکا از طریق بحران و فراتر از آن

من از نسلی که پدران در جنگ جهانی دوم و که مادران در زمان مراقبت از خانواده را پشت سر گذاشت. زمانی که من در دبیرستان بود ایالات متحده برای اولین بار به قرار دادن یک مرد در ماه. چه غرور ما بود! ما شاهد اختراع کامپیوتر و اینترنت است که به تغییر زندگی ما است.

من هیچ کلمه ای برای توصیف احساسات من دیدن کشور ما مبارزه و باید توسط یک ویروس همه گیر. من همیشه فکر می کردم در کشور ما می تواند به غلبه بر هر چیزی است. من هنوز هم معتقدم که ما می تواند. ما نیاز به رهبری ما ایمان و اعتماد به راهنمای ما از طریق این بار خطر ناک. من نمی باید اعتماد به نفس ما در زمان رهبری به عنوان آنها محزون می خوانی در پاسخ به این بحران است. ما ایالات متحده آمریکا است. بیایید شروع به اقدام مانند آن منجر شود و کشور ما و جهان را از این بحران به یک آینده ما می تواند اعتماد و ايمان به خاطر نسل بعدی ما.

کارول Waxler استوارت

کاغذ توالت ... در یکی دیگر از زمان های خطر ناک

سال قبل از coronavirus من در عادت نگه داشتن بیش از میانگین ذخیره کردن TP.

زمانی که نازی ها اشغال هلند آنها ساخته شده و ما به نوبه خود در رادیو به طوری که آنها می تواند کنترل تمامی اخبار و تبلیغات. پدر و مادر من تا به حال یک جعبه ساده radio اما پدربزرگ و مادربزرگ من تا به حال این بزرگ درخشان شی با طلا و پارچه در جلو و "عاج" دکمه های لمسی. پدرم گفت: پدر بزرگ به نوبه خود در ما کمی رادیو گفت: "فقط فراموش نکنید که در مورد این یکی من خواهد شد مراقبت از آن را."

بابا تا به حال یک نجار زیادی جعبه های چوبی. او در صف پایین جعبه با رول دستمال توالت قرار دادن رادیو در بالا و فضای اطراف آن با رول بیشتر و در نهایت یک لایه جامد در بالا. جعبه میخ شد بسته قرار داده و در جایی.

ما اشغال شد برای مدت پنج سال و در نهایت آزاد توسط نیروهای متفقین. این یک mad جشن. ما ایستاده در گوشه ای از بزرگراه فریاد و تکان دادن به ما نگرانند. هنگامی که ما به خانه آمد مادر من به من در زمان به دست به اتاق نشیمن و در آنجا ایستاده بود رادیو در تمام شکوه آن است. من وظیفه برش روزنامه ها و کتاب تلفن در مربع های کوچک و دار زدن آنها با توالت در یک قطعه از رشته بود به پایان رسیده است.

مادر یکی از پنجم من-کلاس, همکلاسی, بود, دوستیابی, یک افسر آمریکایی. او خراب او را با شکلات, نایلون, عطر, و غیره. در جشن تولد وجود دارد کیک و موضوعات است. وقتی که من تا به حال به استفاده از حمام من نمی توانستم باور چشمان من وقتی دیدم صورتی کاغذ توالت حلق آویز وجود دارد. من نمی تواند مقاومت در برابر آن و با دقت پوست کنده شش ورق که من جمع در حلقه ای ساتن و بعد داد به مادرم. او خیلی هیجان زده!

این کاربر Waasdorp نخل شهر

مغلوب ساختن پیشی جستن باید جایگزین معاونت مایک پنس در بلیط با نیکی هیلی

معاون رئیس جمهور مایک پنس ادعا می کنند که او نمی پوشیدن ماسک به دلیل او می خواهد به نگاه مردم در چشم عجیب و غریب است.

آیا او می دانم که ماسک در نظر گرفته شده است به پوشش چشم ؟

رهبری او به عنوان "coronavirus تزار" شده است یک فاجعه با کمی دود و نه آتش تنها کنترل کردن آنچه که اتفاق می افتد.

برای انتخابات بعدی رئیس جمهور تهمت باید جایگزین او در بلیط با نیکی هیلی. به عنوان نماینده ما در سازمان ملل او نشان داد هوش رهبری و دانش امور خارجه.

Gary D. Hall, ساحل Vero



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن