نامه به سردبیر: 6 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:40 AM EDT Jun 6, 2020به عنوان دولت ما بازگشایی مردم نیاز به استفاده از ح

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

نظر

به عنوان دولت ما بازگشایی مردم نیاز به استفاده از حس مشترک

این COVID-19 pandemic مجاز برخی از کسب و کار مانند فروشگاه های مواد غذایی, برای باز بماند در طول اولیه خاموش کردن. دیگران مجبور بودند اما در حال حاضر مجاز به باز با محدودیت در چنین چیزهایی به عنوان ظرفیت. این یک برنامه ریزی و فرایند تدریجی است. آنچه از دست رفته است حس مشترک است توسط برخی از صاحبان کسب و کار و کارکنان و مشتریان است.

یک فروشگاه زنجیره ای کارکنان وحی پاک کردن دستگیره از هر بزرگ سبد خرید بازگشت و اصرار دارد که هر مشتری با استفاده از تنها تمیز چرخ دستی. اما فقط در داخل درب کوچکتر سبد مورد استفاده توسط صدها نفر از مشتریان هر روز در هنگام خرید فقط چند مورد است. این تمیز نیست پس از هر بار استفاده و به سادگی بازگشت به دندانه دار کردن ذخیره سازی برای مشتری بعدی استفاده کنید.

فروشگاه نمی خواهد اجازه می دهد مشتریان به تلاش بر روی لباس خود را در اتاق پرو, به عنوان آنها نمی خواهند لباس آلوده شدن است. در عوض مشتریان را موارد در خانه آنها را امتحان کنید و بازگشت آنهایی که مناسب نیست راست.

چندین رستوران با صندلی در فضای باز و موسیقی زنده بسته بندی شده با مردم است. پس از آن پلیس می رسند و جمعیت متفرق شوند. تیم ملی ماشین به سختی از پارکینگ و جمعیت بازگشت.

یکی از عمده فروشگاه سخت افزار با استفاده از یک دست برگزار مقابله و محدود به افراد مجاز در بسیاری از آنها ایستاده در یک خط طولانی در خارج. دو بلوک دور یکی دیگر از فروشگاه های سخت افزاری هیچ گونه محدودیت بنابراین مردم گله وجود دارد.

محافظ و ماسک های صورت که اجباری نیست در حال فرسوده در حدود بیش از نیمی از مشتریان. در برخی موارد پوشیدن یا نه با پوشیدن ماسک صورت تبدیل به یک نوع عجیب و غریب از بیانیه سیاسی.

پوچی از وضعیت و خوبی در نظر گرفته شده اما بی اثر شیوه می افزاید: برخی از طنز به در غیر این صورت افسرده وضعیت.

جیم Weix نخل شهر

این بیماری همه گیر است که یک فرصت را به ارزش نامرئی ضروری کارگران

شاید وجود یک پوشش نقره ای در این ترس و وحشت همه گیر. ما تا به حال یک فرصت برای تحقق بخشیدن به که ما را "ضروری" کارگران در میان ما که نامرئی است. برای بیش از حد طولانی ما را نادیده گرفته و خود را بی بها سهم به جامعه ما است. که در آن ما خواهد بود اگر ما عرضه مواد غذایی تا به حال متوقف شده است ؟ کارخانه اغلب کارکنان مشغول به کار در گاهی اوقات شنیع شرایط را به مطمئن شوید که ما استیک و همبرگر شایسته قدردانی ما عالی حقوق و دستمزد و مزایا.

البته همه ما برای همیشه سپاسگزار به جامعه پزشکی است که باید به طور مستمر قرار دادن زندگی خود را در خطر ما را شفا دهد. اما اگر خانواده کارکنان در تمام خانه های پرستاری و بیمارستان ها تا به حال راه می رفت دور ؟ این یک زحمتکش که ما می توانیم همه موافق هستند به شدت underpaid. ما یک فرصت فوق العاده برای انجام کاری به بازسازی قوی بنیاد در این شکسته ملت است.

آیا ما واقعا می خواهید قبلی حالت عادی دوباره ؟ ما به شدت کشور تقسیم شده است که نیاز به شفا. بیایید شروع با نگاه شهروندان ما متفاوت است. بیایید متوقف بت قرار دادن ثروتمند و مشهور و به جای جستجو کردن و تحسین مردمی که رفتن به محل کار اغلب انجام کمرشکن شغل و نیز اختصاص داده شده پدر و مادر انجام بهترین خود را برای بچه های خود را. این است که ستون فقرات این کشور و بدون آن قدرت ما متلاشی خواهد شد. زمان به درک که تا زمانی که حداقل در میان ما به یک کار بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برای خود خانواده ما هرگز حرکت رو به جلو است.

اگر کسی واقعا می خواهد به امریکا پس بیایید شروع به احترام مردم که ستون فقرات ضروری کارگران در فروشگاه های مواد غذایی و بیمارستان ها و خانه های سالمندان و در این زمینه برداشت ما میوه ها و سبزیجات است. این خوب است مناسب افرادی که شایسته قدردانی و احترام است. بیایید سعی کنید این نشاط بخشی عادی, همه.

سوزان جانسون ورو بیچ

اگر متحده باز کردن بیش از حد به زودی تلاش های دیگر ممکن است بیهوده

فقط به عنوان کودکان به یادگیری الفبای با تکرار جامعه ما نیز یادگیری یک نام تجاری جدید الفبا از طریق تکراری علامت های اختصاری که تاسیس خود را در مکالمه روزمره. ما برای اولین بار در مورد SARS-CoV-2 و COVID-19 از اعضای مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) ایالات متحده غذا و داروی آمریکا (FDA) سازمان بهداشت جهانی (WHO) و موسسه ملی بهداشت (NIH) است که همه ما را تشویق به دنبال توصیه های خود را برای جلوگیری از گسترش یک بیماری بسیار عفونی. برای برخی از افرادی که تصمیم به خود قرنطینه خود را تمدید اجتماعی فاصله تبدیل شده است و عاطفی معادل فیزیکی درد COVID-19 علائم.

به عنوان یک ویرایشگر استخدام یک آزمایشگاه بالینی, مجله, من می توانم به ضرورت مواجهه با تشخیص شرکت های آنها به عنوان مسابقه به توسعه point-of-care (POC) تست برای تشخیص SARS-CoV-2 ویروس فشار است که باعث COVID-19. همراه با POC آزمون طراحی شده برای تشخیص عفونت دانشمندان همچنین در حال کار در سراسر ساعت به توسعه یک واکسن برای جلوگیری از عفونت به عنوان به خوبی. با این حال تمام تلاش خود را اجرا خطر بودن بیهوده زمانی که ایالات متحده باز قبل از آنها آماده سازی و پروتکل های در محل به دلیل ساکنان بی قرار هستند.

زمانی که مردم جمع آوری و در بی اعتنایی از صدا پزشکی دستورالعمل جدید جهش های موجود ویروس تبدیل شدن به یک احتمال است. متاسفانه باید این اقدامات ناامن همچنان تنها تکراری مخفف خواهیم بود شنیدن در مورد بیشتر خواهد بود DOA.

برندا سیلوا, ساحل Vero

ارسال ایمیل آراء به هر کس نمی خواهد کار

هر کسی که فکر می کند پست الکترونیکی-در انتخابات کار می کنند این است که زندگی در جهان یک رویا است.

یک ماه پیش من یک رای گیری برای انتخابات مقدماتی در ایالت نیویورک است. من آن را بازگشت بیان کرد"من یک فلوریدا ساکن شده اند و رای گیری در اینجا برای 15 سال گذشته. لطفا تصحیح سوابق خود را."

دیروز من یک رای گیری برای منطقه مدرسه من سه فرزند که در 40s خود را با حضور بسیاری از سال پیش. آنها از من خواست برای رای دادن در بودجه و برای اعضای هیئت مدیره.

من فرستاده انتخابات با یک توجه داشته باشید بیان کرد "من از زندگی نیست که در آن آدرس پس از قرن گذشته!!! لطفا مرا خاموش خود را رول."

ریچارد فاولر ورو بیچ

یک رویا است و درباره یک دختر است که فراموش نخواهد شد او پدر نیاز دارد

از آنجایی که من یک دختر کوچک من خواب تبدیل شدن به یک پرستار است. در حال حاضر 10 سال پس از من شروع مدرسه به کسب مدرک پرستاری که رویایی است در نهایت در دسترس است. من فارغ التحصیل این بهار با من دیپلم علوم در پرستاری.

بعد از دبیرستان من در دانشگاه ثبت نام کرد و دو بار اما مجبور به ترک برای مراقبت از پدر من پس از سکته کرد و پس از یک حمله قلبی. در نهایت من بازگشت به دانشگاه برای تحقق رویاهای من. که زمانی که بابا شروع کرد به فراموش کردن همه چیز و سرگردان را در خود دارد. من نمی توانستم او را تنها بگذارم. او مبتلا به بیماری آلزایمر و من شروع به فکر می کنم دانشکده پرستاری فقط یک رویا من هرگز برسد اما من حاضر به رها کردن. من تبدیل به آلزایمر مراقبت جامعه.

که من پیدا کردم یک امن و مهربان روز مرکز پدرم به ماندن در طول روز در حالی که من در مدرسه بود. پرستاران و کارکنان زوال عقل متخصصان مراقبت, اما آنها بیش از حرفه ای. به نظر من آنها در خانواده است.

دانستن پدر من بود در دست های خوب من را قادر به تمرکز در کلاس و دریافت مدرک. وقتی که من او را انتخاب کنید تا هر روز لبخند او فقط پرتوهای. در طول این دوران عدم قطعیت زندگی است و حتی بیشتر به چالش کشیدن برای افرادی مثل من پدر و مراقبان مثل من. پدر من رشد در روال. او نیاز به مراقبت های تخصصی در مورد اعتماد محیط زیست او را امن نگه دارید.

افراد مبتلا به آلزایمر گاهی اوقات مشکل در درک آنچه در جریان همین دلیل است که ما نیاز به نگه داشتن فاصله از دیگران و یا چرا از آن مهم است به پوشیدن ماسک. این تیم در آلزایمر مراقبت جامعه کمک می کند تا من کار را از طریق این چالش است.

تماشای یکی از افراد مورد علاقه من در جهان زندگی می کنند از طریق این بیماری وحشتناک دلخراش است. اما من می دانم که او با افتخار به دیدن من, تحقق رویای من از تبدیل شدن به یک پرستار است.

Tameka جانسون زندگی در فورت پیرس با پدرش Egbert جانسون.

Gilliams است ناظر به دنبال مردم سباستین

دامیان Gilliams است سباستین بسیار مورد نیاز, رالف نادر. او اختصاص داده شده خود را به خارج کردن فساد اداری و روش های غیر قانونی شده اند که این فاکتورها باعث ایجاد پلاک شهرستان دولت برای سال. شفافیت کامل است که شعار خود را. اجازه دهید شهروندان سباستین دقیقا ببینید که چگونه خود را از دلار های مالیاتی می شوند و صرف شده است. این شورا قدرت را به هر مقدار از بودجه خط مورد و یا گروه و صرف آن با این حال آنها را انتخاب کنید و اسلاید است که تغییر را "رضایت دستور کار است."

مخالفان در حال تلاش برای پوشش فساد با تماس Gilliams نام وقفه خود آموزنده سخنرانی و تکان دهنده جمعیت در مرکز شهر پارک. اینها همه تاکتیک به معنای منحرف کردن اذهان شهروندان از مسائل در دست. Gilliams است که ما ناظر است. او انجام آنچه او انتخاب شد برای: به دنبال رفاه مردم شهر ما.

شارون استفان سباستین

ما فقیر بودند در دوران رکود بود اما من می دانستم که به عنوان یک کودک

من متولد سال 1928 و احساس خوش شانس به رشد در رکود بزرگ. ما فقیر بودند مانند بسیاری از مردم اما به عنوان یک کودک آن همه من می دانستم که. ما زندگی می کردند و در بسیاری از ماکارونی و پنیر "slumgullion خورش" و در روزهای جمعه ما همیشه به حال ماهی. همبرگر گران بود اما ساخته شده توسط سنگ زنی ما گوشت مانده. ما تا به حال یک جعبه یخ. هیچ دفع زباله است. به عنوان جوانترین من اختصاص داده بود را از زباله. Ugh! هیچ تهویه مطبوع. در تابستان ما باز پنجره. گاه به گاه پشه تضعیف از طریق صفحه نمایش و buzzed در اطراف گوش خود را. پدر و مادر این قانون وجود دارد و به منظور بالا بردن شما را به کار سخت و توان یک فرد خوب است.

این طرح به طور متوسط برای مردان بود تا پایان دبیرستان یا پس از آن وارد کالج و یا یادگیری یک تجارت و یا دریافت یک شغل, ازدواج, کودکان و امیدوارم که روزی قادر به خرید یک خانه و زندگی خوش و خرم. سقط جنین بود بدنساز. طوری بود که با هم زندگی خارج از ازدواج رسمی. طلاق ناپسند است. پرل هاربر تغییر همه که.

پس از جنگ آمد '60s و 70s. طلاق و کودکان متولد خارج از ازدواج رایج شد. سقط جنین قانونی شد.

چه آغاز شده در '60s و 70s است بدل به امروز ظروف سرباز یا مسافر که در آن کودکان اجرا خانواده و پدر و مادر خود را می خواهید به بهترین دوستان است.

لری درو حوب ساند

نمایندگان منتخب ما در تراز وسط قرار دارد با بدترین رئیس جمهور تا کنون

وجود دارد که هنوز هر نظر از Rep. برایان دکل دیابت مارکو روبیو و سناتور. ریک اسکات در مورد ننگین پست توییتر از خود رئیس جمهور. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به غرق شدن پایین تر و پایین تر به بی پایه و اساس تئوری های توطئه و ناخوشایند توهین و فحاشی. او رفتار در راه است که نه ریاست جمهوری. می گویند او دارای خلق و خوی از یک کودک نو پا است و توهین به کودکان نوپا.

تاریخ ضبط هر روز که مقامات منتخب باقی مانده خاموش cowed پتانسیل قلدری از یک دیوانه. او بدترین و منفور ترین رییس جمهور در تاریخ آمریکا و در کنگره دکل دیابت روبیو و سناتور. اسکات در تراز وسط قرار دارد با او. شرم شرم شرم بر آنها. آنها ننگ به دفتر خود را به عنوان او است. نوه های خود خواهد بود خجالت آنها را ادعا می کنند.

گیل Herr, حوب ساند



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب