نامه به سردبیر: ژوئن 20, 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 20, 2020همه ما که اینجا زندگی می کنند منجر به مشکلات زیست

توسط ABTINNEWS در 31 خرداد 1399

نظر

همه ما که اینجا زندگی می کنند منجر به مشکلات زیست محیطی

مایرون Bashor ژوئن 10 نامه نمونه دیگری از انگشت اشاره در تمام بقیه از ما که درک نمی کنند و یا در مورد مراقبت از محیط زیست ما مشکلات و دریاچه اوکیچوبی مسائل. اجازه دهید ما اجرا کردن که لیست: فلوریدا مدیریت آب قند بزرگ گاو دامداران سپتیک تانک کاربران سیاستمداران است. آیا ما از دست هر کسی ؟ هیچ اشاره ای گاو دریایی دفع در رودخانه است.

بدون اشاره انگشت در هر کس دیگری و به جز خودتان نمی کند داستان. فردی ما از حضور در اینجا در این منطقه است علت زمینه ای برای مشکلات ما است. من و شما همکاران با شرکت در دفن زباله در محل های دفن زباله برای نسل های آینده به درست است. ما در حال کمک به این زیست کش شیمیایی برای دفع زباله های مسئله هر زمان ما خیط و پیت کردن توالت ما و استفاده ما در سینک دفع زباله است. ما در حال کمک به رواناب مواد مغذی در هر زمان ما رفتار ما چمن. ما در اینجا زندگی می کنند چرا که ما در نظر آن را به یک مکان مطلوب.

نامه خود را به انتقاد سازمان ها و کار مردم که در حال تلاش برای انجام کار درست است. آیا شما ترجیح می دهند ما "نزدیک فروشگاه" و همه ما گوشت و مواد غذایی از واردات? مردم انتقاد شما ما را نگه داشته اند عرضه شده در این بیماری همه گیر. فراموش نکنیم که هنوز هم وجود دارد مردم در این جهان است که باید حمایت از خود و خانواده خود را توسط کارگر خود را.

خط پایین اجازه دهید همه ما در ادامه کار و با فرض این که ما نمی کمک به محیط زیست در حال حاضر وضعیت.

ری Grochowski ورو بیچ

فلوریدا بازگشایی; تعداد عفونت ویروس فوق العاده بالا می رود

به عنوان ایالت فلوریدا است که در حال حاضر باز برای کسب و کار بسیاری از مردم در حال فراموشی است که این بیماری همه گیر است که هنوز هم در حال گسترش است. یا مردم باید کوتاه خاطرات و یا آنها فقط نمی فهمم پر جاذبه از این وضعیت است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis باز دولت به کسب و کار به طور معمول و در حال حاضر COVID-19 عفونت ویروس یافت. متاسفانه ما یک افزایش پایدار نرخ ابتلا به عفونت بیشتر به عنوان تست در حال انجام است و بیشتر مردم هستند و در مورد بدون تمرین های اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک.

من امیدوارم که دولت نمی باید تعطیل دوباره اما به نظر می رسد که ممکن است اتفاق می افتد.

علم مهم است. گوش دادن به پزشکان و نه سیاستمداران.

کیت Ullrich فورت پیرس

چرا Rep. افراشته شده است سکوت در پاسخ به دی سی تظاهرات?

آیا هر کسی می دانم که در آن نوشته. برایان دکل است ؟ به عنوان یک مقیم فلوریدا 18, منطقه, من خیلی نگران آن است که من نماینده رفته است از دست رفته.

از آن شده است بیش از دو هفته پس از آن گزارش شد که ارتش ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفت به لحاظ فیزیکی و شیمیایی حمله معترضان کارگیری مسالمت آمیز حق قانونی خود را به جمع آوری. دکل های ساخته شده خود را در تمام فعالیت های سیاسی در سراسر این استدلال که به عنوان یک سرباز سابق او فلسطين و مبارزه برای ارزش های اصلی کشور ما است.

در عین حال در اینجا ما پس از شاهد اقدامات است که نه تنها خلاف قانون اساسی و غیر قابل قبول اما واقعا و عمیقا در تضاد به ما ارزش های آمریکایی و ما شنیده ام هیچ چیز از برایان ماست.

در اینجا ما برخی از قابل احترام ترین و تزئین اعضای نیروهای مسلح ما — ژنرال جیم Mattis ژنرال جان کلی ژنرال کالین پاول — باید ایستاد و گفت: این غیر قابل قبول بود و ما شنیده ام هیچ چیز از برایان ماست.

در اینجا ما پس از او خواه همکاران در هر دو مجلس سنا و مجلس را محکوم کرد و اقدامات و ما شنیده ام هیچ چیز از برایان ماست.

به نظر می رسد دکل تر است, ترس از اینکه primaried از حق در واقع از انجام آنچه درست است.

برای ما کنگره برای پنهان کردن آنچه که در حال حاضر هفته یا ترس بیش از حد صحبت کردن و یا بیش از حد شرمنده به ما بگویید که او در واقع موافق با حمله یک خیانت کامل از شخصیت ماست ارائه. به جای آن در این زمان بحران ما دیدن رنگ واقعی خود را: هیچ رهبری برای کشور ما و هیچ احترامی برای جامعه ما است.

دانیل اسمیت رویال پالم بیچ

عظیم تظاهرات مسالمت آمیز هستند و نشانه آن است که در حال حاضر زمان برای تغییر

اعلام استقلال امضا 244 سال پیش می گوید: "ما این حقایق را به آشکار و بدیهی است که همه مردان [زنان] برابر خلق شده اند که آنها وقف توسط خالق خود را با برخی unalienable حقوق است که در این میان زندگی, آزادی و پیگیری خوشبختی است." این تعریف ارزش ها و اصول قانون, اما ما می دانیم که این اصول شده اند اعمال می شود به همان اندازه برای همه آمریکایی ها است. در واقع ما می دانیم که سیستماتیک تبعیض علیه آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر اقلیت های ریشه دوانده در کشور ما است. وجود دارد هیچ بهانه ای برای این بی عدالتی است.

قتل جورج فلوید و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید در دست افسران پلیس منجر شده در تظاهرات مسالمت آمیز در سراسر کشور خواستار تغییر به یک سیستم عدالت برای همه است. در حالی که این کار بسیار دیر شده است اتفاق می افتد در حال حاضر و ما باید تمام سهم ما برای اصلاح این بی عدالتی.

ما نمی توانیم اجازه این اعتراضات بود از دست داد به یکی دیگر از تاریخچه از انفعال. ما نیاز به تعامل همه از جمله رهبران کسب و کار و مدارس و موسسات خیریه فرهنگی سازمان ها و رهبران سیاسی به گرد هم می آیند برای تولید برنامه عمل و پاسخگویی به حق اشتباهات از ما گذشته. ما نیاز به گفت و گو با ادارات پلیس در مورد چگونه به منظور کاهش استفاده از زور و چگونه برای آموزش افسران ما برای مقابله با کم درآمد و تاکید کرد افرادی که ممکن است درگیر در جزئی فعالیت های جنایی که در آن از نیروی بیش از حد هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد.

تظاهرات هستند سیگنالینگ نیاز به تغییر در حال حاضر. قوانین و سیستم کیفری نیاز به تغییر. نگرش در مورد تفاوت های نژادی و مذهبی تفاوت و تفاوت های فرهنگی نیاز به تغییر. در واقع ما نیاز به یک نظم جدید به طوری که هدف اصلی از پدران بنیانگذار ما می تواند تبدیل به یک واقعیت زندگی را برای همه آنها در نظر گرفته شده.

این زمان برای عمل است. بیایید آغاز شده است.

دیل Jacobs, ورو بیچ

اجازه ندهید که تاریخ تکرار

به عنوان یک 90 سال کهنه من زندگی می کردند از طریق بسیاری از تاریخ شگفت انگیز است. به دلیل سن و سال من و از قبل موجود شرایط من در حال حاضر خودم در (خودخواسته) جداسازی به عنوان یک ناظر از سابقه بیشتر در ساخت.

چینی ویروس است که باعث آشفتگی. بی آمریکایی ها شده اند cooped برای ماه می باشد. بسیاری از آنها گذاشته شده و یا جدا از خانواده و یا عزیزان از دست رفته بدون اینکه قادر به گفتن آخرین خداحافظی. سپس وحشتناک قتل جورج فلوید رخ می دهد و برخی بد هستند راه حل های ارائه شده به عزاداران برای حل مشکلات اساسی.

من را دریافت نمی اشتباه: افسر که به طرز وحشیانه ای به قتل جورج فلوید باید محاکمه به حد کامل قانون باید به عنوان افسران دیگر که شاهد این رویداد ناگوار بدون تداخل. رئیس پلیس شورای شهر و شهردار نیز باید پاسخگو باشند (به حدی که بد افسر استخدام و آموزش شیوه های مجاز این اتفاق می افتد).

با این حال برخی از سیاستمداران و شرکت های بزرگ با استفاده از این به عنوان یک فرصت برای ایجاد دستور کار سیاسی خود را و یا خود را فربه pocketbooks. آنها صندوق برنامه ها و استفاده از شعارهای سیاسی به فن شعله های آتش از نارضایتی با ایده های مانند defunding و انحلال پلیس. همه انجام می شود در یک فضای بی احترامی به پرچم آمریکا, سرود ملی و تعالیم کتاب مقدس.

این ایده ها خود مخرب است. این است یادآور یکی دیگر از رویداد تاریخی رخ داده در سال 1978 هنگامی که جیم جونز صحبت خود را Jonestown ساکنان را به نوشیدن سیانید-laced Kool-Aid, و 930 آمریکا مردان و زنان و کودکان رفت و به یک خودکشی مرگ جعلی ایجاد کند. به خاطر خدا همکار آمریکایی: "آیا نوشیدن جدید Kool-Aid!"

جک Steinberger پورت سنت لوسی

پلیس خوب هستند بهترین ها را از ما

من مطرح شد در یک New England شهرستان 100000 نفر از جمعیت و آن را دشوار شهر برای یک افسر پلیس به منصف و در عین حال روزنامه های محلی همیشه مراجعه کننده به یک افسر پلیس به عنوان یک کارمند و یا بهترین دوست خود را هنگامی که شما نیاز به یک. بسیاری از آنها جانبازان از جنگ جهانی دوم ساخته شده است که آنها را سرد سر و آهسته به رسم سلاح های خود را اگر وجود دارد نمی شود. آنها خوب به ما کودکان خیابانی هرگز صحبت کردن به ما بودند و هرگز بی احترامی. آنها ساخته شده آن را یک نقطه برای هدایت ما به دور از رییس پلیس بودند که ميانگين روحیه ترس از خود را در سایه خود راضی کینه جو و با اعتماد به نفس ،

پلیس خوب نیست اول ساقه و بعد سؤال; آنها نه gunslingers. دوربین های بدن تغییر خواهد کرد چه در داخل مدرسه و نه آنها از نگه داشتن یک پلیس بد از شلیک سلاح خود را هنگامی که کسی کشیدن بی ضرر تلفن همراه را از جیب خود.

افسران پلیس در سراسر زمین باید به سالانه MMPI آزمون برای تعیین اگر آنها را نابجا و یا ناپایدار مسائل مربوط به رفتار آنها انسان است. ادارات پلیس نیاز به ای اداره و انجام شده است توسط حوزه های قضایی محلی ایجاد مستقل پلیس نقد و بررسی تخته های ساخته شده از غیر politicalized شهروندان محلی برای اطمینان از افسران پلیس در حال برگزار شد به همان قانونی نور به عنوان بقیه از ما; آنها نه استخدام اسلحه!

جایگزین بیش از حد ترسناک به نظر برای نهایت وجود خواهد آمد زمانی که هیچ کس در امان خواهد بود. افسران پلیس باید برای به دست آوردن اعتماد ما و اگر آنها نمی, آنها می توانند انتظار برای نگه داشتن تفنگ خود را و نشان.

ران Beauchain استوارت

با پوشیدن ماسک و تهمت نشان می دهد او مراقبت تنها برای خود

رئیس جمهور تهمت بصری اعلام کرد که او در مورد مراقبت و کسی که از او مراقبت می کند. زمانی که او به نظر می رسد بدون ماسک صورت او به وضوح اعلام کرد که او نمی مراقبت در مورد هر کسی به جز خود را در مورد شما تا به حال هر گونه شک و تردید.

پزشکان توصیه کرده اند که با پوشیدن یک ماسک به دیگران حفاظت از ویروس در مورد ما آلوده هستند.

متاسفانه کسانی که به نظر می رسد با مغلوب ساختن پیشی جستن احساس می کنید که آنها باید به دنبال نمونه ای از "رهبر عزیز" را به عنوان فراموش دیگران که نگاه به او برای هدایت.

عضو مغلوب ساختن پیشی جستن عدم وجود یک ماسک اعلام کرد که او مراقبت فقط برای خودش.

ارل Kirkbride ورو بیچ

لیست '50' coronavirus قربانیان بود و نسبت به بازماندگان

صفحه اول داستان "50" در 7 ژوئن در بسیار ضعیف طعم و کاملا غیر حساس به بازمانده عزیزان. تصور کنید که باز کردن روزنامه خود را و پیدا کردن نام خود را در صفحه اول! آن را فوق العاده استرس زا بود در ابتدا زمانی که بازماندگان در مارتین پورت سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای دیدم تعداد مرگ و میر افزایش در "coronavirus موارد در یک نگاه" پس از عزیزان خود درگذشت. تصور کنید که بازماندگان' غم و اندوه. بسیاری از خانواده های قربانیان هرگز به دیدن و یا صحبت با عزیزان خود دوباره زمانی که آنها رفت و به بیمارستان است. با تشکر خوبی برای روحانیت و پرسنل بیمارستان برگزار شد که گوشی به بیماران اجازه می دهد گوش خانواده به برقراری ارتباط با آنها.

شما باید از تماس با هر فرد برای به دست آوردن اجازه برای استفاده از نام خود را. بهتر است اجرای یک داستان بدون نام! مرگ از COVID-19 نیست نشان از شجاعت. قربانیان تا به حال هیچ چاره ای و هیچ فرصتی برای خداحافظی, دریافت خود را از امور سفارش و بیان عشق خود را به خانواده خود را.

اگر شما می خواهید برای گفتن یک داستان و سپس تماس با خانواده و نوشتن در مورد یک فرد راه پالم بیچ پست می کند. تحمیل درد بیشتر در بازماندگان بود بی رحمانه و غیر ضروری است.

لیندا مولن سال هایده, استوارت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب