نامه به سردبیر: 5 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 5, 2020شاید دکتر Fauci می تواند پاسخ سوال من تعجب شده است

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

نظر

شاید دکتر Fauci می تواند پاسخ سوال من تعجب شده است در مورد

مه 24, سرمقاله, کارتون نشان می دهد Dr. Anthony Fauci گفت: شاید او باید مورد مطالعه قرار روانپزشکی. شاید او باید و می تواند پاسخ بسیاری از سوالات من خودم تعجب بیش از چهار سال گذشته. هرگز به ذهن چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حتی انتخاب در وهله اول. مردم با انجام کارهای احمقانه. اما بدتر از COVID-19 عبارتند از: ترس و حماقت کور. شاید ترس به ارمغان می آورد در حماقت مانند تب است. هر دو در حال رفتن به انجام ما در قبل از COVID-19 می کند.

برای مثال چرا میشیگان اجازه می دهد افراد مسلح در اعتراض به اطراف خود در کنگره? از همه مهمتر چرا مردم آمریکا نه اعتراض مغلوب ساختن پیشی جستن حملات رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer? سی ان ان گزارش داد او گفت که او خود بازرسان به ادامه دریافت بودجه فدرال برای دولت است. چرا ما اعتراض این ؟

فراموش نکنید COVID-19. NPR تا به حال یک مقاله در Facebook در مورد کودکان در خانه نیاز به پنهان کردن چون آنها از شنیدن صدای تیراندازی. محله خود هستند که ناامن است. هنگامی که پسر من شروع آموزش از راه دور فکر کردم: "من نمی خواهد که به نگرانی در مورد مدرسه تیراندازی." هیچ کس نباید به فکر این چیزها. چرا ما تحمل NRA مسدود کردن هر گونه بحث و گفتگو در مورد معقول کنترل اسلحه و یا حتی ساخت کودکان امن تر? چرا ما تحمل بهداشت ، میچ مک کانل و خواهان است که نمی خواهد حداقل اعتراف رئیس جمهور می تواند اشتباه در مورد بسیاری از چیزهایی که او می کند ؟

چرا ما با تمرکز بر ما اختلافات با طرف دیگر به جای تلاش برای یافتن زمینه های مشترک? باید وجود داشته باشد برخی از جایی.

از آن شده است گفت: تنها چیزی که ما باید بترسیم. و ما باید. ترس و حماقت یک ویروس بدتر از COVID-19. وجود دارد بدون ماسک در برابر آن هیچ واکسن. بنابراین دکتر Fauci, من آرزو می کنم شما تا به حال مورد مطالعه قرار روانپزشکی. من نیاز به پاسخ.

پائولا Martinek پورت سنت لوسی

دوباره ما با انتخاب های ضعیف در انتخابات ریاست جمهوری

ما برای انتخاب دوباره رئیس جمهور همانطور که در قبل انتخابات ریاست جمهوری بین دو نامزد بالایی. بسیاری از ما تمایلی به را انتخاب کنید یا نه.

یکی از آنها را مورد آزار واقع شدند سابق اولیه نامزدهای جمهوری خواه و دروغ گفته در مورد همه چیز. نامزد از حزب دموکرات فکر این زمان او بود و به حمایت از بسیاری از منافع خاص گروه و حزب نخبگان.

به عنوان برای سال 2020 در حال حاضر اجازه دهید نگاه دوباره در انتخاب های ما. یکی uninspired و uninspiring. اگر چه او یک پسر خوب چه او در واقع ارائه به پایین 80 درصد از ما که می خواهند آینده ای بهتر برای خود و نسل بعدی ؟ این شامل پایین 20 درصد که فقط سختی باقی مانده در حالی که بازار سهام افزایش یافت و بیش از 10 سال گذشته است. اما اجازه دهید نگاهی به سیستم آموزش و پرورش ما و زیرساخت های فعلی ما که هر دو شکست به شدت با کمبود بودجه و رهبری ضعیف از هر دو طرف.

ما انتخاب دیگری است که تحسین بسیاری از حتی اگر او یک پسر خوب. این می آید در او ثابت همیشگی دروغ گفتن است. را مغلوب ساختن پیشی جستن دانشگاه به عنوان یک مثال و به اصطلاح خیریه. همچنین آنچه که در مورد بسیاری از ورشکستگی ؟

با حق رهبری ما می توانیم به عنوان یک ملت باید قابلیت گرفتن ملت ما و جهان را به آینده ای روشن. متاسفانه این افراد وجود ندارد و در هر دو حزب. ما نیاز به برخی از تغییرات مثبت در دولت ما و نگرش شرکت های بزرگ. رهبری کنونی از هر دو طرف است نه نشان دادن تمایل و یا توانایی ما را برای آینده ای بهتر.

آن است که قرار نیست به یک حکومت مردم توسط مردم برای مردم ؟ نه تنها ثروتمند و قدرتمند و همچنین آنهایی که پشت سر گذاشت با شرایطی خارج از کنترل خود.

چارلز دیویس استوارت

با توجه به همه گیر به عنوان یک نوع از جنگ خطرناک است ادراک

این را در نظر بگیرید: اگر ما شبیه این COVID–19 همه گیر به یک جنگ پس ما انتظار ریزش آمریکا زندگی می کند. که آنچه در جنگ است. در طول زمان جنگ زندگی می کند در حال رفتن به از دست داد. ما آمده اند به قبول آن است. جنگ چیزی است که مردم را می کشد و تنها راه برای پیروزی در یک جنگ است که به خاطر کشتن مردم است.

که COVID-19 همه گیر یک جنگ خطرناک است درک! ما نمی توانیم این مفهوم است که لازم است برای مردم به مرگ به منظور برای ما به از بین بردن این ویروس. ما نمی توانیم این مفهوم است که تنها راه برای دریافت از طریق این بیماری همه گیر است و انتظار بیشتری از زندگی به دست داده است. ما نمی تواند فکر می کنم از هزاران نفر از آمریکا زندگی می کند از دست داد به این بیماری همه گیر همان راه ما فکر می کنم از آمریکا زندگی می کند از دست رفته در جنگ. در هر دو سناریو از دست دادن زندگی غم انگیز است اما ما باید به فکر می کنم متفاوت در طول یک بیماری همه گیر!

چرا رهبران ما نزدیک شدن به این بیماری همه گیر که اگر ما در حال رفتن به جنگ هنگامی که ما باید برای نزدیک شدن به این بیماری همه گیر با روش مبتنی بر علم و عقل سلیم و انسانیت است ؟

در نهایت این را در نظر بگیرید: در زمان جنگ رئیس جمهور تمایل به رای.

لی کلاین ورو بیچ

پلیس در تعقیب نباید آسیب افراد درگیر در این حادثه

به تازگی در یک تعقیب و گریز پلیس در رودخانه شهرستان است که خوشبختانه به پایان رسید بدون اینکه کسی کشته شده اند. وجود دارد آسیب به گناه ساکنان سفر در رودخانه هند بلوار این تعقیب و گریز آغاز شد و در تعقیب یک دزد در خارج در Sebastian.

در حالی که همه ما می خواهیم shoplifters متوقف شود هیچ یک از باید و انتظار می رود در معرض خطر آسیب یا مرگ با overzealous پلیس گرفتار در لحظه. سرقت اموال تضمین نمی کند و با قرار دادن مردم در معرض خطر است. ادارات پلیس باید پیگیری سیاست در محل. من فکر می کنم پلیس نیاز به دوباره این موضوع است.

مایک جالینوس ورو بیچ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن