نامه به سردبیر: 3 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 3, 2020افرادی که نمی پوشیدن ماسک در حال به خطر انداختن زند

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

نظر

افرادی که نمی پوشیدن ماسک در حال به خطر انداختن زندگی دیگران

در حال حاضر همه ما می دانیم که این یک واقعیت است که با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله کمک به جلوگیری از گسترش مرگبار COVID-19 ویروس است که به خطر می اندازد نه تنها ما زندگی می کند اما زندگی مشترک ما انسان خانواده از جمله آسیب پذیر ترین و کسانی که زندگی خود را در خط مقدم به عنوان مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ دهندگان.

تماشای خودخواه بسیاری از افرادی که چشم پوشی از این اعمال ساده و تناقض مقدس دستور به نزد دیگران چه شما می توانید آنها را براى شما به خدا بیشتر خواهد ادعا می کنند آنها عبادت فرمان داده است از پیروان خود من به یاد که چرا من مانند بسیاری از سگ بیش از اکثر مردم است.

جوآن Fox, ساحل Vero

FPUA آماده به ارائه خدمات قابل اعتماد این فصل طوفان

این بیماری همه گیر کوروناویروس تغییر کرده است راه آب و برق در حال آماده سازی برای فصل طوفان. در حالی که کار از برنامه های مشابه به عنوان سال های گذشته در فورت پیرس آب و برق دارای قدرت افزایش آن طوفان بهبود فرآیندهای برای رسیدگی به چالش های ایجاد شده توسط COVID-19.

ما در طول سال به سخت ما سیستم های الکتریکی و ارائه خدمات قابل اعتماد. این شامل به روز رسانی متر و ترانسفورماتور جایگزین قدرت قطب و پیرایش درختان. ما همچنین عمل گنج ساحل مرکز انرژی است که متعلق به فلوریدا برق شهری (آژانس FMPA), FPUA را قدرت عمده فروشی ارائه دهنده. در طول چند هفته گذشته کارکنان کارخانه برگزار شد طوفان مته شروع جوراب ساق بلند لوازم و آماده گیاه در مورد یک طوفان است.

دو طوفان به نام تشکیل شده قبل از شروع رسمی سال 2020 کومودو آغاز شد که در تاریخ 1 ژوئن. پیش بینی پیش بینی در این سال خواهد بود شلوغ تر از حد نرمال است. FPUA و FMPA در حال آماده شدن برای طوفان, فصل, و ما شما را تشویق به آماده سازی بیش از حد.

فلوریدا, آمادگی, فروش تعطیلات مالیاتی اجرا می شود که 29 مه تا ژوئن 4, یک فرصت بزرگ به سهام تا در طوفان منابع مانند باتری های چراغ قوه, فانوس, آب و هوا, رادیو, برزنت, ژنراتور و بیشتر — همه معاف از مالیات. COVID-19 ایجاد کرده است به نیازهای منحصر به فرد بنابراین شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن از جمله ضد عفونی کننده دستمال مرطوب ماسک صورت و دستکش های خود را در طوفان عرضه کیت. جوراب زنانه ساقه بلند در این منابع کمک خواهد کرد که شما امن باقی می ماند پس از طوفان.

ارائه امن و قابل اعتماد قدرت یک مسئولیت بزرگ است و ما در حال آماده به انجام این کار برای مشتریان ما.

John K. Tompeck, P. E., مدیر آب و برق از فورت پیرس آب و برق قدرت.

فلوریدا قدرت و نور در حال آماده سازی برای یک بحران در سال 2020

به عنوان نبرد-آزمایش floridians تماس با ما هیچ غریبه ای به طوفان و ما اب و هوای بیشتر طوفان هم از ما مراقبت به یاد داشته باشید.

اما در این سال می تواند متفاوت باشد.

در میان آنچه که پیش بینی می شود به طور متوسط بالاتر طوفان فصل ما به صورت بسیار واقعی و دلهره آور چشم انداز خیره کردن چیزی است که هیچ یک از ما را تجربه کرده است: طوفان و یک بیماری همه گیر در همان زمان.

آماده سازی ما را در حال حاضر قبل از طوفان فرم — چه رسد به تهدید ما دولت را به معنی تفاوت در چگونه ما را بهبود می یابند با هم.

فلوریدا قدرت و نور تعهد شرکت برای خدمت به مشتریان قبل و بعد از طوفان بدون تغییر باقی می ماند. ما آماده برای فصل طوفان و کارکنان ما در ادامه به آماده شدن برای پاسخ به یک طوفان در میان COVID-19.

FPL ادامه داد: ساختمان قوی تر و دقیق تر و طوفان-انعطاف پذیر شبکه انرژی در حدود 15 سال پس از طوفان ویلما پاره از طریق فلوریدا. این پیشرفت tangibly بهره مند مشتریان در طول طوفان ایرما و متی و اصلاح بسیاری از روز بازگشت. از همه مهمتر این پیشرفت به ما اجازه می دهد با خیال راحت بازیابی قدرت در جهانی همه گیر.

در حالی که FPL است آماده تر از همیشه برای پاسخ به یک طوفان همه گیر خواهد شد و ایجاد چالش های فوق العاده ای که در نهایت ممکن است تاخیر در ترمیم. در طول طوفان ما به طور معمول را در دهها هزار نفر از خارج از دولت از کارگران برای کمک به بازگرداندن قدرت. با توجه به محدودیت های مسافرتی و راهنمایی از مقامات بهداشت آن را بعید است ما متراکم کردن یک بازسازی نیروی آن اندازه و آن را طولانی تر برای بازگرداندن قدرت.

شرایط ما با آن روبرو هستیم را تغییر داده اند اما تعهد ما به شما است: ما را به کار در سراسر ساعت و ما متوقف نخواهد شد تا زمانی که همه قدرت دوباره بازسازی شده است.

اریک Silagy رئیس جمهور و رئیس اجرایی از انرژی خورشید و نور شرکت می باشد.

عمومی علاقه مند نیست و در رسانه ها از نظر تعصب و یا گرایش سیاسی

که تا حدودی محدود به خانه من دلیل این همه گیر من تا به حال به مناسبت به تماشای یک بازی بسیار فوق العاده فیلم به نام "عدم وجود کینه توزی." این امر می تواند فوق العاده پرایمر برای ما امروزی رسانه ها و مطبوعات است. فعلی مطبوعات و رسانه ها از دست داده اند راه خود را به عنوان به آنچه اخلاقی است و راستگو در آنچه آنها در گزارش. عمومی علاقه مند است در نظر آنها تعصبات و یا گرایش سیاسی. هنگامی که شما با توجه به موقعیت و عناوین داستان ها و تاثیر آن ممکن است در یک داستان می شود بسیار مشکل ساز در شکل دادن به نظرات.

این یک مسئولیت بزرگ است و متاسفانه این یک نظر خوب گرفته شده در امروز, اخبار و رسانه ها. بنابراین من می گویم به مفسران خبرنگاران و صاحب نظران سازمان دیده بان این فیلم و به خاطر خدا متوجه چه تاثیر منفی از آنچه شما می توانید در این کشور و چه امروز چه شما ممکن است خراب کردن نه تنها آینده خود را اما که هر یک از فرزندان ما.

شما از این قدرت استفاده از آن عاقلانه.

جایلز Sebacher, حوب ساند



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن