نامه به سردبیر: 9 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 9, 2020آنچه در پیش روست از ما ترس است و نه امیدمقاله ای در

توسط ABTINNEWS در 20 خرداد 1399

نظر

آنچه در پیش روست از ما ترس است و نه امید

مقاله ای در مه 31 با عنوان "ویروس خواسته های رمان روش برای امریکا" خلاصه کرد و گفت: "در پایان کمی وجود دارد بحث که این امریکا است که پدیدار از این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید خواهد بود امریکا نه بر خلاف جدید سازمان ملل پدید آمده است که از جعل از رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم است."

آنچه در این خلاصه نمی گویند این است که ما به عنوان "ظهور" از رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم, ترس های ما بودند و پشت سر ما و ما امیدواریم که جلوتر از ما.

افزایش از این موج اول از coronavirus ترس ما هنوز پشت سر ما و در عوض آینده مملو از ترس است. هیچ مقایسه وجود دارد.

دیوید کیمبال ورو بیچ

کسب و کار باید به دنبال دستورالعمل برای محافظت از مشتریان

ما را تشویق به حمایت از کسب و کارهای محلی و مطمئن باشید که در زیر ماسک فاصله و مطابق با دستورالعمل. نه پس! روز چهارشنبه من موافقت برای شام خوردن با دوستان برای اولین بار از اواسط ماه مارس. ما به بازدید از سه محلی متعلق به سباستین رستوران یکی از آن ما به سمت چپ قبل از سفارش.

در هیچ منوی کاغذی یکبار مصرف. هیچ پیشخدمت عینک ماسک. اول تف-اسپری ما را به عنوان او صحبت excusing خودش گفت: او تا به حال یک مشکل با دندان مصنوعی. در دومین اجتماعی فاصله گرفته با مداخله کردن هر جدول دیگر اما پیشخدمت نمی پوشیدن ماسک. در سوم پیشخدمت نمی پوشیدن یک ماسک و اجتماعی بدون فاصله انجام شد. من در فاصله یک گروه دیگر.

ما همچنین بازدید از یک فروشگاه محلی که در آن نه کارمند با پوشیدن ماسک. اگر من بازدید از یک رستوران هم در این گیر من تماس بگیرید برای اولین بار به بررسی آنها ورزش همه توصیه می شود اقدامات احتیاطی. این غم اگر که معلوم است که رستوران های زنجیره ای هستند و بیشتر مطابق با دستورالعمل از محلی متعلق به رستوران.

من یک ماسک به دلیل احساس می کنم این مسئولیت من است به دوستان و به جامعه ما است. پس از همه, آن را محافظت می کند و آنها را بیش از آن کمک می کند. آنها باید احساس تعهد همان. اگر ما تا کنون به فراتر از این ویروس ما در مورد مراقبت از یکدیگر و جامعه به عنوان یک کل. اگر ما برای کمک به کسب و کارهای محلی است که آن را بیش از حد به بپرسید که آنها نشان می دهد نگرانی و مسئولیت برای ما ؟

شاید این را می شود از خواب بیدار کردن تماس.

کاتلین سالیوان, سباستین

بیایید درست این مشکلات سریع!

من با هر کس که از مرگ جورج فلوید وحشتناک بود و خیلی غیر ضروری. من به خصوص موافقت با LeBron James' نظرات در گرگ مور مارس 30 ستون. او گفت: ما یک مشکل بزرگ است. ما انجام دهد. دو مشکل بزرگ. یکی مرگ مردان سیاه پوست توسط افسر پلیس سفید. از لحاظ تاریخی وقتی این اتفاق می افتد رسانه ها جزئیات آن را به عنوان یک پلیس سفید پوست به قتل یک مرد سیاه و سفید. چرا مطبوعات در حال حاضر آن را در این راه ؟ زمانی که یک پلیس کشته شدن یک فرد سفید, مسابقه ذکر نشده است. آیا این نژاد پرست? نیست مطبوعات دامن زدن به نژادپرستی? من احساس می کنم رسانه ملی در گسل برای بسیاری از ما مشکل از خشم و نابودی است. من می خواهم برای دیدن آمار در تمام افغانستان.

در مه 25, وجود دارد, مقاله ای در پلیس خودکشی. شده است وجود دارد سکون در طی این بیماری همه گیر. افسر خودکشی را 30 درصد تا کنون این سال, اما وجود دارد 228 در سال 2019 یک 44 درصد افزایش در سراسر کشور از سال قبل است.

قبل از COVID-19 اجرای قانون و مقامات بهداشت شده بود صدایی هشدار در مورد خطر خودکشی در ادارات پلیس در سراسر کشور است. اداره پلیس نیویورک اعلام کرد سلامت روان در بحران است. آمار ناقص هستند چرا که به اندازه کافی اطلاعات جمع آوری شده در مورد این موضوع. تحلیلگران نسبت داده اند استرس شغلی و قرار گرفتن در معرض تروما به عنوان عوامل موثر بر آن.

ما به شدت نیاز به اصلاح این مشکلات در حال حاضر.

جین فرانکلین, سباستین

آنچه ما باید انجام دهیم در مورد نژاد پرستی — و در حال حاضر می توانید

ما نمی توانیم ثابت 400 سال از نژادپرستی نظاممند یک شبه به طور کامل و بدون از بین بردن ساختار جامعه ما است. ما نمی توانیم همیشه در حال تغییر قلب کسانی که واقعا نژادپرست است.

اما ما باید شروع به اصلاح آنچه که ما می تواند به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم اگر فقط به صورت کاملا عملی با هدف کاهش منفی اقتصادی که در جریان ناآرامی است. و به دلیل سوء استفاده پلیس از قدرت باعث شده تقریبا در هر اعتراض و شورش در سراسر قرن گذشته این روند باید با شروع اجرای قانون است.

با آن افکار در خط مقدم در اینجا سه مرحله است که می تواند گرفته شده بلافاصله در سطح محلی:

1. اتخاذ "Charlottesville قطعنامه" به تدوین ضد نژادپرستی تصویب شده توسط کنگره به تصویب رسید و توسط صدها نفر از شهرداری ها در سال 2017 به عنوان اولین گام به سوی بازنویسی محلی احکام و مقررات.

لازم به ذکر است که رئیس جمهور امضا این قطعنامه معرفی به عنوان S. J. پژوهش. 49; و آن را در حال حاضر ثبت شده به عنوان قانون عمومی 115-58.

2. احیای جامعه روابط مدیره مفهوم تاسیس در دهه 1960-1970 به تقویت درک متقابل و تحمل و احترام در میان تمام, اقتصادی, اجتماعی, مذهبی و گروه های قومی و دخالت شامل جامعه تنش است.

گوی های کاستاریکا هنوز عملیاتی در بسیاری از مناطق مترو از جمله شهرستان میامی-Dade و کلیولند. آنها و ماموریت خود را می تواند با تمرکز بر نیازهای خاص جوامع خود; و هر شهرستان باید یکی.

3. اجرای توصیه های رئیس جمهور نیروی کار در قرن 21 پلیس (2014).

بسیاری از توصیه ها در اجرای راهنمای تولید شده توسط نیروی کار می تواند اجرا شود در سطح محلی و نیاز به هیچ کنگره و یا اقدام قوه مقننه. این قسمت از بدن را از کار تولید شده توسط دفتر جامعه گرا پلیس, خدمات حذف شود و در سال 2017 پس از آن دادستان کل جف جلسات.

دانا Dupuy, استوارت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن