نامه به سردبیر: آوریل 2 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT آوریل 2 سال 2020خواهد بازگشایی محل کار ؟ وجود تنوع در رفتار مر

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

نظر

خواهد بازگشایی محل کار ؟

وجود تنوع در رفتار مردم به خصوص در طول این COVID-19 بیماری همه گیر. داده ها در اینجا به نقل از سی ان ان وب سایت بهداشت به عنوان از آوریل 23.

چهار نفر از شش بدترین انجام متحده در شرق. همه این کشورها باید 600 به 1300 مورد در هر 100,000 ساکنان و 30 to100 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر.

فلوریدا 133 و 4 بود. این کنتراست به کالیفرنیا است که 95 و 4 و تگزاس است که 75 و 2 بود. اکنون کالیفرنیا و تگزاس واقعا باید عمل خود را با هم.

پس از آن وجود دارد و هشت ایالت با ایالت مستند و هفت نفر از هشت زیر 100 و 3 بود. چرا نمی توانید تمام متحده بود مثل این هشت زمانی که مستند است به پایان رسید ؟ آن همه می رود به فردی شخصی و رفتار خود نظم و انضباط. اعطا منطقه شهر نیویورک است که مانع فوق العاده ای با چگالی بالا از مردم است.

بنابراین لغو مستند با محدودیت های مشابه به کسانی که هشت متحده با هیچ مستند کار می کنند اگر رفتار مردم را بهبود می بخشد. این ویروس یک ویروس تنفسی است و تنها توسط مردم به افراد دیگر. این بیماری همه گیر به پایان خواهد رسید تا خوب واکسن توسعه یافته است و 95 درصد یا بیشتر مردم واکسینه به ارائه گله ایمنی. این را یک تا یک و نیم سال است. حداقل.

تا آن زمان ما باید یاد بگیرند برای زندگی بدون مستند اما با محدودیت های, به عنوان مثال, ماسک صورت, فاصله و.... به طوری که اقتصاد می تواند راه اندازی مجدد و هر چه زودتر بهتر. وجود خواهد داشت بیشتر ویروس موارد به خصوص اگر رفتار مردم را بهبود نمی یابد. آن است که یا بهبود رفتار خود را و یا ویروس. آن است که همه تا به "ما مردم."

جان Chaperon سباستین

حتی در جنگ جهانی دوم من به یاد داشته باشید کمبود کاغذ توالت

در فلوریدا ما می دانیم که چگونه به آماده شدن برای یک طوفان. با عجله به فروشگاه خرید هر صورت از آب است که پر کردن سبد ستون کارتن از کاغذ توالت در بالا. با شتاب تمام فوق العاده بزرگ شکلات میله در مورد.

با "طوفان COVID-19" در رادار ما رو خالی کردن قفسه ها نه کاغذ محصول در نظر. TP? چه به ... ؟

من با وسواس چگونه بسیاری از مربع در رول کاغذ توالت ضرب در تعداد رول در یک بسته تقسیم ... خوب من شما بی اراده کار کردن. با استفاده از سهمیه کوپن در طول جنگ جهانی دوم من به یاد داشته باشید کمبود کاغذ توالت.

امروز ؟ هنوز هیچ TP. چه می دهد ؟ این است که ما COVID-19 تیتر?

من خود جدا که آیا فرماندار فلوریدا به آن دستور داده یا نه.

بیست سال بازنشسته, شما ممکن است ادعا می کنند من پناه در محل پس از آخرین چک — جز گلف, ماهیگیری, کلیسا, خرید, خرید مواد غذایی و بازدید دکتر. من دوباره سازماندهی گاراژ سه بار. من و کابینه? هرگز طوری سازماندهی شده است.

من در آغوش تمیز کردن دست و کف و کانتر.

با تعداد, جهانی, آمریکا, دولت, و شهرستان مورد تأیید افزایش در نرخ هشدار دهنده آن تبدیل unfunny ناگهان مرگ و زندگی است.

فاصله اجتماعی و ضروری سفر ؟ بررسی کنید. محدودیت خرید برای مواد غذایی با پوشیدن ماسک و دستکش ؟ بررسی کنید. یک جریان خدمات انتخاب برای سرگرمی ؟ بررسی کنید.

صحبت کردن و بغل کردن و یا هرگز از سبک ؟ شما همیشه می توانید صحبت کردن با حیوان خانگی خود را به ربات.

سلام گوگل. چگونه می توانم ایجاد یک ماسک در خانه ؟

هی سیری. چگونه می توانم مخلوط خانگی ضد عفونی کننده?

سلام الکسا. که در آن همه کاغذ توالت رفتن ؟

من داستان را منحصر به فرد نیست. همه ما چیزی مشترک. ترس.

سالم ماندن باید یک خنده خوب خوب گریه شاید هر دو در همان زمان. اجازه دهید آنها را نشان می دهد #floridamorons صدق نمی کند.

چاک Waldron, پورت سنت لوسی

رئیس جمهور به نظر می رسد نه چندان قابل اعتماد خود را به عنوان کارشناسان

من همیشه رای برای مرد و نه حزب. زمانی که من برای اولین بار یاد گرفتم از coronavirus اپیدمی من فکر کردم رئیس جمهور ما بود و از دست زدن به این وضعیت به عنوان بهترین او می تواند. به عنوان آن را تبدیل به یک بیماری همه گیر من همچنان به تماشای روزانه از جلسات کاخ سفید است. من بسیار تحت تاثیر قرار با دکتر Anthony Fauci و دکتر دبورا Birx. اما جلسات شروع به نگاه به من مانند رئیس جمهور بود به عنوان قابل اعتماد به عنوان کارشناسان خود را.

دوباره من رای برای مرد و نه حزب. من خودم بپرسید چه مرد را انکار برخی از کشورهای خاص بسیار مورد نیاز تجهیزات خود را بر اساس حزب و سطح قدردانی? آنچه مرد را در تضاد با کارشناسان توصیه و بگویید که آنها می توانید یک ماسک یا نه و او در حال رفتن به پوشیدن ماسک? آنچه مرد را بگویید که آنها باید با استفاده از برخی از داروها که عوارض جانبی جدی داشته اند و نه تایید شده توسط FDA برای این خاص استفاده کنید ؟

در نهایت آنچه که انسان را تشویق به تظاهرات توده ای برای باز کردن دولت ؟ آنچه مرد را تشویق مردم به خطر ابتلا به این ویروس در دولت قبل از آن را بی خطر است برای انجام این کار? آنچه انسان را بی اعتنایی اجتماعی فاصله و تنها از برخی از کشورهای خاص برای تظاهرات? البته از آن است که قانونی برای اعتراض اما نه عاقلانه در طول یک بیماری همه گیر. من رای برای مرد و نه حزب.

در ضمن من احترام و اعتماد دکتر Fauci. این خیلی بهتر است برای آماده شدن برای بدترین و امید برای بهترین.

جودیت لورنزو پابرهنه بای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن