نامه به سردبیر: 18 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 18, 2020هر دو حزب 'حل مشکل انجمن' به دنبال وسط زمینخواندن

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

نظر

هر دو حزب 'حل مشکل انجمن' به دنبال وسط زمین

خواندن ژوئن 5 نامه از پائولا Martinek من احساس درد هنگامی که او پرسید: چرا ما را با تمرکز بر ما اختلافات به جای پیدا کردن زمینه های مشترک. او نوشت: در مورد ترس من فکر می کنم بسیاری از ما رنج می برند تماشای صفحه نمایش فعلی از تعصب کور بدون در نظر گرفتن حزب ما وابستگی یا دیدگاه های سیاسی.

به جای ناامیدی پائولا وجود دارد نقاط روشن در gloominess.

بدون برچسب (www.nolabel.org) با شعار "هوشمند روند. راه حل های هوشمند. بدون برچسب را نشان می دهد یک راه جدید برای حکومت."

یکی از راه های خارج از کور سیاست های حزبی است که برای حمایت از این مشکل حل حزبی ساخته شده تا از نمایندگان و سناتورها از سراسر راهرو.

ماه گذشته که گروه تاریخ ساخته شده است. سناتور. باب منندز (D-نیوجرسی) و تشکر. مایک Sherrill (D-نیوجرسی) معرفی هوشمند عمل به کانال بودجه مورد نیاز به دولت های ایالتی و محلی. هدف این است که مطمئن شوید که پول در دسترس است برای حمایت از قهرمانان در میان ما که به ادامه کار با وجود این بیماری همه گیر.

آنها ساخته شده است پشتیبانی در سراسر راهرو با بهداشت ، بیل کسیدی (R-لا) و در سراسر اتاق با تشکر. جاش Gottheimer (D-نیوجرسی) و Rep. تام رید (R-NY). آنها که بدون رفتن را از طریق رهبری حزب. آنها به عنوان آن را "به ماندن در اتاق تا تفاوت هستند اتو کنید و پیدا کردن وسط زمین."

چرا تاریخی? آن دو حزبی تلاش برای ایجاد قانون پیشنهادی بی سابقه ای جدید حاکم بر ائتلاف با دموکرات ها و جمهوری خواهان.

این ایده ساده برای حل مشکلات مهم تر از خدمت یک حزب سیاسی.

یادگیری در مورد تلاش های شبیه به این به من امید میده. به جای تعمیم است که سیاستمداران تنها در آن برای خود تنها به انتخاب مجدد اجازه دهید گام به عقب از آن لفاظی و تشخیص انتخاب اعضای کنگره که به سوگند خود و تعهدات به طور جدی برای قرار دادن کشور ،

چاک Waldron, پورت سنت لوسی

خرابکاری و غارت نیز دور حقوق مردم

ما همه در ماتم و به یاد جورج فلوید است که ما تمایل به فراموش کردن این قربانیان در این سناریو. اکثر آمریکایی ها می خواهند عدالت اجتماعی برای همه, اما چه راهپیمایی روز پس از روز انجام دهید ؟ من می دانم که آن را نگه می دارد ذهن ما در بی عدالتی در گذشته و تلاش برای جلوگیری از بی عدالتی در آینده است. من احساس می کنم که بسیاری از راهپیمایان در خیابان هستند چرا که از هیچ کار و یا مدرسه و آنها را از این زمان است.

من اما خشم آنها را دور گرفتن حق رانندگی در I-95 یا سایر جاده های اصلی در جاهای دیگر. من هم خشمگین خرابکاری و غارت. من باید حق زندگی را داشته باشد و نه فروشگاه من سوخته تخریب و یا غارت. مقدار کسب و کار از دست داده شده است در حال حاضر به دلیل ویروس و زمانی که همه چیز کمی به حالت عادی بازگشت می آیند غارتگران است.

من احساس می کنم متاسفم برای پلیس و گارد ملی. آنها باید برای محافظت از من به عنوان به خوبی به عنوان خود را در برابر غارتگران و تظاهر. چه یک مغازه دار را در برابر سنگ ها, خفاش ها, آتش سوزی, و غیره? آیا ما فقط تماشای ما امرار معاش دریافت تخریب ؟ که وجود دارد برای پرداخت هزینه های سوخته ماشین های پلیس ، آیا بیمه یا مالیات پرداخت برای این کار ؟

ثابت راهپیمایی نیز لطمه می زند و چه کوچک کسب و کار من ممکن است به عنوان بسیاری از مردم تمایلی به خرید بروید در میان این همه ناآرامی. اوه "سلیمان" چه کار کنیم ؟

ریتا Wolper نخل شهر

'که در آن است خشم تسا؟'

به عنوان من در نفرت در دم لابه بیش جورج فلوید چند بار بازداشت شده, جنایی, من نمی توانم باور چشمان من از دیدن این همه مردم سفید زانو قبل از این گروه تروریستی سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. همه جا BLM می رود خشونت شرح زیر است. این خدمات و راهپیمایی تولید غارت و شورش. و شما زانو زدن و شعار پلیس به defunded.

در ماه دسامبر گذشته در شهر نیویورک تسا رشته های سفید 18 ساله دانشجوی کالج به قتل رسید توسط سه, سیاه, اراذل و اوباش. پس از آنها با ضربات چاقو او را چندین بار آنها rifled از طریق جیب و چپ او وجود دارد خونریزی و مرگ.

که در آن همه شما مردم سفید پس از آن ؟ چرا شما در راهپیمایی و اعتراض به زندگی خود را ؟ یکی از قاتلان متهم شد تنها با سرقت از آنجا که او نمی او را لمس. اما او وجود دارد و کمک به کمک به او بی معنی خشونت آمیز و قتل است. که در آن است خشم تسا ؟

از آن جا یافت می شود چرا که متناسب با جناح چپ لیبرال دموکراتیک روایت است. این هفته یک 15 ساله دختر سفید از استوارت کمک به سازماندهی یک اعتراض برای BLM. من امیدوارم که او هرگز نیاز به کمک از اجرای قانون اما اگر او می کند, سعی کنید تماس یک پل قاتل.

آنتونی ناپولیتانو, جنسن بیچ

اجتماعی تغییر از درون می آید

تغییرات کشور ما نیاز نمی خواهد آمد از قوانین همدلی یا همدردی.

تغییر از درون می آید: زمانی که مردم به اندازه کافی می گویند "هیچ" و ایجاد تغییر معنی دار و سپس جامعه تغییر خواهد کرد. زمانی که جامعه تغییرات ما را انتخاب زنان و مردان اختصاص داده شده به پیشرفت و وحدت است. اگر ما را قبول نمی کند حرف از نفرت و تفرقه اما نگه رهبران ما پاسخگو و خودمان را برای رهبران ما انتخاب میکنیم باید واقعی و دائمی تغییر دهید.

جیم Grigsby ورو بیچ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن