نامه به سردبیر: مارس 14 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مارس 14 سال 2020MC کمیسیون باید در ادامه مسیر برای بازگرداندن

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

نظر

MC کمیسیون باید در ادامه مسیر برای بازگرداندن اقتصاد ما

من نوشتن برای تشکر از مارتین هیئت مدیره شهرستان کمیسیون برای خود ممکن است 1 تصمیم به باز کردن سواحل است. Martin County سواحل دلیل بسیاری از مردمی حل و فصل در اینجا. من می دانم که چرا من. بسته شدن سواحل در اینجا در فلوریدا است مانند outlawing نماز در کلیسا. قابل قبول نیست تحت هیچ شرایطی.

ما شهروندان کودکانی که نیاز به حفاظت از هر آنچه که مقامات منتخب خیال نا امن: زمین های بازی برای کودکان رمپ قایق, سواحل, دندانپزشکی, جراحی, و غیره. این است که یک "پرستار بچه دولت است." مقامات منتخب متهم هستند با نگه داشتن کودکان از سقوط کردن یک قطعه از تجهیزات در یک پارک یا زمین بازی. مقامات منتخب سوگند به رعایت قانون اساسی. به عبارت دیگر آنها متهم هستند و انتظار می رود برای محافظت از حقوق ما تجاوز بر آنها. آن است تا به پدر و مادر یا فرزندان به یک زمین بازی یا نه. اگر آنها را انتخاب کنید به آن را به آنها به ارمغان بیاورد بهداشتی دستمال مرطوب یا نه. هیچ کس در دفاع از کودکان باید بازدید از زمین های بازی و کودکان هستند به احتمال زیاد به قرارداد این ویروس تمام مطالعات تاسیس شده است.

من اصرار کمیسیون به ادامه منطقی مسیر بازگرداندن اقتصاد ما به دولت سابق است. آن را می سازد هیچ حس به نابود کردن زندگی مردم کار توانایی ارائه برای خانواده خود را در رفاه اقتصادی زندگی, مواد غذایی, سرپناه و غیره.

لطفا ادامه را در مسیر منطق و مرمت عادی.

آدری Taggart, حوب ساند

ما ورزشکاران جوان در حال تمرین (با خیال راحت) در طول زندگی در حال تغییر همه گیر

دختر من Keyhara Alleyne پخش در موبایل یک 14u سفر تیم سافتبال و من خیلی خدا را شکر مربی او کلوین وارگاس (همچنین شناخته شده به عنوان مربی K توسط دختران). او اجازه نمی دهد این همه گیر جلوگیری از دختران ما از آینده هم به عنوان یک تیم و تبدیل شدن به بهتر و سافتبال بازیکنان.

او مرتب برای دو عمودی تمرینات یک هفته بیش از اینترنت. این تیم همچنین دارای فضای تمرین دو روز در هفته با استفاده از زوم. مربی K اجازه Keyhara قرض Bownet سه راهی نردبان و سطل توپ برای کمک به او در این شیوه. مربی K دستور تیم های مختلف آموزش. از طریق اینترنت دختران به رقابت پرداختند در tossup چالش است.

یکی دیگر از راه های خلاقانه مربی K ساخته شده است که این بحران را متوقف کند دختران ما از بودن خود بهترین است و به چالش کشیدن آنها را به را تشکیل می دهند خود را نردبان مته و یا پیدا کردن یکی از آنها انجام می دهند نه در عمل و آنها را نشان می دهد این تیم چگونه به آن را انجام دهد (در طول آنلاین خود را از درب عمل). اخیرا به تیز کردن خود و سافتبال ضریب هوشی او تا به حال دختران سافتبال قهرمانی ملی بازی در یوتیوب و او به آنها آموخت که چگونه به انجام یک امتیاز کتاب است.

من فقط می خواستم برای به اشتراک گذاشتن با شما چگونه سپاسگزار من برای مربی K و 14u موبایل سافت بال تیم برای کمک به نگه داشتن دختر من در بالای بازی خود را. من خیلی هیجان زده برای دیدن آنچه که ورزشکاران این دختران به اثبات می شود با تشکر از او. با تشکر از شما برای نگه داشتن ورزشکاران ما درخشان در رسانه های خود سیستم عامل.

رابین Alleyne پورت سنت لوسی

مغلوب ساختن پیشی جستن تنها پاسخ به یک بیماری همه گیر قدمت سنین: 'آنها را نگه دارید'

در سال 2014 وجود دارد شیوع ابولا در آفریقا است. اوباما گفت: رئیس جمهور بود و آثار متوجه وضعیت و ساخته شده آن را یک کمپین موضوع است. جمهوری خواهان توانستند کنترل سنا با به دست آوردن نه کرسی به دست آورد و کسب 13 کرسی در خانه نگه داشته و کنترل است.

"این هم یک اشتباه ... به underplay خطر ابتلا به این" -- سناتور. رند پل (R-Ky).

"ما نمی توانیم به واکنشی یا" رهبری از پشت با یک کشنده و به راحتی گسترش تهدید مانند ابولا" — سناتور. پت رابرتز (R-KS).

ابولا پوشش گسترده شده بود در هر دو کابل و شبکه خبر با بیش از 1000 بخش پخش در چهار هفته قبل از انتخابات.

وجود دارد دو ابولا مرگ و میر در امریکا بین سال های 2014 و 2016. دو.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با ابراز نظرات:

"ابولا بسیار آسان تر برای انتقال از CDC و نمایندگان دولت در حال اعتراف. گسترش در سراسر آفریقا و سریع است. توقف پروازهای."

"بیمار ابولا خواهد بود به ارمغان آورد به آمریکا در چند روز — در حال حاضر من مطمئن هستم که ما رهبران بی کفایت. آنها را نگه دارید از اینجا!"

"متوقف کردن ابولا از ورود به آمریکا و درمان آنها در بالاترین سطح بیش از وجود دارد. ایالات متحده به اندازه کافی مشکلات!"

"آمریکا نمی تواند اجازه می دهد افراد مبتلا به ابولا به عقب. مردم که به دور از مکان به کمک بزرگ هستند-اما باید عواقب رنج می برند!"

دو آمریکایی مبلغان پایین آمد با ابولا. رئیس جمهور اوباما به ارمغان آورد آنها را به خانه برای درمان. آنها هر دو جان سالم به در برد. گفت: یکی از ترک بیمارستان "من رفتم به لیبریا به خاطر من, به نام خدا. من مرگ بیمار است. من تنها بود ... من که قرار بود به مرگ. و دولت من آمد و به من و زندگی من را نجات داد.")

دو ابولا مرگ و میر در آمریکا است. دو.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تنها پاسخ و سپس و در حال حاضر با بیش از 83,000 مرده و بسیاری از بیشتر به آمده است "آنها را نگه دارید."

هاروی Glatt پورت سنت لوسی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن