نامه به سردبیر: 16 ژوئن 2020

نظربریت Kennerly Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 16, 2020Indiantown نیست یک محل خوب برای Mart

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

نظر

Indiantown نیست یک محل خوب برای Martin County Fair

من می دانم که این نوع در اواخر بازی اما یک ژوئن 2 داستان در مورد مارتین شهرستان نمایشگاه گفت: آن باقی مانده در محل فعلی به دلیل مشکلات مالی.

زمانی که من برای اولین بار دیدم یک محل بر روی مرکبات بلوار در نظر گرفته شد من فکر کردم آن را یک ایده بد است. علت این است که من فکر کردم آن را باز بزرگ دستگاه در گوشه ای از مرکبات و بلوار مارتین بزرگراه یک نقطه با توجه به محل آن در شهرستان است. من بعدا آن را آموخته بود و در مرکبات بلوار محل در Indiantown. من نمی فهمم این استدلال پشت این به این محل است که به مراتب از بسیاری از مردم که زندگی در شهرستان مارتین یا حتی مردم از پالم بیچ شهرستان. من تنها شده است وجود دارد یک بار در سال گذشته برای یک رژه که در آن من و ROTC همکلاسی گرفت. به نظر می رسید که این منطقه غرق شد این رویداد است.

در حال حاضر من درک موقعیت فعلی است که قفل خود را, اما من فکر می کنم این کمیسیون باید در نظر بگیرید در یک محل مرکزی بیشتر. من به صحبت بسیاری از مردم که می گویند که رفتن به Indiantown است بیش از حد. بنابراین فقط به عنوان کمیسیون بود احساس مانند آنها می دانستند چه اکثریت می خواستم با نی بان آنها نیست به دنبال ورودی برای یک مکان جدید برای این نمایشگاه است. من را تشویق کمیسیون به دنبال ورودی از افرادی که منتخب آنها را در هر تصمیم گیری های آینده.

دانا Sanderfer استوارت

می تواند تمدید مهار کمک به کیفیت آب مشکلی دارید ؟

اخیر افزایش میزان باکتری های روده ای در جیسی پارک آب مقصر شناخته شد در بخش بر رواناب فاضالب های سطحی. من می خواهم به نشان می دهد احتمال دیگر.

وجود دارد پهلوگیری سایت به صورت گذرا boaters حدود یک مایل از پارک. بسیاری از این boaters نیست گذرا برخی از لنگر زمانی که 10 هفته و برخی برای سه هفته. این اشغال عروق و نه ترک محل خود را هنگامی که لنگر انداخت. برخی از آنها یک زن و شوهر از بزرگسالان برخی از خانواده از بزرگسالان و کودکان است. هیچ یک از چپ به استفاده از یک pumpout ایستگاه. چندین قایق به حال سگ های بزرگ که آورده بودند به ساحل به اجابت مزاج در خط ساحلی. که در آن بود که خود را به فاضلاب می رود ؟

شاید سیاست تمدید پهلوگیری باید بازنگری شود.

گرگ دادلی فورت پیرس

همه در یک بار گیر فصل طوفان — و جمهوریخواه?

سازمان ملی اقیانوسی و جوی اداره پیش بینی یک "فوق عادی" طوفان فصل شامل سه تا شش طوفان است. همزمان فلوریدا هنوز هم توان برخورد با COVID-19 همه گیر و احتمالا موج دوم. فلوریدا ممکن است مجبور به تحمل خرابی در ارتباط با طوفان و افزایش coronavirus موارد و مرگ و میر در همان زمان.

با توجه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اولیه آهسته پاسخ به COVID-19 همه گیر و سپس با عجله خود را برای بازگشایی, فلوریدا باید بپرسید: چه چیزی است که او در حال حاضر مشغول به آماده شدن برای احتمال این دو بحران با هم تداخل دارند? عقل سلیم حکم می کند اقدامات خاص و منابع باید در محل قرار داده ASAP چرا که اگر یک طوفان بازدید فلوریدا وجود خواهد داشت یک نیاز برای مشترک در فضاهای محدود طوفان پناهگاه و پروتکل نیاز به آماده در حال حاضر برای اجرای سریع.

آنچه ما میدانیم این است DeSantis علنا رقابت برای جابجایی از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه فلوریدا در اواخر ماه اوت در حین بیماری همه گیر و نزدیک شدن به اوج فصل طوفان. او با استقبال از RNC با "آغوش باز" از آنجا که این امر می تواند خوب برای فلوریدا." برای چه کسی ؟ کسب و کار ؟ مغلوب ساختن پیشی جستن? DeSantis? ما خط مقدم قهرمانان ؟ فلوریدا معلمان و کودکان که امیدوارم در مدارس و سپس ؟

چگونه است که یک رویداد بزرگ از دهها هزار نفر از مردم خوب برای فلوریدا که پس از آن خواهد شد در صورت افزایش خطر ابتلا به عفونت و احتمال افزایش آلوده و خانواده و دوستان و دیگران است ؟ فقط درخواست برای حدود 67,000 فلوریدا که قرارداد COVID-19 و 2,800 فلوریدا که فوت کرده اند, به, تاریخ, حداقل تا آنجا که ما می دانیم.

اضافه کردن به مخلوط ناآرامی های رخ داده در سراسر کشور ما و از خود بپرسید: آیا DeSantis رفتن به آنچه که بهترین است برای فلوریدا در طول یک تلاقی "توفان"? آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه ؟

کاترین ادواردز پالم سیتی

زمان در حال حاضر برای رهبران برای مقابله با بی عدالتی اجتماعی

من را تماشا اعتراضات و شورش و ناآرامی در کشور ما در روزهای اخیر با افزایش حس غم و اندوه و وحشت بلکه با افزایش حس امید. تماشای ضبط قتل سیاه آمریکا جورج فلوید در دست یک پلیس سفیدپوست در حالی که سه نفر دیگر از ماموران لباس شخصی نشسته و چیزی برای نزدیک به نه دقیقه تصاویر من هرگز فراموش نخواهم کرد. در نتیجه خشم و نفرت و خشونت ما شاهد چیزی است که ما به عنوان یک جامعه نمی تواند فراموش کرده ام.

من درک می کنم جامعه ما در حال تلاش برای ظهور از سه ماه از COVID-19 isolations اقتصادی و محرومیت و به طور کلی ترس است. آن را نمی کند ما رهایی از مسئولیت ما را برای مقابله با های فاحش اجتماعی و بی عدالتی.

سیستمیک و نژاد پرستی و همجنسگرا ستیزی و بیگانه ستیزی (به نام چند) چیز جدیدی نیست. در سراسر کشور پاسخ به آن است. تماشای معترضان از تمام جنبه های زندگی, سنین, اقوام و ملیت متحد در برابر ظلم و ستم و خواستار برابری و عدالت برای سیاه پوستان در این کشور است و دلگرم کننده. اگر ما در حال گرفتن یک تماشاگر رویکرد در طراحی آینده ما و جامعه ما در حال شکست جوانان ما و جامعه ما است. فرزندان ما سزاوار بهتر است. نشسته در حاشیه یک گزینه نیست.

در شهرستان مارتین سیاست غالب اخبار و رهبران جامعه شده اند دردناکی سکوت در مسائل مربوط به عدالت اجتماعی است. شما را نشان نمی من یا برادران من اگر شما فکر می کنم این است که یک جمهوری خواه یا دموکرات موضوع است. سکوت خود را نامردی است نه رهبری. من انتظار کلانتر ویلیام اشنایدر تشکر. برایان ماست و سنسور. ریک اسکات و مارکو روبیو آشکارا به حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز و ارتکاب به آدرس برابری و سیستماتیک نژادی و نابرابری در جامعه ما است.

وجود دارد هرگز یک زمان بهتر به همکاری با جامعه رهبری و گوش دادن به گروه های مردمی و کمک به مبارزه برای تغییر است.

زمان در حال حاضر.

ماریا Zequeira نخل شهر

که در آن اخبار در مورد دیگر سیاه و سفید زندگی می کند از دست داده ؟

من از دست رفته باید آن را به نحوی ... اخبار مربوط به تظاهرات و یادبود خدمات برای دیو پاتریک آندروود و دیوید Dorn.

که آنها از شما بپرسم ؟ آنها دو نفر دیگر از مردان آمریکایی آفریقایی کشته شده است. دیوید Dorn, 77, یک افسر پلیس بازنشسته در سنت لوئیس ، او حفاظت از مغازه یکی از دوستان زمانی که او به مرگ توسط تظاهر کنندگان. دیو پاتریک آندروود یک افسر در وزارت امنیت داخلی فدرال خدمات حفاظتی. او به ضرب گلوله کشته در دادگاه در اوکلند کالیفرنیا.

پس از آن وجود دارد 10 آفریقایی مردان (چه کسی باقی می ماند که نامش ذکر نشده و نادیده گرفته شده توسط رسانه ها) به ضرب گلوله کشته و در شیکاگو در همان روز جورج فلوید به قتل رسید در مینیاپولیس. و نه پلیس.

به نظر می رسد سیاه و سفید "زندگی" موضوع تنها در صورتی آن زندگی می کند گرفته شده توسط پلیس. چرا همه سیاه و سفید زندگی مهم است ؟ به نظر می رسد آنها مهم تنها در صورت مرگ آنها متناسب با روایت.

گلوریا Moyer, جنسن بیچ

رئیس جمهور نمی تواند مقصر چه مردم قرار داده و بر روی اتومبیل های خود را

جیمز Broadhurst را مه 31, نامه ای که حدود یک مغلوب ساختن پیشی جستن سپر دشنه. رئیس جمهور تهمت نمی توان مسئول آنچه مردم قرار داده و بر روی اتومبیل های خود را. من پلاک ما "God Bless America." که یک انتخاب ساخته شده توسط من و خودم. تهمت نیست تماس بگیرید و از ما بخواهید برای انجام این کار است و ما مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان. اگر او تا به حال مایل به تماس با من خواهد بود خوشحال به دریافت تماس.

مارگارت دکر ورو بیچ

استانداردهای دوگانه در دفتر بیضی ؟

اگر دموکرات ها در کاخ سفید و سپس رئیس جمهور می تواند هر چیزی را انجام دهید و من معنی هر چیزی است. او می تواند خود را عفو برای بیگانگان غیر قانونی. او می تواند خوب شما برای داشتن بیمه درمانی. او می تواند با استفاده از IRS خود را به عنوان نیروی پلیس و زندانی کردن شهروندان که صحبت می کنند در برابر او. او می تواند با ارائه اسلحه (سریع و خشمگین) و پول (ایران) به کشورهای دیگر برای حمایت از دستور کار خود و انجام هیچ چیز برای کمک به شهروندان ما در حالی که امریکا یکی از سفرای است به خیابان کشیده و به قتل رساندند. قدرت او نامحدود است. او یک دیکتاتور.

اما زمانی که جمهوری خواهان به کاخ سفید به طور ناگهانی رئیس جمهور می تواند هر چیزی را انجام دهید. او حتی نمی مجاز به خنثیسازی بیگانه غیر قانونی عفو که سلف خود به طور غیر قانونی از اختراع شد. یک دموکرات در کاخ سفید تا "اختیار" را به طور کامل تصمیم بگیرید هر جنبه ای از سیاست های مهاجرتی است. یک جمهوری خواه حتی لازم نیست که اختیار به عقب او. این که چگونه این بازی ایفا کرده است. این که چگونه کشور ما اجرا شده است. غمگین اما واقعی اگر چه در سمت چپ هنوز برنده خاص که مبارزه با.

دونالد صفحه جنسن بیچ

خانواده ما با تشکر از افرادی که در حفظ و امن

من می دانم که همه ما بسیار سپاسگزار برای تمام اولین پاسخ دهندگان و پرسنل پزشکی در بیمارستان ها و خانه های سالمندان. من به ویژه می خواهم به بیان خانواده ما برای قدردانی از مراقبت است که ما مادر و همسر, Willa Fussell شده داده شده در Abbijean راسل مرکز مراقبت. ما بر این باوریم که آنها رفته اند که مایل اضافی برای نگه داشتن خود را امن نگه دارید با ما ارتباط با او. آنها تا به حال رژه فقط قبل از روز مادر, بنابراین ما می تواند رانندگی وسایل نقلیه ما از طریق و ببینید عزیزان ما. آنها نیز با ما تماس بگیرید در هر هفته و به ما اجازه می دهد به صحبت با او.

این شده است بسیار دشوار است برای ما به خصوص پدر. او 93 ساله و هرگز دور از او. شما می توانید شنیدن لبخند در من صدای مادر و دیدن شادی در پدر من چشم به آنها صحبت می کنند. خانواده Willa Fussell (Henry Fussell لیندا و تونی جوان دایان McCorkle و نوه) با تشکر از همه شما برای همه چیز است که همه شما باید انجام دهید. خدا نگهدار همه شما و خانواده خود را.

دایان McCorkle فورت پیرس و خانواده

متر هوشمند و furloughed کارکنان: آیا این اضافه کردن ؟

برای دو ماه گذشته ما دریافت صورتحساب از شهر استوارت آب و برق که در آن آمده است که ما قبض آب و برق بوده و به طور متوسط بر ما قبل از شش ماه استفاده. این واقعیت که بسیاری از مردم از جمله ما شرکت ماندن با ما در طول تعطیلات و بهار را به اسکناس بالاتر در طول این دوره شش ماهه. این واقعیت است که بیشتر مردم زمان و تعطیلات دور از خانه در طول تابستان به معنی کاهش صورتحساب برای بسیاری از مردم است. دلیل اصلی من برای نوشتن این نه به خاطر چند دلار بیشتر ما ممکن است پرداخت اگر چه زمانی که ضرب بسیاری از مشتریان این میزان می افزاید.

من نوشتن به دلیل مکالمه تلفنی من به تازگی وقتی که من به نام شهر استوارت آب و برق. پرسیدم که جواب تلفن چرا با متر هوشمند, آیا این شهر توقف خواندن متر و به جای تصمیم گیری به طور متوسط این لایحه ؟ در ابتدا او پاسخ داد که شهر نیست ارسال کارکنان در طول این زمان (یک بیماری همه گیر) و من اشاره کرد که آنها می تواند ماسک می پوشند و به دلیل متر هوشمند حتی نمی باید برای خارج شدن از اتومبیل های خود را. پس از کمی عقب و جلو در این مورد او سپس گفت: این شهرستان نیست که کارکنان برای خواندن متر از آنجا که بسیاری از کارکنان بوده است furloughed. برای من که جواب داد اما چرا آنها furloughed اگر آنها هنوز هم می تواند کار خود را با خیال راحت ؟ من

'm کنجکاو به شنیدن آنچه که دیگران فکر می کنم. لازم به کردند این مردم ؟

کارن Hrzic استوارت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن