نامه به سردبیر: 11 ژوئن 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 11, 2020'بازگشت' سیاست از مشتریانمن رفتم به یک فروشگاه در

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

نظر

'بازگشت' سیاست از مشتریان

من رفتم به یک فروشگاه در فورت پیرس به تازگی به خرید برخی از اقلام برای سالمندان در قوانین. من در تلاش برای سعی کنید بر روی یک بلوز برای من مادر در قانون و اتاق پانسمان بسته بودند با علامت های آن اظهار داشت: اتاق پانسمان می تواند استفاده شود در این زمان است. بنابراین من خریداری آیتم های لباس و چیزهای دیگر را برای خانواده خود را به عنوان آنها را خرید و در عین حال. برخی از آیتم های لباس متناسب نیست بنابراین من به رهبری پشت همان روز آنها را مبادله.

زمانی که من به مشتری خدمات dept., من نشان داده شد 8-توسط-10 چند لایه نشانه آن است که اعلام کرد هیچ بازده در برخی از کالا با توجه به COVID-19. وقتی از او پرسیدم که در آن است که اشاره شد در این فروشگاه قبل از خرید — به من گفته شد که آنها نمی توانند پست که اطلاعات به مصرف کننده در فروشگاه. تنها زمانی که شما به بازگشت مورد شما آگاه ساخته شده است.

قوانین در من زندگی می کنند در یک درآمد ثابت و وقتی از او پرسیدم که در آن است که علامت های اشاره شده در فروشگاه آنها گفت که نشانه ای واقع شده است و تنها در خدمات به مشتریان است. شما می دانید که در آن شما را به بازگشت به آیتم است که شما نمی توانید بازگشت اما شما نمی دانید که شما نمی توانید آن را تا زمانی که شما آن را تمام راه را برای بازگشت.

هیس این یک راز است.

مدیر فروشگاه گفت که او تا به حال بسیاری از شکایات در مورد این صحبت کرده است به شرکت های بزرگ در مورد آن, اما, خوب, شما می دانید که آنها نمی خواهد اجازه دهید ما ارسال هر گونه علامت با توجه به این سیاست است.

من هرگز از خرید آن موارد خاص برای آنها من تا به حال شناخته شده در صف مقابل است که من می تواند آنها را بر نمی گرداند.

لطفا کمک کنید به فاش و یا بهتر است این تغییر عجیب و غریب, سیاست. آن را ناعادلانه به مصرف کنندگان را که علامت برجسته واقع شده است به خصوص عمدا.

جینا اعطای فورت پیرس

کدام نامزد بیشترین واجد شرایط به ما منجر به عادی است ؟

این ویروس عقب آن است که به عنوان بد نیست به عنوان پیش بینی کرد. عملا صحبت کردن, ما در حال حاضر می دانیم که فرزندان ما امن هستند و خطر اصلی این است که به کسانی که بیش از 70 با نیازهای خاص مانند دیابت یا قلب و ریه و یا مشکلات کلیوی. در حال حاضر ما شورش. بدیهی است که هر کس سنجی چه اتفاقی افتاد به جورج فلوید در مینیاپولیس اما شورش رفته اند بسیار فراتر از آن است.

به طوری که بیشتر واجد شرایط برای دریافت ما به حالت عادی بازگشت — دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا جو بایدن? جمهوری خواهان یا دموکرات ها? مغلوب ساختن پیشی جستن همواره ما آجیل با نام خود را-تماس و نفس است. گاهی اوقات من تعجب می کنم اگر بایدن است که همه در طبقه بالا وجود دارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن است تصمیم گیری های اقتصادی. تقریبا هر اندازه اقتصاد ما بود که در اوج قبل از ویروس. همه نژادها و گروه های با درآمد سود برده. مالیات پایین و درآمد بالا. شرکت های بزرگ که شده ترک ایالات متحده برای کاهش نرخ مالیات در جای دیگر شروع به بازگشت. شرکت های متوقف جریان شغل در خارج از کشور. عدم تعادل در تجارت بود که طولانی نادیده گرفته شد renegotiated.

بایدن واقعا هیچ اقتصادی سابقه خود را دارد اما به عنوان بخشی از دولت اوباما, او در حال حاضر زمانی که اقتصاد در اطراف تبدیل شده در سال 2009 و او سزاوار برخی از اعتبار. اما او همچنین نظارت پرواز از مشاغل تولیدی در خارج از کشور. در آن زمان اوباما گفت: کسانی که شغل برای همیشه رفته بودند و مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد نیاز به یک "گرز جادویی" به آنها پشت کنید. خوب تهمت کردم کسانی که شغل پشت برش مقررات و کاهش مالیات است.

مردم نمی توانند کسب زندگی با این کشور تعطیل. دموکرات ها تمایلی به بازگشایی آن; جمهوریخواهان برای باز کردن آن را به دقت در حال حاضر. مغلوب ساختن پیشی جستن و خواهان یک اقتصاد رو به رشد در ماه نوامبر; بایدن و دموکرات ها نیست. که بهتر است برای امریکا ؟ شما تصمیم می گیرید.

تام میلر ورو بیچ

Coronavirus دست زدن به یک مثال کامل از تهمت به بی کفایتی

آیا این زمان برای جان سخت مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران برای دیدن گذشته خود توییتهایی و braggadocio? Coronavirus به ما می دهد یک مثال کامل از خطرناک خود را بی کفایتی. پس از گرفتن دفتر او دور انداخته موجود برنامه ریزی برای مقابله با بیماری های همه گیر به سادگی دلیل آن آمد و از رئیس جمهور اوباما و مغلوب ساختن پیشی جستن در جهان هر چیز ناشی از یا در ارتباط با سلف خود باید محو. بعد او تعطیل کاخ سفید برای دست زدن به بیماری های همه گیر به همین دلیل است. البته یک بار COVID-19 شد مشکل او بلافاصله ادعا کرد که او با هیچ چیز باقی مانده از سلف خود.

اولیه خود را انکار و به دنبال آن خود را تلو تلو خوردن و بی مهارت, ما را به خوبی پشت سر بقیه جهان در مقابله با ویروس و به خوبی پیش رو در تعداد موارد و مرگ و میر. اخیر مطالعه مستقل از دانشگاه کلمبیا توضیح می دهد که چگونه این هفته از دست داده و با مغلوب ساختن پیشی جستن در درستی واکنش منجر به بسیاری از دهها هزار نفر از نیازی مرگ و میر. مغلوب ساختن پیشی جستن واکنش به رفتن در تلویزیون و توییتر و ادعای خود را دست زدن به بحران بزرگ بوده است اگر چه تنها چیزی که او در واقع پس از آن آشکار شد او در راه بر سر او بود به تفویض مسئولیت به 50 ایالت تولید در تضاد برنامه ها و شیوه های که بیشتر هزینه زمان و زندگی است.

پس از گذشته شعارهای حقیقت این است که در مسلم اعداد. کشور ما حدود 6 درصد از جمعیت جهان است و ما نزدیک به 30 درصد از موارد و 30 درصد از مرگ و میر.

با تشکر از شما آقای رئیس جمهور. نوامبر نمی تواند به سرعت به اندازه کافی.

چارلز گراند, Hutchinson, جزیره



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب