نامه به سردبیر: مارس 19 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مارس 19 سال 2020شد آمریکا مستند پاسخ به COVID-19 راه را اشتباه

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

نظر

شد آمریکا مستند پاسخ به COVID-19 راه را اشتباه بروید ؟

یک op-ed زد که در وال استریت ژورنال در مارس 26 پرسید: "آیا مستندات نجات بسیاری از زندگی می کند ؟ در اکثر نقاط داده ها می گویند هیچ." T. J. Rogers مدیر عامل شرکت Cypress Semiconductor Corp. استفاده از داده های منتشر شده برای انجام یک مطالعه همبستگی از مرگ در هر میلیون و روز به خاموش کردن برای هر دولت است. آنچه که او در بر داشت که به سرعت با آن مقامات توقیف اقتصاد به نظر می رسد نمی توان یک عامل در COVID-19 مرگ و میر. ضریب همبستگی بود و بسیار کم به عنوان در نظر گرفته شود وجود ندارد.

در همان مقاله نویسنده در ادامه به توصیف دستورالعمل استخدام سوئد که بسیار کمتر از لحاظ اقتصادی مخرب از مستندات. از آنها خواسته تنها سالمندان به پناهگاه در محل و نمی تعطیل, ابتدایی و, مدارس, فروشگاه ها, رستوران ها و یا اکثر کسب و کار. به عنوان از آوریل 13, سوئد میزان مرگ و میر پایین تر از هفت hardest-آمار ایالات متحده: New York, New Jersey, کانکتیکات, ماساچوست, لوئیزیانا, میشیگان و رود آیلند.

سریع به جلو به مارس 7, زمانی که رژیم صهیونیستی. اندرو کومو نیویورک اعلام کرد تعجب آور پیدا کردن در خود دولت داده: 66 درصد از coronavirus بستری بودند که ماندن در خانه.

می تواند از آن بود که ساده و همبستگی تجزیه و تحلیل است که همه ما نیاز به درک که فوق العاده مستند ما تحمیل کرده اند تقریبا در کل کشور بود که مسیر درست را به رفتن و که بیشتر استدلال رویکرد چنین است که به عنوان شاغل در سوئد همه که مورد نیاز است ؟ دولت ما باید در واکنش به نادرست با مدل ضعیف شده داده های ورودی و رسیدن به یک منبع گسترده ای از اطلاعات از کشور ما متنوع استعدادهای ذاتی.

مایکل Izzi Hutchinson, جزیره

مغلوب ساختن پیشی جستن است که نادیده گرفتن CDC کارشناسان به نفع خود در انتخابات مجدد چشم انداز

COVID-19 یک فاجعه جهانی است که سزاوار دقیق ترین و متخصص که در هر مرحله از ملی ما پاسخ. کارشناسان در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری باید آماده راهنمایی برای کمک به جدا متحده در تدوین برنامه های خود را برای باز کردن اقتصاد خود به عنوان/زمانی که این بیماری فروکش.

رئیس جمهور تهمت مسدود کردن انتشار این راهنمایی. اقدام خود را به شرح زیر خود را در اثر تشویق چند در درجه اول قرمز-دولت فرمانداران خم در سریع باز اعتنایی آشکار کمتر-راهنمایی های خاص منتشر شده توسط ویژه کاخ سفید COVID-19 نیروی کار و سرزنش فرمانداران را انتخاب کرده اند که به دنبال آن محتاط تر در راه است. اگر چه به وضوح قلب او بود و نه در آن تهمت موظف شد با منطق خود وظیفه نیروی دانشمندان به تایید ارشاد. در اخیر نیمه عذرخواهی او اظهار داشت که قیمت سریع باز است که برخی از مردم می میرند. دقیق تر بیانیه خواهد بود که بیشتر مردم خواهد مرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات به نظر می رسد بر اساس تقریبا به طور کامل در قضاوت خود را از اثر خود را بر شخصی خود را در انتخابات چشم انداز. او صفوف دولت از اقتصاد ملی بالاتر از همه چیز. اگر افزایش شاخص S&P500 چند ده امتیاز مستلزم مرگ چند ده هزار نفر از مردم پس از آن باشد. درد خود را برای محکوم شده اند ممکن است کاسته توسط دانش است که یک تناسب تعداد مرده خواهد بود آمریکایی های سیاه و سفید, بسیاری از آنها نمی خواهد رای برای او به هر حال.

حتی بیشتر نامتناسب شماره خواهد بود که در اواخر میانسال و سالمند در نتیجه ساخت اتاق را برای بیشتر کاهش مالیات برای در حال حاضر ثروتمند با کاهش بودجه مورد نیاز برای امنیت اجتماعی و مدیکر و دیگر حقوق, دیرینه, طلسم, از مغلوب ساختن پیشی جستن فرقه و جمهوری خواهان محافظه کار به طور کلی.

همین هانسن هاچینسون جزیره

آیا تعهد و وفاداری به معنای هر چیزی دیگر ؟

آیا به نفع خودتان و تکرار تعهد و وفاداری.. گفتن این کلمات به خودتان و سپس از خودتان سوال بپرسید: آیا این روز ؟

ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است تقسیم متحده آمریکا است. ما واقعا با توجه به بالا در کار با هم ؟ به نظر می رسد ما. همه جا نگاه می کنم این روزها من می بینم چیزی جز بدست آورد. مردم نفرت مهاجران حتی اگر خود را به پدربزرگ و مادربزرگ بودند و مهاجران است.

"یک خانه تقسیم شده علیه خود را نمی تواند ایستاده." من که تا آبراهام لینکلن بود. چرا ما کاملا رها شالوده اصل ما یک بار ملت بزرگ? چرا ما اجازه می دهد این اتفاق می افتد ؟ آیا ما واقعا می خواهید این اتفاق می افتد ؟ آیا ما می خواهیم به نفرت همسایگان ما به سادگی از آنجا که آنها نگاه متفاوت و یا فکر می کنم متفاوت از ما ؟ آیا ما واقعا می خواهید برای زندگی در جامعه ای که افراد نمی توانند بیان نظرات خود را برای ترس از این که دیگران را شرم آور و یا بدتر از بین بردن آنها ؟

من می دانم که ما باید مشکلات بزرگ برای مقابله با این کشور است. اما نژاد پرستی و نفرت را تهدید می کند تخریب دیوار مقدس از دولت ما است که نمی تواند و نمی خواهد برای زنده ماندن اگر ما حاضر به کار با هم. متاسفانه ما فریب خورده شده توسط یک مرد. یک مرد ساخته شده است پس در این کشور است که به نظر می رسد فکر می کنم که ما در حال بهتر کردن مبارزه و نفرت از یکدیگر از تلاش برای همکاری با یکدیگر برای حل مشکلات ما است. I don't hate دموکرات ها و یا جمهوری خواهان. من درک می کنم وجود دارد گسترده ایدئولوژیک تفاوت در امریکا, اما من نمی بینم دار زدن تفنگ بر شانه های ما و یا با تکان دادن پرچم های نازی است یک راه برای حل مشکلات ما است.

ما اجازه نفرت و تعصب آلوده اعتقادات ما بد است که ما می دانیم دیگر دیدن یک راه حل است. ما نمی توانیم با هم کار کنند برای جلوگیری از این جنون ؟

John Ryan ورو بیچ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن