نامه به سردبیر: مارس 12 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مارس 12 سال 2020نگهبان litem آگهی مدافع برای کودکان در سیستم ن

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

نظر

نگهبان litem آگهی مدافع برای کودکان در سیستم نگهداری

آوریل 24 سرمقاله از فلوریدا تایمز اتحادیه در فلوریدا رتبه بندی بالا برای چگونه آن را رفتار کودکان را پرورش بود و خبری خوش آمدید. اما من آرزو می کنم به اشاره است که فلوریدا نگهبان Litem آگهی برنامه های زیادی برای محافظت از کودکان در پرورش برنامه.

فلوریدا GALP بسیاری از داوطلبان که اهدا وقت و انرژی خود را برای نشان دادن به دادگاه آنچه که اتفاق می افتد در زندگی همه کودکان که در باد دولت وابستگی به سیستم. ما بازدید از این کودکان و حمایت از آنها در دادگاه. ما کار را به مطمئن شوید که هر کودک یک مسیر به دوام این معنی که آنها این فرصت را به زندگی در یک خانه است که امن و مراقبت.

ما که تازه پدر و مادر رضاعی و بسیاری از نهایت اتخاذ خود را پرورش کودکان زمانی که آنها قادر به رفتن به خانه به bioparents. که بخشی از آنچه به ما می دهد داوطلبان یک احساس مثبت ما به عنوان مدافع برای فرزندان ما. همراه با آن ما باید به بالا اعتبار به بسیاری از اعضای خانواده که گام برای مراقبت از کودکانی که نمی تواند بازگشت به bioparent.

تام Gerace پورت سنت لوسی یک داوطلب با 19th مدار نگهبان Litem آگهی برنامه.

رایگان ذرت نمی کاهش آسیب از سوزاندن نیشکر

من آرزو می کنم برای پاسخ به مارس 25 صفحه 1 مقاله در استوارت اخبار "ایالات متحده قند می دهد ذرت در, Stuart Indiantown."

در حالی که این قابل تحسین است که ایالات متحده شکر صرف بودجه اضافی به این مازاد ذرت برداشت شده و توزیع آن به هیچ وجه atones برای تن آلاینده که در آن قند-نیشکر تولید کنندگان ارسال به فضای هر سال از طریق قبل از برداشت با سوزاندن.

با توجه به آمریکایی انجمن ریه نزدیک به نیمی از جمعیت ایالات متحده زندگی می کند و تنفس هوای آلوده. بسیاری از کمتر مرفه جوامع در منطقه ما مانند بل گلید اند بخش بزرگی از ساکنان آنها که رنج می برند از مشکلات تنفسی. این است که در درجه اول از قرار گرفتن در معرض مکرر به عصا سوزاندن.

بیشتر به نظر من ایالات متحده شکر را ذرت سادگی نبود تحسین در همه. آن را به سادگی درست انجام.

تبدیل از قبل از برداشت سوزاندن به سبز برداشت شده اند در صفحه اول اخبار ... نه این.

مریم سالیوان Indiantown

دموکرات ها در حال کامل در حالت دفاع از جو بایدن

تنها 18 ماه پس از برت Kavanaugh افتضاح چرخ از سرنوشت نوبت دایره کامل. این presumptive دموکراتیک نامزد متهم توسط یک زن مشاور از سوء رفتار جنسی در حالی که او یک سناتور. دموکرات ها و رسانه ها در مواجهه با یک معضل است. فراموش آدرس آنها این موضوع را در مد مشابه آنها در سپتامبر سال 2018 در نتیجه قرار دادن جو بایدن در انتخابات شانس در معرض خطر و یا آنها را به کامل دفاع حالت استاندارد خود را حامل?

هیچ کس نباید تعجب است که دموکرات ها و رسانه ها انتخاب دوم. لعنت به ریا سرعت کامل پیش رو است. چند برجسته زن دموکرات که excoriated Kavanaugh بیان کرد که زنان باید معتقد هستند در حال حاضر مایل به پرتاب تارا Reade زیر اتوبوس. مطبوعات در چند مصاحبه با بایدن پس از خبر شکست پرسید: یک سوال در مورد حادثه به اتهام.

صرف نظر از سیاسی ما گرایش ما همه بر این باورند که یکی از برائت تا اثبات جرم. و بایدن باید طوری فرض. از این رو آن را شگفت انگیز است که اعضای برجسته کنگره خواهد وام مسکن خود اعتبار و رسانه ها را بیشتر تایید عدم آن را برای هر کسی اجازه دهید به تنهایی یکی از شخصیت های مشکوک مانند جو بایدن. چرا در بهشت نام آنها اجازه نمی saga بازی به عنوان آن را در Kavanaugh مورد ؟ قطعا حقیقت پیروز خواهد شد ،

شاید ما به این دلیل است.

John L. Campani ورو بیچ

دولت پول می آید از مالیات دهندگان نه یک درخت پول

دولت آمریکا با ارسال پول برای ساکنان ایالات متحده.

آن را از یک درخت پول? و یا وجود قطع به عنوان به که در آن دولت پول می آید ؟ برای درک بهتر جایگزین کلمه "دولت" حقیقت "شما و همسایگان خود را."

ما در یک محل در کشور ما و جهان است که هیچ یک از ما هرگز تصور است. چگونه ما در حال حاضر به پذیرفتن این واقعیت را با یک نگرش مثبت و حرکت رو به جلو برای کمک به دست آوردن مجدد رفاه ما قبلا تجربه به عنوان یک کشور ؟

تریلیون دلار بدهی است که ما در حال تحمیل است و مسئولیت هر یک از ما "همسایگان خود." وجود دارد واقعا هیچ درخت پول.

تنها از طریق آینده مالیات می تواند ما همچنان به ارسال چک به مردم است. مالیات نه تنها به نظر می رسد در وزارت خزانه داری ایالات متحده است; آن است که مالیات از اشتغال است.

تنها کسانی که در حال کار و ایجاد درآمد برای خرید کالا و خدمات و همچنین پرداخت مالیات به حمایت های محلی و ایالتی و فدرال دولت و همه کارکنان خود را ... پلیس, آتش, نظامی, معلمان, و غیره.

اگر "همسایگان خود" (که ما هستیم) کار نمی کند وجود ندارد پول برای مراقبت های بهداشتی و غذا و مسکن و ضرورت ،

اشتغال تنها منبع برای "دولت" پول. ما باید بازگشت به کار و اشتغال و بستگی ندارد "همسایگان خود" برای ما ارسال پول از درخت پول است که وجود ندارد.

من احساس می کنم تا حدودی مقصر بودن یکی از کسانی که بازنشسته و افراد دیگر در نیروی کار برای تولید مالیات واقعا مورد نیاز برای آینده است.

آوردن کسب و کار و مشاغل بازگشت از چین خواهد بود یک فرصت برای همه آمریکایی ها برای کمک به تحقق فردی خود را رویاها و آرمان.

خدا بوده است, با آمریکا در حال تبدیل شدن به حسادت جهانی برای کشور ما انجام داده است. او ادامه خواهد داد تا با آمریکا و همسایگان خود را.

کوین Austin فورت پیرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن