نامه به سردبیر: مارس 13 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 13 مه سال 2020این COVID-19 pandemic: فرصت کج

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

نظر

این COVID-19 pandemic: فرصت کجاست ؟

9/11 حملات تروریستی سال 2008 رکود بزرگ و در سال 2020 همه گیر باید تمام رخ داده است و در مدت نسبتا کوتاه عمر است. در طول دوران مربی های من چالش و تشویق من توسط من پرسیدن سوال "فرصت کجاست؟" اولین بار من شنیده ام این من از اشتباه به سوال اخلاق خود را به عنوان به همین دلیل آنها به دنبال بهره مندی از یک وضعیت بد. به دلیل رشد من می بینم این سوال متفاوت در حال حاضر. "فرصت کجاست ؟" باید که امید را در تاریک ترین زمان ها به دلیل پرسیدن این سوال می شود یکی به فکر کردن در مورد راه حل ها و متوقف می شود یکی از ضعف های شرایط.

نه هر کس دارای توانایی برای کمک به خود را زمانی که دچار مشکل پس از "فرصت" مطرح می شود برای قادر به کمک به هموطنان خود مرد یا زن.

نه هر کس می داند که چگونه برای مقابله با تنهایی و درد عاطفی ناشی از اجتماعی فاصله پس از "فرصت" در می آید که قادر به تماس و یا ارسال آن از دوستان که نگه می دارد در آینده به ذهن و رسیدن به دریافت یک برکت و رحمت است.

نه هر فرد با استعداد خود را حفظ خواهد کرد و یا کار خود را; این "فرصت" نهفته در خود را شروع جدید که حرفه ای و یا کسب و کار و یا کارفرمایان آوردن بیشتر مردم با استعداد.

هر کسب و کار زنده خواهد ماند; این "فرصت" ممکن است در اخلال در صنعت برای بهتر شدن و یا تغییر نحوه تجارت صورت می گیرد. نگاه کنید چه مدت زمان تماس های تلفنی را نگه دارید در جامعه و در حال حاضر بسیاری از ما انجام زوم تماس.

من تشویق و چالش برای همه است که به سوال "فرصت کجاست؟" من صادقانه بر این باورند که بیشتر افرادی که این سوال را بپرسید بیشتر مردم خواهد شد که مشارکت در بازسازی این جامعه و کشور و جهان و هر چه زودتر ما را به غلبه بر تاثیر منفی این بیماری همه گیر.

سپس ما این فرصت را.

Msebenzi Masondo استوارت عضو Treasure Coast روزنامه' خواننده هیئت مشورتی که در دیدار هفتگی خود با هیئت تحریریه.

ستون گوشت خوک و سود انتقاد یک قطعه بسیار مهم از مواد غذایی ما زنجیره تامین

در مارس 19, ستون "تمرکز شرکت بر سود ...," سینتیا تاکر متمرکز شده در اخبار داغ از هفتۀ COVID-19 در اسمیتفیلد گوشت خوک پردازش گیاه در Sioux Falls,South Dakota. جالب اینجاست که در حالی که میلیون ها نفر قادر به انجام کار اجازه دهید به تنهایی و پیدا کردن غذا برای خانواده, جدول تاکر مهم است از یک بخش ضروری از سیستم تامین مواد غذایی, به عنوان او کار می کند از امنیت خانه. او به احتمال زیاد هرگز و نمی خواهد کار در این صنعت است. در نهایت او به عنوان به خوبی به عنوان بسیاری از مردم در سراسر جهان آنقدر گستاخانه آگاه ساخته شده توسط این بیماری همه گیر را بشدت از دست این کشاورزان و کارگران بسته سازندگان مواد غذایی, گیاهان, تراش foodservice و خرده فروشان اگر او خود را, خود, خانواده, شربت خانه, یخچال و فریزر و معده خالی شد.

تاکر نیز به راحتی به نظر می رسد که شکست خورده به ذکر است که صاحب Smithfield. آگاه باشید در کنار هواکش و تلویزیون و داروسازی ما در میان سایر ظروف حمل و نقل پر از کالا در آینده به ما بنادر چین به دست گرفتن کنترل ما تولید مواد غذایی و سیستم های بازاریابی و حمل و نقل ما اساسی کشاورزی و محصولات غذایی فرآوری شده در تمام ظروف خالی در آن کشتی.

Smithfield Foods, Inc., یک گوشت پردازش شرکت مستقر در Smithfield, Virginia در ایالات متحده و تماما متعلق به شرکت تابعه از WH گروه از چین است. تاسیس در سال 1936 به عنوان Smithfield شرکت بسته بندی توسط Joseph W. Luter و پسرش این شرکت بزرگترین خوک کشاورز و تولید کننده گوشت خوک در جهان است.

پاتریک Kirschling ورو بیچ

Glyphosate موثر در حفظ زیستگاه های حیات وحش در معرض خطر گیاهان مهاجم

من مضطرب به دیدن نشریه خود را بازیافت دروغ که "glyphosate شده مرتبط با سرطان است." (ورو تست Glyphosate-محصول رایگان در علف های هرز, آوریل 7).

Glyphosate مهم ترین ابزار ما برای صرفه جویی در حیات وحش که زیستگاه است که توسط گیاهان مهاجم. هر مشروع علمی در جهان است که انجام تحقیقات اولیه در glyphosate تعیین کرده است که آن را سرطان زا.

و نه آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) انجام داده است و نه پژوهشی و نه آن گزارش یک "پیوند" به سرطان است. آن را یک نقد و بررسی, گیلاس چیدن مطالعات و سپس fudging نتایج حاصل از این مطالعات. IARC یک نیمه مستقل و شاخه ای از سازمان بهداشت جهانی (که مخالف با IARC در مورد glyphosate). سمت راست وجود دارد با glyphosate در IARC لیست "احتمالی سرطان زا" هستند و "گوشت قرمز" و "داغ نوشیدنی است."

همان هفته IARC تخم خود را در ماه مارس 2015 حدس و گمان کریستوفر Portier (که منجر ساختگی نقد و بررسی) امضا برای 450 $در هر ساعت به عنوان یک دادخواهی مشاور برای وکلا تحت پیگرد مونسانتو از طرف ادعا glyphosate قربانیان سرطان.

IARC را حدس و گمان متقاعد کالیفرنیا به نیاز است که همه glyphosate محصولات حمل یک سرطان هشدار دهنده است. اما یک قاضی فدرال زده نیاز حاکم آن را "ذاتا گمراه کننده ... که ظاهرا دیگر نظارتی و نهادهای دولتی پیدا کرده اند مخالف است."

گروه ها و جوامع فریاد برای ممنوعیت glyphosate به نظر می رسد clueless در مورد آنچه گیاهان مهاجم را به ماهی ها و حیات وحش است. در باتلاقی برای مثال با بالا رفتن سرخس smothers بحرانی زیستگاه های حیات وحش به نام "درخت جزایر" اخراج (بنابراین کشتن) رپتورز اردک ودینگ, پرندگان مرداب خرگوش, گوزن, راکون opossums, سبکهای قدیمی خزندگان و دوزیستان است.

هر جا که فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه رفتار آلوده درخت سلیمان با glyphosate این گزارش "سریع تجدید حیات بومی سرخس و forb-نوع understory گیاهان است."

تد ویلیامز, Grafton, ماساچوست است در سراسر کشور شناخته شده است نویسنده در ماهی ها و حیات وحش است. او هیچ ارتباط با مونسانتو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن