نامه به سردبیر: 23 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 23, 2020تیراندازی مرگبار حادثه شروع مشکوک به دزدی از مغازه

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

نظر

تیراندازی مرگبار حادثه شروع مشکوک به دزدی از مغازه

پس از ژوئن 9 تیر اندازی در ورو بیچ, ما, مرده, دو بزرگسالان با زخم گلوله دیگری صدمه carjacking کودکان در معرض هرج و مرج و خطر یک پلیس فعال-گلوله-خودرو-تعقیب و گریز در یک جمعیت به شدت تجاری منطقه صدمه به اموال به carjacked وسایل نقلیه جاده دولت 60 تعطیل به ترافیک هلیکوپتر مستقر و خارج خریداران بازداشت برای یک ساعت یا بیشتر در طول بررسی صحنه جرم. همه از این در پاسخ به مظنون به دزدی از مغازه شنا تنه به ارزش $11.99.

این شروع می شود با یک فیزیکی دلهره توسط نمایندگان یک مبارزه تحقیق و بحث یک تیزر کشیده است و گمان می کشد از یک اسلحه گرم و شاخه. بقیه درام به سرعت آشکار. در این گزارش به رسانه های متوفی را به تصویر کشیده است به عنوان یک مرد شناخته شده عضو باند یک فرد با جرم و جنایت, پس زمینه خود ساخته معاملات در مغازه ها پیاده. زندگی زن و شوهر یک زندگی از جرم و جنایت. ما می توانیم احساس امنیت دوباره در رودخانه شهرستان است.

در هیچ نقطه ای ما را بشنود مورد د-تشدید تلاش در بخشی از کسب و کار و یا نمایندگان. ظاهرا جزئی حادثه تشدید مانند یک چمن آتش باعث از دست دادن زندگی و درد و رنج و صدمه به اموال. وجود دارد گزینه های دیگر است که می تواند ساخته شده توسط هر دو کسب و کار و نمایندگان ؟ چه چیزی باعث این مبارزه را شروع كنم ؟ او تحت تاثیر مواد? وجود دارد بنابراین بسیاری از سوالات ما هرگز نمی دانیم که پاسخ به این دلیل که گمان مرده است.

من رد دودویی انتخاب بین "همه اجرای قانون بد" و یا "هر گونه تغییر به پلیس دعوت هرج و مرج و آسیب رساندن به جامعه است." حافظ صلح پیچیده است. من نه دفاع از قربانی رفتار است. اما من سوال این قریب به اتفاق "استفاده از زور" برای دزدی از مغازه. وجود دارد ممکن است نتیجه ای متفاوت.

کاتلین Jaskolski ورو بیچ

همان جرم های مختلف جملات — یک مشکل سیستمیک ما باید مقابله با

من متوقف شد, برگزاری, انگشت من را به خواندن متن کامل از یک Instagram داستان. به من رسیده که پایین پست من بهتزده: شرق اقیانوس بلوار استوارت در فلوریدا?! من انداخت و برگشت تا به بررسی; بله این صفحه از ملی تاثیر گذار های یک داستان در مورد ما کمی شیرین شهر.

اگر شما آگاه باشید از الگوی رفتاری من صحبت کردن در مورد از این پست و ارائه دو مورد: همان جرم همان priors, همان قاضی اما wildly مختلف جملات. تنها تفاوت آشکار شد رنگ از متهم در پوست است.

دادگاه استدلال می کند که حقایق در این مورد متفاوت هستند و تفاوت وجود دارد بین این موارد است. من می توانم درک کنند که چگونه ممکن است تفاوت در حکم است نه 13x تفاوت.

در مدار خود را سیاه متهم به جنایت را مطرح کرد بیشتر تهدید. آن را غیر ممکن است برای شنیدن کلمه "تهدید" هر چند نمی دانم در قلب خود را که مردم برای پیدا کردن مردم سیاه و سفید بیشتر تهدید — آگاهانه یا ناخودآگاه.

او نیست در مورد تعیین اینکه آیا این قاضی است که یک فرد خوب است یا نه چرا که این نه یک حادثه جدا شده; آن را در مورد یکی ناعادلانه قضاوت کرد. امتناع از به رسمیت شناختن خود ما را از تعصبات و کسانی که از سیستم های ما مشکل است — نه تنها خطاپذیر انسانی است.

به عنوان سفید مردم ما همه بهره مند از یک سیستم قرار می دهد که ما یک مزیت است. در آن طول می کشد فشار خارجی به زور ما را به واقع کار نسبت به پیاده سازی یک سیستم است که در همه صداقت — کار واقعا خوب برای ما است.

اگر شما ناراحت کننده و در عین حال ناراحت کننده. اگر شما فکر نمی کنم این است که در مورد ما و شهر ما و شما در اشتباه هستید. نادیده گرفتن نژاد در استوارت فلوریدا است خواهم گفت که وجود دارد هیچ چیز مانند جو از آنجا که شما نمی توانید آن را ببینید و آن را همیشه مانند این.

کلی برایانت استوارت

آیا برای باز کردن مدارس باید بستگی به وضعیت ویروس در آن زمان

در ژوئن 11, رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد که فلوریدا باز خواهد بود تا مدارس در سراسر کشور در پاییز ظاهرا بدون در نظر گرفتن COVID-19 ویروس وضعیت در سطح ایالت.

مقاله خود را با اشاره به برخی جزئیات این طرح که به نظر می رسد مناسب است. اما فرماندار اظهار داشت: در کنفرانس خبری که منطق خود را برای انجام این کار این بود که کودکان واقعا هیچ مشکلی با دست زدن به COVID-19 ویروس از آنها در دست زدن به آنفلوانزای فصلی معمولی است.

اگر هر گروه سنی به کار گرفته COVID-19 ویروس همان آنفلوانزای فصلی است که نشان می دهد صدا قضاوت و استدلال در بخشی خود را. من شخصا به یاد داشته باشید که در ماه ژانویه سال 1967 کردم "آنفولانزای فصلی" احتمالا از طریق تعامل با دوستان دبیرستان. من آن را داد به پدر بزرگ من و او درگذشت.

برای فرماندار به این اظهارات نشان می دهد به من که از او مراقبت می کند چقدر بد COVID-19 وضعیت در ماه اوت زمانی که مدارس باز خواهد شد. این وضعیت در ماه اوت باید پیش بینی اینکه آیا یا نه برای باز کردن مدارس است. کودکان در سن مدرسه به طور معمول در حال مطرح شده توسط بزرگسالان است که برخی از حقوقی یا بیولوژیکی مسئولیت برای مراقبت از آنها. این افراد یا بستگان نزدیک جسمی در اطراف آنها ممکن است از یک گروه سنی خاصی و یا مسائل پزشکی است که آنها را به مراتب بیشتر مستعد ابتلا به مرگ است.

بنابراین برنامه ریزی برای ساخت خوابگاه در هر مدرسه پردیس در سراسر کشور به طوری که مدرسه شرکت کنندگان می تواند منزوی در مدارس برای سال تحصیلی و در اثر تبدیل شدن به بخش را از دولت ؟ و یا آن است که ما در حال رفتن به اجازه "ذهنیت گله" برنامه کامل اثر و به سادگی کشتن آن بخش از جمعیت است که نمی تواند زنده بماند آلوده بودن COVID-19?

اسکات Penfield ورو بیچ

ژنرال Milley اشتباه بود انتقاد خود را فرمانده کل قوا

برای کسی که می گوید او نمی تواند سیاسی ، علامت Milley مطمئن شوید که اقدام بسیار سیاسی در مقابل خود فرمانده. نفرت انگیز است.

به اصطلاح "op عکس" ساده بود و زیبا درخواست تجدید نظر به احترام به قوانین به ما داده خدای پدر و خدای پسر. (و در نتیجه چرا رئیس جمهور برگزار شد تا مقدس است.) کسانی که قوانین و اساس که بر اساس آن قانون اساسی ما مبتنی است. رئیس جمهور نگهبان قانون اساسی و سوگند به دفاع از آن.

هتک حرمت سنت جان کلیسا است بر خلاف قوانین ما. به اعتقاد من مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن به کلیسای سنت جان یک درخواست تجدید نظر به همه ما رد Godless رفتار (مانند قتل و خشونت و تخریب اموال شخصی) و برای قرار دادن خدا و قوانین او به عنوان راه ما از زندگی است. احترام به ادیان احترام اموال شخصی و احترام به زندگی است.

بدون گفتن یک کلمه رئیس جمهور تهمت درخواست تجدید نظر ساخته شده است که ساده بود در آن ارائه و عمیق ترین در محتوای آن است. ارتش باید می خواهم به نمایندگی به عنوان نگهبان آزادی های ما. رئیس جمهور حق دارد به هر کجا که او می خواهد در جهان و سرویس مخفی پلیس و یا نظامی هستند به ارائه یک محل امن. برخی را تفسیر رئیس جمهور را با اقدامات فریبکارانه قصد. آنها فکر می کنم تا کمی از کشور زیبای ما. شرم بر آنها. God bless America و خدا جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. او در حال مبارزه با مبارزه خوب در برابر ناملایمات. Pax خداوند با شما باشد.

پیتر A. Conrardy ارکیده

کسب و کار باید بی طرف در مسائل سیاسی

به کسب و کار است که ترویج و یا ذکر خاص و حزب سیاسی از اولویت من می خواهم همه شما را به می دانم که من نیز خود من تنظیمات. من نمی خواهد به شرکت خود یک سکه از من پول سخت به دست آورده خود را نسبت به سیاست است. شما باید اقامت خنثی در تمام این مسائل به دلیل زمانی که من اعتراض من نمی خواهد به شما یک پنی! من می خواهم به نام شرکت, اما آن را احتمالا می توان به ویرایش ،

چه خواهد شما bigwigs بدون ما پایین درآمد مردم ؟ چه کشور دیگری می تواند شما سرقت از مردم از خود را به underpaid برده است ؟

است که دقیقا چه اتفاقی افتاده است بیش از 400 سال پیش. همه ما تنفس هوا! ما همه خونریزی قرمز! ما همه افرادی که شایستگی زندگی! شرم بر هر یک از شما است که شما فکر می کنم شما بهتر از هر کس دیگری.

شما ممکن است متولد شده اند به یک زندگی فوق العاده است اما بیش از حد بسیاری از ما نمی شد! ما فقط در تلاش برای زندگی است.

سحر Talley, استوارت

چه اتفاقی افتاد به دموی در سیاتل ؟ کجا هستند "قدیمی" ،

در جایی که همه دموکرات ها? با توجه به حوادث سال 2020 آن را پیدا کنم قابل ملاحظه ای جالب به مقایسه متحده و شهرستانها اجرا شده توسط دموکرات ها و کسانی که اجرا شده توسط خواهان.

Coronavirus: آبی متحده می خواهید به ماندن قفل شده و بسته قرمز متحده می خواهید برای باز کردن. آبی متحده به پرونده های حقوقی در حال بررسی برای جنایت علیه شهروندان, حقوق مدنی, اما نه متحده است. آبی متحده را شکست اما نه قرمز متحده است. آبی متحده در حال درخواست برای کمک های فدرال نه متحده است.

فلوید تظاهرات: همه کشورها تا به حال اعتراضات به حق اما آبی متحده در حال غارت و قتل و ضرب و جرح و قرمز متحده در حال تظاهرات مسالمتآمیز. پیام آبی متحده پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و بیش از شهرستانها در حالی که پیام در این ایالت است که به صورت مسالمت آمیز در اعتراض جورج فلوید را قتل است.

من متولد و بزرگ شده در 30 مایلی شرق سیاتل. من هنوز هم بسیاری از دوستان و بستگان در منطقه بسیاری در اجرای قانون است. سیاتل کنترل شده توسط دموکرات ها برای بیش از 50 سال; دولت بیش از 30. شهردار شهرستان اجرایی و فرماندار گفته اند اداره پلیس سیاتل به ایستادگی کردن و اجازه مسلح آنارشیست ها به بیش از یک پلیس حوزه و شش بلوک منطقه از شهرستان از جمله کسب و کار و خانه های خصوصی. آنها سنگر منطقه را مسلح به ایست های بازرسی نیاز به ID برای ورود به آنچه که آنها را یک "کشور است." کسب و کار در حال extorted.

چه اتفاقی افتاد به دموکرات ها? عضو شورای شهر با استفاده از کلید خود را به آنارشیست ها دسترسی به شهرستان سالن ... به طور داوطلبانه. این جدید دموکرات که مبتلا به دوار سر این دولت جدید. ما نیاز های قدیمی دموکرات بازگشت. این گروه جدید از سوسیالیست دموکرات جادوها چیزی جز مشکل پیش رو است. فقط بخواهید یک همسایه از چه چیزی استفاده می شود کاپیتول هیل محله سیاتل. خوشحالم که من نقل مکان کرد.

Jan Alfiere, حوب ساند

آن را خوب برای پلوسی به تماس مغلوب ساختن پیشی جستن 'چاق'

در این مرحله ما می توانیم همه توافق دارند که مجلس نانسی پلوسی ندارد رئیس جمهور تهمت اما هنوز هم او باید احترام دفتر رئیس جمهور و نه بی احترامی به او است.

Pelosi اشتباه بود به "چربی-شرم" مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه گذشته توسط بیان کرد که او نباید مصرف هیدروکسی کلروکین به آن نشده است مورد تایید دانشمندان برای COVID-19 و شناخته شده است به صورت متعدد و عوارض "به خصوص در گروه سنی خود و چاق."

مانند بسیاری از مردان آمریکایی مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه وزن است اما مطمئنا "نه چاق." اواخر شب کمدی را نشان می دهد می خواهم به بازی ویدئوها از رئیس جمهور داشتن پروازی غذا در نیروی هوایی 1 و فرو بردن به شخصی خود, خانواده, سطل KFC. تلویزیون کمدین خواهم به یاد بینندگان از مغلوب ساختن پیشی جستن امادگی برای یک میان وعده قبل از خواب از یک چیزبرگر بیکن لوکس.

البته پلوسی انکار می کند چربی بشود رئیس جمهور گفت او تنها نگران سلامت خود را. اما اگر شما گوش دادن نزدیک و شما می توانید او را بشنود گفت: او پیر است و چربی و شما می توانید او را بشنود cackle.

لایحه چشمک, S. هاچینسون جزیره



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن