نامه به سردبیر: ژوئیه 9 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 9, 2020عمومی باید گفت که رستوران های نزدیک به دلیل COVID-1

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

نظر

عمومی باید گفت که رستوران های نزدیک به دلیل COVID-19

من شنیده ام از چندین رستوران است که بسته اند به طور موقت به دلیل دارا بودن آزمایش مثبت برای coronavirus. چرا TCPalm آنها ذکر شده و به اطلاع عمومی که از کجا و چه کسانی هستند بسته با توجه به کارکنان این بیماری?? قبل از مشتریان حق دارند بدانند که اگر آنها در معرض شده اند.

Jan فینک جنسن بیچ

ما باید حقایق در مورد مواد شیمیایی مورد استفاده در سمپاشی پشه

اگر شما خواندن دختر خانم تابوت نامه از ژوئن 27, آن را به ارزش زمان خود را به انجام این کار. او به وضوح متحده تاثیر سطح خیابان پاشش از جمله چند passings از پاشش کامیون از پشه کنترل شیمیایی است. بله شیمیایی است. اگر این تاثیر می گذارد ظریف زندگی از زنبور عسل, پروانه ها, ladybugs و.... چه چیزی شما فکر می کنم که آنها انجام می دهند به سیستم تنفسی خود را? چگونه می توانم به شما فکر می کنم مواد شیمیایی تاثیر کودکان ما ؟

هر شهرستان خود پشه کنترل آژانس است. آنها با کمی و یا بدون شفافیت. هنگامی که شما آخرین شنیده از ممیزی های شیمیایی خود را سهام و اطلاعات مرتبط است که پشتیبانی از استفاده از آنها در انتخاب سطح ؟ ما نیاز به بالا بردن پرچم قرمز در ادارات و مورد را به فرماندار و مقامات شهرستان. تعداد بسیار کمی از سازمان های عمومی کار با چنین عدم شفافیت. وقت آن است که برای تعیین اینکه آیا این عملیات است "برای خوب بیشتر است." اجازه دهید ما را ببینید حقایق است.

با تشکر از شما خانم تابوت. شما حق در مرکز خود را با نگرانی است.

ری Grochowski ورو بیچ

به عنوان جانباز از اموال ارزیاب دفتر من آماده هستم به گام در روز 1

در اوت. 18 شما خواهد بود انتخاب یک ملک جدید ارزیاب برای مارتین کانتی. خود را در زمان ملک ارزیاب لورل کلی بازنشسته است و پس از 28 سال است و تایید و من دوم او در فرمان و یک 31-سال کهنه ، او با اعتماد به نفس است که من باید این دانش و تجربه به مرحله درست به این نقش.

من متولد و بزرگ شده حق در اینجا در شهرستان مارتین و صرف سه دهه گذشته حفاظت از اموال و صاحبان کسب و کار از بیش از ارزیابی. اموال ارزیاب مسئولیت است که به ارزیابی 100,000 خواص سالانه است که به شدت فنی و پیچیده است. من متعهد به ادامه لورل را سیاست درهای باز و amping تا آگاهی جامعه به طوری که هر شهروند می داند چگونه ما ایجاد ارزش اموال خود را و آنچه از مزایای آنها برخوردار شوند.

دو نامزد در حال اجرا برای این مسابقه هستند به شدت متفاوت است. حریف من شده است یک شهر استوارت سیاستمدار هشت سال اما فاقد دانش یا تجربه در ارزیابی اموال و یا چه اموال ارزیاب مورد نیاز است انجام دهد. من از سوی دیگر بوده است بنده آموزش برای این نقش برای بیش از سه دهه است. من یک گواهی فلوریدا ارزیاب و با موفقیت به رهبری یک تیم بزرگ و حرفه ای از طریق فرایند پیچیده ای از ساختمان مالیات رول.

این یک اداری نقش و نباید با کسی را ندارد که تجربه و یا دانش ، من آماده هستم و آماده برای شروع یک روز هیچ در کار آموزش مورد نیاز است. اجازه ندهید که رنگ من حریف را نشانه و یا نام او گمراه کردن شما به فکر این است که لورل کلی. مقایسه ما تجربه و صلاحیت برای اطمینان بیشتر واجد شرایط یک انتخاب برای این بسیار مهم قانون اساسی, اتاق کار و موقعیت.

جنی زمینه پالم سیتی

مردم به خرید ملک اسکله طرح به آن لذت ببرید در حالی که آنها می توانند

در پاسخ به مایکل لوئب نظر در ژوئن 30, فقط به خاطر اینکه رئیس جمهور اوباما خریداری یک خانه اسکله معنا نیست که تغییر آب و هوا وجود ندارد.

اوباما پرداخت می شود کمتر از قیمت درخواست خود را در تاکستان مارتا اما قیمت مهم نیست خیلی به این واقعیت است که مردم با آن مقدار پول خرید ملک اسکله در هر روز است. آنها برنامه ریزی برای لذت بردن از آن را به عنوان طولانی به عنوان آنها می توانند و اگر آن آب گرفتگی است و چه کسی می داند که آنها به اندازه کافی پول به آن را پوشش میدهد.

من پیشنهاد می کنم لوئب نگاهی به نقشه فلوریدا نشان می دهد که چقدر زمین است و پیش بینی می شود در زیر آب در آینده است. ساحل میامی خیابان سیل در حال حاضر به طور منظم.

Jindra Krams ورو بیچ

بایدن باید به مردم بگویید که آنچه او می ایستد به عنوان Nov. 3 روش

انتخابات ریاست جمهوری است که تنها چهار ماه به دور و برای نوامبر برنامه ریزی شده. 3. در حال حاضر به نظر می رسد مسائل اصلی اقتصاد COVID-19 نژاد, روابط, بهداشت و درمان و کنگره اختلاف نظر در مورد مسائل عمده.

رئیس جمهور تهمت نظرسنجی شماره شده اند در سمت منفی برای بسیاری از سال. فاکس نیوز که یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی شبکه به تازگی نصب شده خود نظرسنجی شماره که به توافق با بسیاری دیگر از نظرسنجی. به نظر می رسد رئیس جمهور تهمت نیاز به تغییر استراتژی خود را و او تنها چهار ماه به انجام آن است. متاسفانه ضعف او این است که او احساس می کند او می داند بهترین در مورد چگونه برای رفتن به جلو است که می تواند به این معنی است که این نگرش ممکن است منجر به از دست دادن خود را در انتخابات ریاست جمهوری.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن نیاز به شروع به پرداختن به این مسائل با راه حل آشکارا با مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. این راه آمریکایی ها را می دانم آنچه که او می ایستد به جای خود "باقی مانده در انبار" استقرار. او ساخته شده است متعدد gaffes که در خدمت هیچ هدف های مفید برای یک کاندیدای ریاست جمهوری.

مهم ترین مسئله برای من این است که دولت از اقتصاد پس از آن را تحت تاثیر قرار همه, یعنی, شاغل, بیکار, بازنشستگان و غیره. هر فرد برای تعیین چگونگی آن مربوط به آنها و سپس رای درآمده است.

تونی Iovine و پورت سنت لوسی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن