نامه به سردبیر: 12 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 12, 2020اعتراض به خشونت پلیس ایران, هند ساکنان رودخانهMerc

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

نظر

اعتراض به خشونت پلیس ایران, هند ساکنان رودخانه

Merchon سبز, مدیر عامل شرکت پیشگام تغییر, Inc., شایسته جامعه ما پر قدردانی برای سازماندهی یک تظاهرات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس در مه 31. این تجمع شامل صدها نفر از مردم از تمام جنبه های زندگی در Indian River County — همه سنین و همه نژادها و همه اقوام همه وابستگی سیاسی. کسانی که پوشش 41 خیابان در گیففورد بودند صغیر از همه ما ساکنان.

مردم ساکن در رودخانه شهرستان ساخته شده است به صورت جدی و بیانیه ای که نژادپرستی و خشونت پلیس نیست و باید یک جایی در جامعه ما است. و در حالی که تبعیض علیه هر یک بخش از جمعیت ما کاهش می یابد همه ما در این تجمع پیام روشن بود: "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

آدریانا د کانتر ورو بیچ

کسانی که به شرکت در شورش در حال کمک به ما در شهرستان دشمنان

افسر پلیس که مسئول جورج فلوید مرگ دستگیر شده و متهم به همراه سه تن دیگر از نیروهای پلیس که متهم به کمک و معاونت در جرم. در عین حال اکثریت معترضان فقط به عنوان همدست با حضور و شرکت در ده ها میلیون دلار در کشتار شهروندان کسب و کار و انجام هیچ چیز به آن را متوقف کند. خود را به بی مسئولیتی مسخره است از عدالت.

با توجه به ویکیپدیا 1,547 افسران پلیس در کشور ما مردان و زنان, سیاه و سفید, مرگ در حین انجام وظیفه بیش از 10 سال گذشته و در عین حال من نمی توانم به خاطر یک اعتراض مسئول جنایتکاران. که خشم برای هر یک از آن مرگ است ؟ پلیس ما قرار داده و زندگی خود را در خط هر روز برای مبارزه با بی قانونی است.

اگر این تظاهرات رخ داده در روسیه و یا چین در آن شرکت خواهد تمام شود در زندان است. رهبران هر دو این کشورها احتمالا خنده ما در حال حاضر. بین همه گیر و شورش آنها در حال شکست دادن ما بدون بلند کردن انگشت.

جان Dadak, پورت سنت لوسی

چه خبر است در حال حاضر بدتر از در سال 1968. من به یاد داشته باشید: من وجود دارد

تماشای تلویزیون واقعیت امشب. نه ساختگی یکی کامل با دوربین خدمه در یک جزیره اما یکی از نشان دادن در حال حاضر روزانه در اعتراض به شورش پیشرفت در شهرستانها در سراسر ایالات متحده است. ما رئیس جمهور در پاسخ به عنوان انتظار می رود. همه چیز بدتر است. هیچ جای تعجب است. من در خانه خوب خوب زندگی از یک فاصله فیزیکی و فرهنگی.

اما من نیز می دانم که در قلب من است که آن را به یک فاصله ما ساخته شده به عنوان سفید پوستان است. آن را به ما. ما ایجاد غم و اندوه و نزاع و خشم ما روزانه انتخاب هر دو ظریف و آشکار است. ما را انتخاب کنید و نه عشق اما ترس برای ایجاد و حفظ یک فاصله. ما لذت بردن از موسیقی و ورزش و سبک است که ما را تحسین و عبور از خیابان و چشم پوشی از ضعیف و ناتوان و تصویب در ارتقاء و قاضی نامگذاری کنوانسیون و نیروهای نظامی قرار داده است که خشم یک بار دیگر. ما اجازه می دهد و در ادامه اجازه می دهد تا بیش از امان قرن یک وضعیت که در آن سیاه پوست به معنی روزانه در معرض خطر است. این نه فقط عدم فرصت اما عدم ما را از اساسی ترین بشریت است.

من 68 سال سن دارد. من می دانم که این به مراتب بدتر از سال 1968 چون من وجود دارد. آن را به خوبی زمان گذشته که ما را سرزنش "آنها" همه مردم از رنگ برای گناهان ما و از خواب بیدار به خود ما مسئولیت ما همدستی و ما سنگدلی. از کوچک روزانه اجتناب از تعامل به پرتاب-دور سخن گفتن به سکوت در چهره جوک های نژادپرستانه و سخنان ما را در یک مسیر به عشق یا نفرت.

نژاد پرستی سفید است مشکل و تنها ما می توانیم آن را حل کند.

ماریا ملینا, سباستین

اگر کسانی که مسئول می گویند: "تحمل صفر" برای تظاهر آنها باید معنی آن

من شده اند با تماشای نگاه کردن و گوش دادن به اخبار, نظرات, و سخنرانی در تمام این زمان. شوخی می کنی ؟ ما باید "تحمل صفر" برای این رفتار; آن را "غیر قابل قبول است." واقعا ؟ بنابراین فقط به نشان می دهد کسانی که تظاهر کنندگان که مسئول اجازه تغییر حکومت نظامی از ساعت 11 شب تا 8 p.m.. من تعجب می کنم زمانی که سیاستمداران ما متوجه خواهد شد که چقدر مسخره است ؟ بیایید تماس بگیرید تا گارد ملی و قرار دادن اضافی افسران پلیس در خیابان ها اما ارائه آنها ناتوان است; فقط اجازه دهید آنها را ایستاده وجود دارد و سوء استفاده, بود, شات اجرا بیش از و یا کوبیده.

به اندازه کافی با تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ است. شده است هفته پلیس مسئول متهم شده اند اجازه دادگاه انجام کار خود را. رفتن به خانه. سوگواری. دفن عزیزان خود. آغوش خانواده خود را نگه دارید آنها را دید.

هر کسی از سمت چپ خیابان به منظور غارت سوزاندن و از بین بردن و غیره را می توان hosed توسط آتش نشانی. پاک کردن خیابان های این مردم است. دور آنها را اگر شما باید و زندان آنها. آن را آسان تر به شلنگ آنها. دادن اخطار و سپس آنها را نشان می دهد که رئیس است.

این افراد ترسو. آنها با پوشیدن ماسک زیرا آنها راهزنان. آنها سر و صدا و اجرا میشه. آنها فریاد زدن در اخبار مردم و فرار.

از شما انتظار مردم آمریکا از صاحبان اسلحه و یا انجمن ملی تفنگ به انجام کار خود را برای شما ؟ شما در حال رفتن به اجازه ترسو برنده می شود ؟ اگر شما با استفاده از کلمات "تحمل صفر," معنی آن است.

جین Donlon فورت پیرس

حقایق 'همه ما می دانیم' اغلب حقایق در همه

من خوشحال با استکبار از حروف است که شروع "در حال حاضر همه ما می دانیم که این یک واقعیت است که blah, blah, blah" هنگامی که ما می دانیم هیچ چیز از نوع و "واقعیت" است یا یک ماده از نظر یک حقیقت نسبی و یا یک موضوع بحث شدید که به آن حقیقت یا دقت و صحت.

که با نام تجاری خاص از استکبار است یک امری عادی با توجه به نامه در مورد آب و هوا علم است و بیشتر و بیشتر رایج با توجه به نامه در مورد کوروناویروس که در مورد علم هنوز هم می داند که بسیار کم است.

Thomas F. دانا ورو بیچ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب