نامه به سردبیر: 17 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 17, 2020بدون شک در مورد آن: فلوریدا coronavirus اعداد بدتر

توسط ABTINNEWS در 28 خرداد 1399

نظر

بدون شک در مورد آن: فلوریدا coronavirus اعداد بدتر

من برای پیدا کردن آن بسیار نگرانکننده است که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در ادامه به پروژه این تصور که فلوریدا در حال پیشرفت است در برابر COVID-19.

اگر چه آن را در حال حاضر به نظر می رسد که اعداد تولید شده توسط دولت ممکن است doctored به ارائه بهترین نور ممکن است روشن است همه چیز در حال بدتر شدن است. از مارس 11 تا 16 ماه مه با استفاده از بهترین من می توانم حدس بزنید کردن دولت گزارش وجود دارد 708 نفر تست مثبت در هر روز. حدود یک ماه بعد در ژوئن 9 تا 14 ژوئن که تعداد جهش به 1,920 با دو روز بیش از 2000. در آن دوره دولت افزایش یافته است تست با 170 درصد است. این افزایش در افراد تبدیل شدن به بیمار — و آن را تصرف چه مطمئن است به یک ادامه داد: عمده افزایش بیش از هفته آینده از روز یادبود و زندگی موضوع اعتراض مسائل اجتماعی فاصله و ماسک صورت. فلوریدا است که به سرعت در حال ورود به قلمرو برخی از بدترین ضربه متحده است. برای مثال بیش از کسانی که در همان ماه ژوئن سال نیویورک به طور متوسط 748 نفر تست مثبت است.

در حالی که مردم باید کار وجود دارد نیاز به برخی از حقیقت و عقلانیت منجر به احتیاط در این وضعیت. فلوریدا یکی از بدترین نرخ بیکاری سیستم در کشور ترک مردم بدون حد و یا هر شبکه ایمنی. معنی مردم را به بازگشت به کار سریع تر از جاهای دیگر است. اما ما نباید برای پرداخت یک شکست خورده انسان سیستم ایمنی با افزایش مرگ — که به ناچار به دنبال خواهد داشت افزایش بیماری مسیر.

به نظر می رسد به من که ما از دست داده اند و صداقت در دولت

دیوید شکارچی ورو بیچ

ما باید متحد صدای ما

ما به عنوان آمریکایی ها باید در کوتاه مدت از دست دادن حافظه. اطلاعات را در نوک انگشتان ما و در گوش ما اندازه گیری تنها با سرعت از دستگاه های ما استفاده کنید. در عین حال در طول زمان مانند این که در آن ما به عنوان شهروندان باید صدای خود ما باید ایران را به یکی وقتی ما صحبت از برابری.

تمام زندگی شایسته حداقل آزادی به درمان تحت قانون اساسی ما قانون اساسی حقوق بشر است. ما نه "گناه تا ثابت" و نه باید عذاب ما بود doled توسط کسانی که قسم خورده برای محافظت از.

تحت زمان مجریه بی گناه می شوند گناه برای بیان احقاق حق خود دست به اعتراض زدند. تظاهر کنندگان پیوسته اند نزاع به علت تخریب در شهر خود. ما نیروهای نظامی; سوگند به حفاظت از حقوق ما از تهدیدات داخلی و خارجی; استفاده می شود برای سرکوب مردم آتش احساس می کنید در یک فاحش ترین زمانی که انسان تصمیم گرفته است توسط یک افسر در میدان reprehensibly نادیده گرفتن گریه می کند از کسانی که به او سوگند یاد به محافظت می کند.

شعار ما باید "به حمایت از قانون به این معنا نیست معامله عدالت" از آنجا که ما به نظر می رسد که همه انسانها برابر خلق شده اند و عدالت باید کور به همه بدون توجه به نژاد و مذهب و جنسیت.

ما ایستادگی در برابر بی عدالتی است.

ما باید عصبانی است. ما اجازه می دهد این است برای رفتن بر روی.

ما صدای گریه برای تغییر و بیش هنوز ما را فراموش کرده ام به آنها متحد شوند.

نه سکوت صدای خود را انجام نمی دهد تا حق خود را.

فراموش نکنید که ما همه انسان هستند.

شان اسمیت استوارت

فلوید مرگ غیر قابل توجیه بود اما در نگاه گسترده تر تصویر بیش از حد

البته هر کس باید اذعان کرد که قتل جورج فلوید بود و غم انگیز و غیر قابل توجیه. اما مطالعات علمی به این نتیجه رسیده اند که چنین اقداماتی توسط پلیس, جدا هستند و نشان دهنده نژادپرستی نظاممند. یک مطالعه اخیر توسط هدر مک دونالد از منهتن موسسه اشاره می کند که وجود دارد 1,004 افراد کشته شده توسط پلیس در سال 2019 بسیاری از آنها مسلح و خطرناک است. آمریکایی های آفریقایی تبار بودند حدود یک چهارم از کسانی که کشته شدند.

اما آمار جرم و جنایت برای سال 2018 نشان داد که آمریکایی های آفریقایی تبار ساخته شده تا 53 درصد از قتل مجرم هر چند آنها تنها 13 درصد از جمعیت است. بیشتر به طور خاص پلیس به ضرب گلوله کشته و نه غیر مسلح سیاه پوستان و 19 سفید پوستان غیر مسلح در سال 2019 با توجه به واشنگتن پست پایگاه داده. مک دونالد محاسبه که یک افسر پلیس است 18½ برابر بیشتر احتمال کشته شدن توسط یک مرد سیاه و سفید از یک غیر مسلح سیاه نر توسط یک افسر پلیس است.

در یک آخر هفته های اخیر, 80 Chicagoans به ضرب گلوله کشته شدند در درایو توسط تیراندازی, 21 ضرب. قربانیان تقریبا همه سیاه و سفید. و مطالعات دیگر از جمله یک اقتصاددان دانشگاه هاروارد رولاند Fryer نتیجه گیری کرد که هیچ شواهدی از تبعیض نژادی در پلیس تیراندازی.

وجود دارد مشکلات سیستمیک. سیستماتیک شرایط خانواده های تک والد (بدون پدر) ضعیف سیستم و حذف از ایمان به خدا از علل واقعی بسیاری از شهرستان درونی و مشکلات در جامعه است.

برخی همیشه نگاه به دولت برای راه حل اما در هر یک از این شهرستانها لیبرال دموکرات مسئول شده اند و برای چندین دهه است. چرا سیاست های خود را کار می کند ؟ اگر انتخاب آنها در وعده های اجتماعی و برنامه و بودجه اضافی اما شرایط تغییر نمی کند.

همه چیز می تواند بهتر اما بیایید جلوگیری از قرار دادن ایمان ما در یکی دیگر از برنامه دولت و یا حرفه ای سیاستمداران و به جای آن در, اهمیت خانواده, آموزش و پرورش, مسئولیت شخصی و خدا.

Mo, Terrebonne, سباستین



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب